Kompresní tlaky TDI ???

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
Batistuta
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1299
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Stověžatá

Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od Batistuta »

Nevíte někdo nebo nemáte knížku jaké mají být kompresní tlaky u tdi 1Z ? Jdu zítra měřit,tak at vím,co tam mám naměřit :lol: . Novej motor,hranice opotřebení,rozdíl na válcích . Děkuju za případnou odpověd.

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od napster »

Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Jindrs
Pilot
Pilot
Příspěvky: 749
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od Jindrs »

tam ma jen stupen komprese a ne tlaky ve valci
Ted nevim presne fakt bych kecal ale u td byl tlak v novym motoru myslim 32 tak to bude bych rekl stejny
..servis vsech vozidel,diagnostika koncernu(pro klubaky zdarma)..
..jak se o koně postaráš - tak tě povozí..
..musis slyset jak ten motor pod kapotou seveli pak se s tim da i litat :-D..

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od napster »

sry sem si nevšimnul,já jen,že tam to většinou píšou hodně o těchto věcech.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Na Feldě 1,9/47 kW je komprese 22,5:1 a tlaky:2,6 MPa je hranice opotřebení
0,5 MPa max.rozdíl mezi válci
1Z má kompresi 19,5:1,tak počítám,že to u tebe bude o něco míň, a tlak u novýho by mohl být někde kolem těch 3,1-3,2 :?:
Obrázek

polack1987
Řidič
Řidič
Příspěvky: 104
Registrován: 05.06.2008 18:28
Bydliště: brno+opa
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od polack1987 »

KOŠŤÁL píše:Na Feldě 1,9/47 kW je komprese 22,5:1 a tlaky:2,6 MPa je hranice opotřebení
0,5 MPa max.rozdíl mezi válci
1Z má kompresi 19,5:1,tak počítám,že to u tebe bude o něco míň, a tlak u novýho by mohl být někde kolem těch 3,1-3,2 :?:
Pokud má 1z menší kompresi, tak asi nebude mít větší tlaky...
vse a nic

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od KOŠŤÁL »

polack1987 píše:
KOŠŤÁL píše:Na Feldě 1,9/47 kW je komprese 22,5:1 a tlaky:2,6 MPa je hranice opotřebení
0,5 MPa max.rozdíl mezi válci
1Z má kompresi 19,5:1,tak počítám,že to u tebe bude o něco míň, a tlak u novýho by mohl být někde kolem těch 3,1-3,2 :?:
Pokud má 1z menší kompresi, tak asi nebude mít větší tlaky...
Vždyť to píšu
Obrázek

Uživatelský avatar
Phate
Profík
Profík
Příspěvky: 1109
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kyjov-Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od Phate »

tady to je
Přílohy
Bez názvu.JPG
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.

Uživatelský avatar
Batistuta
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1299
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Stověžatá

Re: Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od Batistuta »

Tak jsem naměřl 19,18,20,17 ,tak to je jako nový :mrgreen: .

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od kubiczek »

Batistuta píše:Tak jsem naměřl 19,18,20,17 ,tak to je jako nový :mrgreen: .
V mrazech budou zajímavý starty :mrgreen:

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Batistuta píše:Tak jsem naměřl 19,18,20,17 ,tak to je jako nový :mrgreen: .
To není dobrý...
Obrázek

Uživatelský avatar
Phate
Profík
Profík
Příspěvky: 1109
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kyjov-Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od Phate »

Dokud klape tak to neres, nebo ho prekrouzkuj a nech udelat GO hlavy
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.

Uživatelský avatar
Batistuta
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1299
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Stověžatá

Re: Kompresní tlaky TDI ???

Příspěvek od Batistuta »

Už je to rozkuchaný,vodítka byly na hadr skoro všechny :mrgreen: ,takže jsou všechny nový se simerinkama,ventily a sedla zabroušený,hlava změřená a je rovná,ještě přemýšlím o nových hydroštelech ( někdo je prodává nový sada 800,- za všechny,což je pohoda) ,no a ted jsou venku písty,akorát mám problém,že lágry jsou vymlácený a jsou tam už daný 0,25 ,ale klika má zhruba 47,10mm,což se mi zdá málo na ty 0,25 lágry,je to nějaký divný. Mám tam celej dobrej spodek z AHF,tak jsem tam chtěl dát písty z ojnicema,ale nelíbí se mi ta moje klika co tam mám,nevíte někdo,jestli pasuje ta klika z AHF do toho 1Z bez problémů,jo a je to to první 1Z,ventily 8 mm ?

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“