Kompresní tlaky TDI ???
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- Batistuta
- VWagenista
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Stověžatá
Kompresní tlaky TDI ???
Nevíte někdo nebo nemáte knížku jaké mají být kompresní tlaky u tdi 1Z ? Jdu zítra měřit,tak at vím,co tam mám naměřit . Novej motor,hranice opotřebení,rozdíl na válcích . Děkuju za případnou odpověd.
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kompresní tlaky TDI ???
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- Jindrs
- Pilot
- Příspěvky: 749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kompresní tlaky TDI ???
tam ma jen stupen komprese a ne tlaky ve valci
Ted nevim presne fakt bych kecal ale u td byl tlak v novym motoru myslim 32 tak to bude bych rekl stejny
..servis vsech vozidel,diagnostika koncernu(pro klubaky zdarma)..
..jak se o koně postaráš - tak tě povozí..
..musis slyset jak ten motor pod kapotou seveli pak se s tim da i litat ..
..jak se o koně postaráš - tak tě povozí..
..musis slyset jak ten motor pod kapotou seveli pak se s tim da i litat ..
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kompresní tlaky TDI ???
sry sem si nevšimnul,já jen,že tam to většinou píšou hodně o těchto věcech.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kompresní tlaky TDI ???
Na Feldě 1,9/47 kW je komprese 22,5:1 a tlaky:2,6 MPa je hranice opotřebení
0,5 MPa max.rozdíl mezi válci
1Z má kompresi 19,5:1,tak počítám,že to u tebe bude o něco míň, a tlak u novýho by mohl být někde kolem těch 3,1-3,2
0,5 MPa max.rozdíl mezi válci
1Z má kompresi 19,5:1,tak počítám,že to u tebe bude o něco míň, a tlak u novýho by mohl být někde kolem těch 3,1-3,2
-
- Řidič
- Příspěvky: 104
- Registrován: 05.06.2008 18:28
- Bydliště: brno+opa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kompresní tlaky TDI ???
Pokud má 1z menší kompresi, tak asi nebude mít větší tlaky...KOŠŤÁL píše:Na Feldě 1,9/47 kW je komprese 22,5:1 a tlaky:2,6 MPa je hranice opotřebení
0,5 MPa max.rozdíl mezi válci
1Z má kompresi 19,5:1,tak počítám,že to u tebe bude o něco míň, a tlak u novýho by mohl být někde kolem těch 3,1-3,2
vse a nic
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kompresní tlaky TDI ???
Vždyť to píšupolack1987 píše:Pokud má 1z menší kompresi, tak asi nebude mít větší tlaky...KOŠŤÁL píše:Na Feldě 1,9/47 kW je komprese 22,5:1 a tlaky:2,6 MPa je hranice opotřebení
0,5 MPa max.rozdíl mezi válci
1Z má kompresi 19,5:1,tak počítám,že to u tebe bude o něco míň, a tlak u novýho by mohl být někde kolem těch 3,1-3,2
- Phate
- Profík
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov-Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kompresní tlaky TDI ???
tady to je
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.
GOlf III, 2.8 VR6.
- Batistuta
- VWagenista
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Stověžatá
Re: Kompresní tlaky TDI ???
Tak jsem naměřl 19,18,20,17 ,tak to je jako nový .
- kubiczek
- Závodník
- Příspěvky: 553
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DěČín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kompresní tlaky TDI ???
V mrazech budou zajímavý startyBatistuta píše:Tak jsem naměřl 19,18,20,17 ,tak to je jako nový .
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kompresní tlaky TDI ???
To není dobrý...Batistuta píše:Tak jsem naměřl 19,18,20,17 ,tak to je jako nový .
- Phate
- Profík
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov-Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kompresní tlaky TDI ???
Dokud klape tak to neres, nebo ho prekrouzkuj a nech udelat GO hlavy
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.
GOlf III, 2.8 VR6.
- Batistuta
- VWagenista
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Stověžatá
Re: Kompresní tlaky TDI ???
Už je to rozkuchaný,vodítka byly na hadr skoro všechny ,takže jsou všechny nový se simerinkama,ventily a sedla zabroušený,hlava změřená a je rovná,ještě přemýšlím o nových hydroštelech ( někdo je prodává nový sada 800,- za všechny,což je pohoda) ,no a ted jsou venku písty,akorát mám problém,že lágry jsou vymlácený a jsou tam už daný 0,25 ,ale klika má zhruba 47,10mm,což se mi zdá málo na ty 0,25 lágry,je to nějaký divný. Mám tam celej dobrej spodek z AHF,tak jsem tam chtěl dát písty z ojnicema,ale nelíbí se mi ta moje klika co tam mám,nevíte někdo,jestli pasuje ta klika z AHF do toho 1Z bez problémů,jo a je to to první 1Z,ventily 8 mm ?