Jaký Motor TDi

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět

Jaké TDi

66Kw/90ps
7
24%
81Kw/110ps
22
76%
 
Celkem hlasů: 29

Uživatelský avatar
Ladin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Jaký Motor TDi

Příspěvek od Ladin »

Chcu si koupit Golfa 3 TDi ale rozmýšlím se jaký motor, jestli 66kw nebo 81kw. Taky by mě zajímala spolehlivost těchto motorů. Jo a taky jsem se chtěl zeptat jak to měly motory 81kw jestli už měly turbo z menitelnou geometrií lopatek nebo ne.
děkuji všem za příspěvek i za případnou skušenost.

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Jaký Motor TDi

Příspěvek od Bastard »

Řekl bych, že spolehlivostí to vyjde zhruba nastejno, když se o to člověk stará, jak má. Samozřejmě je lepší 81kW (má variabilní turbo), ale zase se o něco hůř shání. 66 mají obtoková turba a motory 1Z měly o trochu horší písty...

Uživatelský avatar
Unihero
Profík
Profík
Příspěvky: 930
Registrován: 02.11.2007 12:17
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký Motor TDi

Příspěvek od Unihero »

tak něco k motorů,

1Z: sám motor 1Z vlatním ve ventu.. 66Kw
takže kaz tohoto motoru je že praskali písty, vyrobené z měkkého materiálů, proto se nedoporučuje dávát vstřiky, chip apod.. jinak si myslím co se týče motoru velmi kvalitní motor s dlouhou životností, jen záleží jak se k tomu člověk chová
dále turbo je obtokové, má zátah jen v určitém rozmezí otáček...
já jsem s motorem spokojený, mám vyměněné písty... a spokojenost

AFN: vlastnil bratr taky ve ventu.. 81Kw
myslím si že motor co se může řadit mezi dobré motory, co se povedl z hlediska výdrže, kvality, výkonu a nenáročnosti..
¨výhoda tohoto motoru je ta že má tvrdé písty, můžeš tryskovat, chipovat atd..
turbo je s naklápěním lopatek, tzn že už má větší rozmezí zátahu než 1Z
krom turba, vstřiků, čerpadla a pístů, řj tak je motor 1Z to samý co AFN

volil bych AFN ale pokud si pohraješ s písty v 1Z tak budeš spokojený i s 66kw verzí.
to asi všechno..

Uživatelský avatar
mara7518
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1263
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Jaký Motor TDi

Příspěvek od mara7518 »

Unihero píše:tak něco k motorů,

1Z: sám motor 1Z vlatním ve ventu.. 66Kw
takže kaz tohoto motoru je že praskali písty, vyrobené z měkkého materiálů, proto se nedoporučuje dávát vstřiky, chip apod.. jinak si myslím co se týče motoru velmi kvalitní motor s dlouhou životností, jen záleží jak se k tomu člověk chová
dále turbo je obtokové, má zátah jen v určitém rozmezí otáček...
já jsem s motorem spokojený, mám vyměněné písty... a spokojenost

AFN: vlastnil bratr taky ve ventu.. 81Kw
myslím si že motor co se může řadit mezi dobré motory, co se povedl z hlediska výdrže, kvality, výkonu a nenáročnosti..
¨výhoda tohoto motoru je ta že má tvrdé písty, můžeš tryskovat, chipovat atd..
turbo je s naklápěním lopatek, tzn že už má větší rozmezí zátahu než 1Z
krom turba, vstřiků, čerpadla a pístů, řj tak je motor 1Z to samý co AFN

volil bych AFN ale pokud si pohraješ s písty v 1Z tak budeš spokojený i s 66kw verzí.
to asi všechno..
HELE NIC VE ZLYM,VIM ZE JE ZNAMO ZE 1Z JSOU SLABSI NA PISTY,ALE UZ BYS TO MOHL PRESTAT SIRIT,NEBO ASPON PSAT ZE MOTOR MEL NAJETO TOLIK A TOLIK KM ATD...ZAJIMALO BY ME KDYBY BYLO HLASOVANI KOLIKA LIDEM LEHLO AFN A KOLIKA 1Z TAK JAKEJ BY BYL ROZDIL..

Uživatelský avatar
Unihero
Profík
Profík
Příspěvky: 930
Registrován: 02.11.2007 12:17
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký Motor TDi

Příspěvek od Unihero »

mara7518 píše:
Unihero píše:tak něco k motorů,

1Z: sám motor 1Z vlatním ve ventu.. 66Kw
takže kaz tohoto motoru je že praskali písty, vyrobené z měkkého materiálů, proto se nedoporučuje dávát vstřiky, chip apod.. jinak si myslím co se týče motoru velmi kvalitní motor s dlouhou životností, jen záleží jak se k tomu člověk chová
dále turbo je obtokové, má zátah jen v určitém rozmezí otáček...
já jsem s motorem spokojený, mám vyměněné písty... a spokojenost

AFN: vlastnil bratr taky ve ventu.. 81Kw
myslím si že motor co se může řadit mezi dobré motory, co se povedl z hlediska výdrže, kvality, výkonu a nenáročnosti..
¨výhoda tohoto motoru je ta že má tvrdé písty, můžeš tryskovat, chipovat atd..
turbo je s naklápěním lopatek, tzn že už má větší rozmezí zátahu než 1Z
krom turba, vstřiků, čerpadla a pístů, řj tak je motor 1Z to samý co AFN

volil bych AFN ale pokud si pohraješ s písty v 1Z tak budeš spokojený i s 66kw verzí.
to asi všechno..
HELE NIC VE ZLYM,VIM ZE JE ZNAMO ZE 1Z JSOU SLABSI NA PISTY,ALE UZ BYS TO MOHL PRESTAT SIRIT,NEBO ASPON PSAT ZE MOTOR MEL NAJETO TOLIK A TOLIK KM ATD...ZAJIMALO BY ME KDYBY BYLO HLASOVANI KOLIKA LIDEM LEHLO AFN A KOLIKA 1Z TAK JAKEJ BY BYL ROZDIL..
jen říkám to co je pravda.. nic více..
a když se zeptá na dieselpoweru tak mu to taky každej potvrdí..
třeba jsem jeden ze 70 motorů co se to stalo.. u mě se zjistilo že je vento asi chipované, tak taky proto praskli písty.. musím nechat ještě udělat rozbor řj..serie to udělá málo a to už musí být asi..
jako samosebou se nepropálí ale spíše když bdueš špatnej předvstřik, špatné trysky apod..
denska není problém sehnat písty za pár kaček..

např PD 85 kw BORA a 4 G
tam taky praskali písty, výrobní vada a ví se o tom..

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: Jaký Motor TDi

Příspěvek od LiborG3 »

mara7518 píše:
Unihero píše:tak něco k motorů,

1Z: sám motor 1Z vlatním ve ventu.. 66Kw
takže kaz tohoto motoru je že praskali písty, vyrobené z měkkého materiálů, proto se nedoporučuje dávát vstřiky, chip apod.. jinak si myslím co se týče motoru velmi kvalitní motor s dlouhou životností, jen záleží jak se k tomu člověk chová
dále turbo je obtokové, má zátah jen v určitém rozmezí otáček...
já jsem s motorem spokojený, mám vyměněné písty... a spokojenost

AFN: vlastnil bratr taky ve ventu.. 81Kw
myslím si že motor co se může řadit mezi dobré motory, co se povedl z hlediska výdrže, kvality, výkonu a nenáročnosti..
¨výhoda tohoto motoru je ta že má tvrdé písty, můžeš tryskovat, chipovat atd..
turbo je s naklápěním lopatek, tzn že už má větší rozmezí zátahu než 1Z
krom turba, vstřiků, čerpadla a pístů, řj tak je motor 1Z to samý co AFN

volil bych AFN ale pokud si pohraješ s písty v 1Z tak budeš spokojený i s 66kw verzí.
to asi všechno..
HELE NIC VE ZLYM,VIM ZE JE ZNAMO ZE 1Z JSOU SLABSI NA PISTY,ALE UZ BYS TO MOHL PRESTAT SIRIT,NEBO ASPON PSAT ZE MOTOR MEL NAJETO TOLIK A TOLIK KM ATD...ZAJIMALO BY ME KDYBY BYLO HLASOVANI KOLIKA LIDEM LEHLO AFN A KOLIKA 1Z TAK JAKEJ BY BYL ROZDIL..
Velkej....každýmu někdy klekl motor ale pak musíš brát to že rozdělat motor a defuckto udělat generálku je pro spoustu lidí peklo který nechcou aby je potkalo....
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Uživatelský avatar
mara7518
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1263
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Jaký Motor TDi

Příspěvek od mara7518 »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 41&start=0

NEJDULZITEJSI JE TO NA 3TI STRANCE.:-)

Uživatelský avatar
Unihero
Profík
Profík
Příspěvky: 930
Registrován: 02.11.2007 12:17
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký Motor TDi

Příspěvek od Unihero »

ano to ano, já říkám mě praskli může to bejt jeden ze 70 motorů třeba..
je to lepší pro klid... když ty písty vyměníš..
100 lidí, 100 názorů..
a záleží taky na stavu motoru, jakej olej apod..

Uživatelský avatar
Batistuta
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1299
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Stověžatá

Re: Jaký Motor TDi

Příspěvek od Batistuta »

Praskání pístů na motoru 1Z je neskutečně přefouklá věc,hlavně díky pár jedincům,kteří si přečetli,že Boda z Dieselpoweru usmažil někdy 1Z (ovšem přečtěte si za jakých podmínek). Poruchovost píštů je u 1Z několikanásobně menší než třeba na PD motorech a pak taky nesmíte pánové zapomenout na to,že každé to 1Z má dneska nalítáno půl milionu,nikdo neví co,kde a jak to jezdilo,takže úmrtnost je zcela zanedbatelná,normálně 150PS pro 1Z není problém,pokud nejseš prase. Dělám si ted taky menší generálku na 1Z a nejsem ještě pevně rozhodnutej,že dám jiný písty i když je mám připravený :mrgreen: ,ale znám se a kdyby mi ruplo v kouli a budu se chtít vyšplhat na ted hodně modních 200PS,tak by se jiný písty hodily,to pak samozřejmě. :lol: Pravda je,že pokud se mění kroužky,tak jsou stejně písty venku,tak proč je nevyměnit pro dobrej pocit,ale na běžné ježdění s nějakýma rozumnýma vstřikama a dobrým chipem,je to zbytečné se do motoru vrtat,když maká.

Uživatelský avatar
Unihero
Profík
Profík
Příspěvky: 930
Registrován: 02.11.2007 12:17
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký Motor TDi

Příspěvek od Unihero »

Batistuta píše:Praskání pístů na motoru 1Z je neskutečně přefouklá věc,hlavně díky pár jedincům,kteří si přečetli,že Boda z Dieselpoweru usmažil někdy 1Z (ovšem přečtěte si za jakých podmínek). Poruchovost píštů je u 1Z několikanásobně menší než třeba na PD motorech a pak taky nesmíte pánové zapomenout na to,že každé to 1Z má dneska nalítáno půl milionu,nikdo neví co,kde a jak to jezdilo,takže úmrtnost je zcela zanedbatelná,normálně 150PS pro 1Z není problém,pokud nejseš prase. Dělám si ted taky menší generálku na 1Z a nejsem ještě pevně rozhodnutej,že dám jiný písty i když je mám připravený :mrgreen: ,ale znám se a kdyby mi ruplo v kouli a budu se chtít vyšplhat na ted hodně modních 200PS,tak by se jiný písty hodily,to pak samozřejmě. :lol: Pravda je,že pokud se mění kroužky,tak jsou stejně písty venku,tak proč je nevyměnit pro dobrej pocit,ale na běžné ježdění s nějakýma rozumnýma vstřikama a dobrým chipem,je to zbytečné se do motoru vrtat,když maká.
souhlasím s Tebou..
v životě bych taky na výměnu pístu nesahal, ale praskl mi jeden a na jednom už byla menší prasklina...
dobrý je že dneska se třeba komplet písty s ojnicí z AHF seženeš za 2000 kč v super stavu..
pokud to budeš mít venku, tak jak píšeš udělej to pro svůj dobrý pocit

Uživatelský avatar
Batistuta
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1299
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Stověžatá

Re: Jaký Motor TDi

Příspěvek od Batistuta »

Uvidíme až to kuchnu ven,jak budou vypadat,ale není nad dobrej pocit :mrgreen: .

Uživatelský avatar
Golfisko
Člen klubu
Příspěvky: 283
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko

Re: Jaký Motor TDi

Příspěvek od Golfisko »

2 Ladin: hlasoval sem pro 110ps :D
Obě výkonové varianty při správném zacházení a pravidelném servisu vydrží neskutečně, prostě záleží jak se k nim člověk chová! Pokud nejsi žádný závodník a potřebuješ auto jen naježdění do práce klidně bych zvolil verzi 66kW
Nejdůležitějším prvkem při koupi auta bude celkový stav motoru, na najeté km příliš nekoukej :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“