Studený start=modrý kouř
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- Ondrus84
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 25.10.2007 11:30
- Bydliště: Rosice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start=modrý kouř
takze motor mam otlakovaný... Válce v pořadí 1-3-4-2 13%-14%-13%-15% ubýtek.... takže nechám udělat ty gufera a pak se uvidí. Sání od turba dál je sice mastné ale vyloženě olej v něm není. prozatím díky všem a pak dám vědět.
Kamna for life
- Ondrus84
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 25.10.2007 11:30
- Bydliště: Rosice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start=modrý kouř
Zdravím. Gufera vyměněné,ale při větším přišlápnutí plynu okolo 2000ot/min to stejně modře zakouří. Je to následové.....jízda 2,5km na 3stupeň kolem 2000ot/min. a následné přišlápnutí znamená modrý kou.Pak už můžu šlapat jak chci,ale už to není vizuálně rozpoznatelné.
Co s tím???????? Prosím pomoc!!!
Je možné že by po 10tis km bylo opět v prdeli turbo???? podotýkám,že bylo úplně nové......
Co s tím???????? Prosím pomoc!!!
Je možné že by po 10tis km bylo opět v prdeli turbo???? podotýkám,že bylo úplně nové......
Kamna for life
- jozzo
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 26.12.2007 13:25
- Bydliště: Košice SK
Re: Studený start=modrý kouř
chcem sa len spýtať na margo toho,lebo ma to tiež čaká tie guferá ventilov,daval ti mechanik dole hlavu,alebo len vačku a vymenil to bez demontáže hlavy,dakujem
- Ondrus84
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 25.10.2007 11:30
- Bydliště: Rosice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
- Ondrus84
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 25.10.2007 11:30
- Bydliště: Rosice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start=modrý kouř
takže výměna gufer nepomohla. mám od opravy najeto 250km a ubylo cca čtvrt litru oleje. Takže co myslíte? Kroužky?
Kamna for life
-
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 01.03.2008 21:07
- Bydliště: Kynšperk nad Ohří
Re: Studený start=modrý kouř
j,čekám jak dopadneš,mám stejnej problém,0,5l/1000km oleje není problém,jeden válec údajně malá komprese,torbo mírně prosakuje ale to je prý normál,dnes parkovala nová oktávka 1.9TDi a taky si modře zakouřila
Vaše auto má vždy větší spotřebu než auto téže značky kohokoli druhého.
- Ondrus84
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 25.10.2007 11:30
- Bydliště: Rosice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start=modrý kouř
Zdar chlapci.
Takže došlo i na kroužky....
Je to vyměněný a kouř zmizel. celkem mě to stálo cca 14tis. Vyměnil mě tam i šálky na ojnicích,ale na kliku se nedíval. Říkal,že je to už na hranici opotřebení,ale tolik peněz do toho rvát nebudu...Ted to zase doufám bude chvíli jezdit
Takže došlo i na kroužky....
Je to vyměněný a kouř zmizel. celkem mě to stálo cca 14tis. Vyměnil mě tam i šálky na ojnicích,ale na kliku se nedíval. Říkal,že je to už na hranici opotřebení,ale tolik peněz do toho rvát nebudu...Ted to zase doufám bude chvíli jezdit
Kamna for life
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Studený start=modrý kouř
Tak teď máš tak minimálně na dalších 100000kiláků vystaráno
-
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 01.03.2008 21:07
- Bydliště: Kynšperk nad Ohří
Re: Studený start=modrý kouř
tak co všechno a kolik tě to dohromady stálo.Jinak ti tiše teda závidím.A co na výkonu poznal jsi nějaký zlepšení?
Vaše auto má vždy větší spotřebu než auto téže značky kohokoli druhého.
- Ondrus84
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 25.10.2007 11:30
- Bydliště: Rosice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start=modrý kouř
4au no tak oprava začala výměnou gufer. To vyšlo na 1400(ceny včetně práce). To nepomohlo takže jsem mu to dal znovu. Rozdělal to a vyměnil:
šálky,kroužky. Přebrušoval ventily,samozřejmě tam byli různý těsnění který taky nestojí pár korun. Pak jsme nemohli z hlavy vyndat žhavič na druhým válců tak když už ta hlalva byla venku tak to vytáhl.Byl tam zkurvenej závit takže dal i novej žhavič. Vzal si 4000kč za práci a zbytek bylo v dílech.Takže ta druhá větší oprava vyšla na 14000kč. jinak jsem tam minulý týden měnil váhu vzduchu,ale ta nebyla nová-turbo mělo malý tlak. a Ventil plnícího tlaku. To vyšlo celkem na 5tis. takže oprava vyšla komplet na 20tis.
šálky,kroužky. Přebrušoval ventily,samozřejmě tam byli různý těsnění který taky nestojí pár korun. Pak jsme nemohli z hlavy vyndat žhavič na druhým válců tak když už ta hlalva byla venku tak to vytáhl.Byl tam zkurvenej závit takže dal i novej žhavič. Vzal si 4000kč za práci a zbytek bylo v dílech.Takže ta druhá větší oprava vyšla na 14000kč. jinak jsem tam minulý týden měnil váhu vzduchu,ale ta nebyla nová-turbo mělo malý tlak. a Ventil plnícího tlaku. To vyšlo celkem na 5tis. takže oprava vyšla komplet na 20tis.
Kamna for life
- Ondrus84
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 25.10.2007 11:30
- Bydliště: Rosice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start=modrý kouř
o jinak výkon jsem netestoval. Myslím,že to nemá vliv na výkon,protože byli v hajzlu stírací kroužky.....ty ostatní byli prý v normě ale ty stírací byli prej na plech.
Stejně to ted nemůžu zkoušet. Řikal prvních 1000km jezdit tak do 2500ot/min aby si to sedlo. A já to dnes dovezl a mám najeto asi 120km.
Stejně to ted nemůžu zkoušet. Řikal prvních 1000km jezdit tak do 2500ot/min aby si to sedlo. A já to dnes dovezl a mám najeto asi 120km.
Kamna for life
- Ondrus84
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 25.10.2007 11:30
- Bydliště: Rosice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start=modrý kouř
Tak chlapci. Právě jsem se vrátil z Mimoňských válek(580km). Olej se na rysce ani nehl. Mám celkem najeto od opravy 980km.
Takže snad bude klid.
Takže snad bude klid.
Kamna for life