Jaký Motor TDi
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- Ladin
- Jezdec
- Příspěvky: 278
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Jaký Motor TDi
Chcu si koupit Golfa 3 TDi ale rozmýšlím se jaký motor, jestli 66kw nebo 81kw. Taky by mě zajímala spolehlivost těchto motorů. Jo a taky jsem se chtěl zeptat jak to měly motory 81kw jestli už měly turbo z menitelnou geometrií lopatek nebo ne.
děkuji všem za příspěvek i za případnou skušenost.
děkuji všem za příspěvek i za případnou skušenost.
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Jaký Motor TDi
Řekl bych, že spolehlivostí to vyjde zhruba nastejno, když se o to člověk stará, jak má. Samozřejmě je lepší 81kW (má variabilní turbo), ale zase se o něco hůř shání. 66 mají obtoková turba a motory 1Z měly o trochu horší písty...
- Unihero
- Profík
- Příspěvky: 930
- Registrován: 02.11.2007 12:17
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký Motor TDi
tak něco k motorů,
1Z: sám motor 1Z vlatním ve ventu.. 66Kw
takže kaz tohoto motoru je že praskali písty, vyrobené z měkkého materiálů, proto se nedoporučuje dávát vstřiky, chip apod.. jinak si myslím co se týče motoru velmi kvalitní motor s dlouhou životností, jen záleží jak se k tomu člověk chová
dále turbo je obtokové, má zátah jen v určitém rozmezí otáček...
já jsem s motorem spokojený, mám vyměněné písty... a spokojenost
AFN: vlastnil bratr taky ve ventu.. 81Kw
myslím si že motor co se může řadit mezi dobré motory, co se povedl z hlediska výdrže, kvality, výkonu a nenáročnosti..
¨výhoda tohoto motoru je ta že má tvrdé písty, můžeš tryskovat, chipovat atd..
turbo je s naklápěním lopatek, tzn že už má větší rozmezí zátahu než 1Z
krom turba, vstřiků, čerpadla a pístů, řj tak je motor 1Z to samý co AFN
volil bych AFN ale pokud si pohraješ s písty v 1Z tak budeš spokojený i s 66kw verzí.
to asi všechno..
1Z: sám motor 1Z vlatním ve ventu.. 66Kw
takže kaz tohoto motoru je že praskali písty, vyrobené z měkkého materiálů, proto se nedoporučuje dávát vstřiky, chip apod.. jinak si myslím co se týče motoru velmi kvalitní motor s dlouhou životností, jen záleží jak se k tomu člověk chová
dále turbo je obtokové, má zátah jen v určitém rozmezí otáček...
já jsem s motorem spokojený, mám vyměněné písty... a spokojenost
AFN: vlastnil bratr taky ve ventu.. 81Kw
myslím si že motor co se může řadit mezi dobré motory, co se povedl z hlediska výdrže, kvality, výkonu a nenáročnosti..
¨výhoda tohoto motoru je ta že má tvrdé písty, můžeš tryskovat, chipovat atd..
turbo je s naklápěním lopatek, tzn že už má větší rozmezí zátahu než 1Z
krom turba, vstřiků, čerpadla a pístů, řj tak je motor 1Z to samý co AFN
volil bych AFN ale pokud si pohraješ s písty v 1Z tak budeš spokojený i s 66kw verzí.
to asi všechno..
- mara7518
- VWagenista
- Příspěvky: 1263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Jaký Motor TDi
HELE NIC VE ZLYM,VIM ZE JE ZNAMO ZE 1Z JSOU SLABSI NA PISTY,ALE UZ BYS TO MOHL PRESTAT SIRIT,NEBO ASPON PSAT ZE MOTOR MEL NAJETO TOLIK A TOLIK KM ATD...ZAJIMALO BY ME KDYBY BYLO HLASOVANI KOLIKA LIDEM LEHLO AFN A KOLIKA 1Z TAK JAKEJ BY BYL ROZDIL..Unihero píše:tak něco k motorů,
1Z: sám motor 1Z vlatním ve ventu.. 66Kw
takže kaz tohoto motoru je že praskali písty, vyrobené z měkkého materiálů, proto se nedoporučuje dávát vstřiky, chip apod.. jinak si myslím co se týče motoru velmi kvalitní motor s dlouhou životností, jen záleží jak se k tomu člověk chová
dále turbo je obtokové, má zátah jen v určitém rozmezí otáček...
já jsem s motorem spokojený, mám vyměněné písty... a spokojenost
AFN: vlastnil bratr taky ve ventu.. 81Kw
myslím si že motor co se může řadit mezi dobré motory, co se povedl z hlediska výdrže, kvality, výkonu a nenáročnosti..
¨výhoda tohoto motoru je ta že má tvrdé písty, můžeš tryskovat, chipovat atd..
turbo je s naklápěním lopatek, tzn že už má větší rozmezí zátahu než 1Z
krom turba, vstřiků, čerpadla a pístů, řj tak je motor 1Z to samý co AFN
volil bych AFN ale pokud si pohraješ s písty v 1Z tak budeš spokojený i s 66kw verzí.
to asi všechno..
- Unihero
- Profík
- Příspěvky: 930
- Registrován: 02.11.2007 12:17
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký Motor TDi
jen říkám to co je pravda.. nic více..mara7518 píše:HELE NIC VE ZLYM,VIM ZE JE ZNAMO ZE 1Z JSOU SLABSI NA PISTY,ALE UZ BYS TO MOHL PRESTAT SIRIT,NEBO ASPON PSAT ZE MOTOR MEL NAJETO TOLIK A TOLIK KM ATD...ZAJIMALO BY ME KDYBY BYLO HLASOVANI KOLIKA LIDEM LEHLO AFN A KOLIKA 1Z TAK JAKEJ BY BYL ROZDIL..Unihero píše:tak něco k motorů,
1Z: sám motor 1Z vlatním ve ventu.. 66Kw
takže kaz tohoto motoru je že praskali písty, vyrobené z měkkého materiálů, proto se nedoporučuje dávát vstřiky, chip apod.. jinak si myslím co se týče motoru velmi kvalitní motor s dlouhou životností, jen záleží jak se k tomu člověk chová
dále turbo je obtokové, má zátah jen v určitém rozmezí otáček...
já jsem s motorem spokojený, mám vyměněné písty... a spokojenost
AFN: vlastnil bratr taky ve ventu.. 81Kw
myslím si že motor co se může řadit mezi dobré motory, co se povedl z hlediska výdrže, kvality, výkonu a nenáročnosti..
¨výhoda tohoto motoru je ta že má tvrdé písty, můžeš tryskovat, chipovat atd..
turbo je s naklápěním lopatek, tzn že už má větší rozmezí zátahu než 1Z
krom turba, vstřiků, čerpadla a pístů, řj tak je motor 1Z to samý co AFN
volil bych AFN ale pokud si pohraješ s písty v 1Z tak budeš spokojený i s 66kw verzí.
to asi všechno..
a když se zeptá na dieselpoweru tak mu to taky každej potvrdí..
třeba jsem jeden ze 70 motorů co se to stalo.. u mě se zjistilo že je vento asi chipované, tak taky proto praskli písty.. musím nechat ještě udělat rozbor řj..serie to udělá málo a to už musí být asi..
jako samosebou se nepropálí ale spíše když bdueš špatnej předvstřik, špatné trysky apod..
denska není problém sehnat písty za pár kaček..
např PD 85 kw BORA a 4 G
tam taky praskali písty, výrobní vada a ví se o tom..
- LiborG3
- Pilot
- Příspěvky: 729
- Registrován: 16.12.2007 15:53
- Bydliště: Brno
Re: Jaký Motor TDi
Velkej....každýmu někdy klekl motor ale pak musíš brát to že rozdělat motor a defuckto udělat generálku je pro spoustu lidí peklo který nechcou aby je potkalo....mara7518 píše:HELE NIC VE ZLYM,VIM ZE JE ZNAMO ZE 1Z JSOU SLABSI NA PISTY,ALE UZ BYS TO MOHL PRESTAT SIRIT,NEBO ASPON PSAT ZE MOTOR MEL NAJETO TOLIK A TOLIK KM ATD...ZAJIMALO BY ME KDYBY BYLO HLASOVANI KOLIKA LIDEM LEHLO AFN A KOLIKA 1Z TAK JAKEJ BY BYL ROZDIL..Unihero píše:tak něco k motorů,
1Z: sám motor 1Z vlatním ve ventu.. 66Kw
takže kaz tohoto motoru je že praskali písty, vyrobené z měkkého materiálů, proto se nedoporučuje dávát vstřiky, chip apod.. jinak si myslím co se týče motoru velmi kvalitní motor s dlouhou životností, jen záleží jak se k tomu člověk chová
dále turbo je obtokové, má zátah jen v určitém rozmezí otáček...
já jsem s motorem spokojený, mám vyměněné písty... a spokojenost
AFN: vlastnil bratr taky ve ventu.. 81Kw
myslím si že motor co se může řadit mezi dobré motory, co se povedl z hlediska výdrže, kvality, výkonu a nenáročnosti..
¨výhoda tohoto motoru je ta že má tvrdé písty, můžeš tryskovat, chipovat atd..
turbo je s naklápěním lopatek, tzn že už má větší rozmezí zátahu než 1Z
krom turba, vstřiků, čerpadla a pístů, řj tak je motor 1Z to samý co AFN
volil bych AFN ale pokud si pohraješ s písty v 1Z tak budeš spokojený i s 66kw verzí.
to asi všechno..
DieselPower
I like Turbo
Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!
I like Turbo
Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!
- mara7518
- VWagenista
- Příspěvky: 1263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Unihero
- Profík
- Příspěvky: 930
- Registrován: 02.11.2007 12:17
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký Motor TDi
ano to ano, já říkám mě praskli může to bejt jeden ze 70 motorů třeba..
je to lepší pro klid... když ty písty vyměníš..
100 lidí, 100 názorů..
a záleží taky na stavu motoru, jakej olej apod..
je to lepší pro klid... když ty písty vyměníš..
100 lidí, 100 názorů..
a záleží taky na stavu motoru, jakej olej apod..
- Batistuta
- VWagenista
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Stověžatá
Re: Jaký Motor TDi
Praskání pístů na motoru 1Z je neskutečně přefouklá věc,hlavně díky pár jedincům,kteří si přečetli,že Boda z Dieselpoweru usmažil někdy 1Z (ovšem přečtěte si za jakých podmínek). Poruchovost píštů je u 1Z několikanásobně menší než třeba na PD motorech a pak taky nesmíte pánové zapomenout na to,že každé to 1Z má dneska nalítáno půl milionu,nikdo neví co,kde a jak to jezdilo,takže úmrtnost je zcela zanedbatelná,normálně 150PS pro 1Z není problém,pokud nejseš prase. Dělám si ted taky menší generálku na 1Z a nejsem ještě pevně rozhodnutej,že dám jiný písty i když je mám připravený ,ale znám se a kdyby mi ruplo v kouli a budu se chtít vyšplhat na ted hodně modních 200PS,tak by se jiný písty hodily,to pak samozřejmě. Pravda je,že pokud se mění kroužky,tak jsou stejně písty venku,tak proč je nevyměnit pro dobrej pocit,ale na běžné ježdění s nějakýma rozumnýma vstřikama a dobrým chipem,je to zbytečné se do motoru vrtat,když maká.
- Unihero
- Profík
- Příspěvky: 930
- Registrován: 02.11.2007 12:17
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký Motor TDi
souhlasím s Tebou..Batistuta píše:Praskání pístů na motoru 1Z je neskutečně přefouklá věc,hlavně díky pár jedincům,kteří si přečetli,že Boda z Dieselpoweru usmažil někdy 1Z (ovšem přečtěte si za jakých podmínek). Poruchovost píštů je u 1Z několikanásobně menší než třeba na PD motorech a pak taky nesmíte pánové zapomenout na to,že každé to 1Z má dneska nalítáno půl milionu,nikdo neví co,kde a jak to jezdilo,takže úmrtnost je zcela zanedbatelná,normálně 150PS pro 1Z není problém,pokud nejseš prase. Dělám si ted taky menší generálku na 1Z a nejsem ještě pevně rozhodnutej,že dám jiný písty i když je mám připravený ,ale znám se a kdyby mi ruplo v kouli a budu se chtít vyšplhat na ted hodně modních 200PS,tak by se jiný písty hodily,to pak samozřejmě. Pravda je,že pokud se mění kroužky,tak jsou stejně písty venku,tak proč je nevyměnit pro dobrej pocit,ale na běžné ježdění s nějakýma rozumnýma vstřikama a dobrým chipem,je to zbytečné se do motoru vrtat,když maká.
v životě bych taky na výměnu pístu nesahal, ale praskl mi jeden a na jednom už byla menší prasklina...
dobrý je že dneska se třeba komplet písty s ojnicí z AHF seženeš za 2000 kč v super stavu..
pokud to budeš mít venku, tak jak píšeš udělej to pro svůj dobrý pocit
- Batistuta
- VWagenista
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Stověžatá
Re: Jaký Motor TDi
Uvidíme až to kuchnu ven,jak budou vypadat,ale není nad dobrej pocit .
- Golfisko
- Člen klubu
- Příspěvky: 283
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Jaký Motor TDi
2 Ladin: hlasoval sem pro 110ps
Obě výkonové varianty při správném zacházení a pravidelném servisu vydrží neskutečně, prostě záleží jak se k nim člověk chová! Pokud nejsi žádný závodník a potřebuješ auto jen naježdění do práce klidně bych zvolil verzi 66kW
Nejdůležitějším prvkem při koupi auta bude celkový stav motoru, na najeté km příliš nekoukej
Obě výkonové varianty při správném zacházení a pravidelném servisu vydrží neskutečně, prostě záleží jak se k nim člověk chová! Pokud nejsi žádný závodník a potřebuješ auto jen naježdění do práce klidně bych zvolil verzi 66kW
Nejdůležitějším prvkem při koupi auta bude celkový stav motoru, na najeté km příliš nekoukej