Studený start=modrý kouř

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Uživatelský avatar
Ondrus84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 25.10.2007 11:30
Bydliště: Rosice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start=modrý kouř

Příspěvek od Ondrus84 »

takze motor mam otlakovaný... Válce v pořadí 1-3-4-2 13%-14%-13%-15% ubýtek.... takže nechám udělat ty gufera a pak se uvidí. Sání od turba dál je sice mastné ale vyloženě olej v něm není. prozatím díky všem a pak dám vědět.
Kamna for life

Uživatelský avatar
Ondrus84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 25.10.2007 11:30
Bydliště: Rosice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start=modrý kouř

Příspěvek od Ondrus84 »

Zdravím. Gufera vyměněné,ale při větším přišlápnutí plynu okolo 2000ot/min to stejně modře zakouří. Je to následové.....jízda 2,5km na 3stupeň kolem 2000ot/min. a následné přišlápnutí znamená modrý kou.Pak už můžu šlapat jak chci,ale už to není vizuálně rozpoznatelné.

Co s tím???????? Prosím pomoc!!!
Je možné že by po 10tis km bylo opět v prdeli turbo???? podotýkám,že bylo úplně nové......
Kamna for life

Uživatelský avatar
jozzo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 26.12.2007 13:25
Bydliště: Košice SK

Re: Studený start=modrý kouř

Příspěvek od jozzo »

chcem sa len spýtať na margo toho,lebo ma to tiež čaká tie guferá ventilov,daval ti mechanik dole hlavu,alebo len vačku a vymenil to bez demontáže hlavy,dakujem

Uživatelský avatar
Ondrus84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 25.10.2007 11:30
Bydliště: Rosice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start=modrý kouř

Příspěvek od Ondrus84 »

udělal to bez demontáže hlavy z vrchu
Kamna for life

Uživatelský avatar
Ondrus84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 25.10.2007 11:30
Bydliště: Rosice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start=modrý kouř

Příspěvek od Ondrus84 »

takže výměna gufer nepomohla. mám od opravy najeto 250km a ubylo cca čtvrt litru oleje. Takže co myslíte? Kroužky?
Kamna for life

franta1969
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 01.03.2008 21:07
Bydliště: Kynšperk nad Ohří

Re: Studený start=modrý kouř

Příspěvek od franta1969 »

j,čekám jak dopadneš,mám stejnej problém,0,5l/1000km oleje není problém,jeden válec údajně malá komprese,torbo mírně prosakuje ale to je prý normál,dnes parkovala nová oktávka 1.9TDi a taky si modře zakouřila :roll:
Vaše auto má vždy větší spotřebu než auto téže značky kohokoli druhého.

Uživatelský avatar
Ondrus84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 25.10.2007 11:30
Bydliště: Rosice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start=modrý kouř

Příspěvek od Ondrus84 »

Zdar chlapci.
Takže došlo i na kroužky....
Je to vyměněný a kouř zmizel. celkem mě to stálo cca 14tis. Vyměnil mě tam i šálky na ojnicích,ale na kliku se nedíval. Říkal,že je to už na hranici opotřebení,ale tolik peněz do toho rvát nebudu...Ted to zase doufám bude chvíli jezdit
Kamna for life

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Studený start=modrý kouř

Příspěvek od Bastard »

Tak teď máš tak minimálně na dalších 100000kiláků vystaráno :wink: :lol:

franta1969
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 01.03.2008 21:07
Bydliště: Kynšperk nad Ohří

Re: Studený start=modrý kouř

Příspěvek od franta1969 »

tak co všechno a kolik tě to dohromady stálo.Jinak ti tiše teda závidím.A co na výkonu poznal jsi nějaký zlepšení?
Vaše auto má vždy větší spotřebu než auto téže značky kohokoli druhého.

Uživatelský avatar
Ondrus84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 25.10.2007 11:30
Bydliště: Rosice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start=modrý kouř

Příspěvek od Ondrus84 »

4au no tak oprava začala výměnou gufer. To vyšlo na 1400(ceny včetně práce). To nepomohlo takže jsem mu to dal znovu. Rozdělal to a vyměnil:
šálky,kroužky. Přebrušoval ventily,samozřejmě tam byli různý těsnění který taky nestojí pár korun. Pak jsme nemohli z hlavy vyndat žhavič na druhým válců tak když už ta hlalva byla venku tak to vytáhl.Byl tam zkurvenej závit takže dal i novej žhavič. Vzal si 4000kč za práci a zbytek bylo v dílech.Takže ta druhá větší oprava vyšla na 14000kč. jinak jsem tam minulý týden měnil váhu vzduchu,ale ta nebyla nová-turbo mělo malý tlak. a Ventil plnícího tlaku. To vyšlo celkem na 5tis. takže oprava vyšla komplet na 20tis.
Kamna for life

Uživatelský avatar
Ondrus84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 25.10.2007 11:30
Bydliště: Rosice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start=modrý kouř

Příspěvek od Ondrus84 »

o jinak výkon jsem netestoval. Myslím,že to nemá vliv na výkon,protože byli v hajzlu stírací kroužky.....ty ostatní byli prý v normě ale ty stírací byli prej na plech.
Stejně to ted nemůžu zkoušet. Řikal prvních 1000km jezdit tak do 2500ot/min aby si to sedlo. A já to dnes dovezl a mám najeto asi 120km.
Kamna for life

Uživatelský avatar
Ondrus84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 25.10.2007 11:30
Bydliště: Rosice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start=modrý kouř

Příspěvek od Ondrus84 »

Tak chlapci. Právě jsem se vrátil z Mimoňských válek(580km). Olej se na rysce ani nehl. Mám celkem najeto od opravy 980km.
Takže snad bude klid.
Kamna for life

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“