ŘJ AFN na 1Z
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- boost
- Člen klubu
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BECHYNĚ
- Kontaktovat uživatele:
ŘJ AFN na 1Z
Ahoj, zajímalo by mě, co udělá řídící jednotka motoru AFN s motorem 1Z. Sedí tam a pojede to? Jaká bude změna oproti tý 8-bit. řj? díky za informaci.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: ŘJ AFN na 1Z
pokud se chystas i na vymenu turba tak ti nic jineho nezbyde.rozdil je v tom,ze tato jiz regukuje turbo podtlakem,kdezto ta stara z 1Z toto neumi,pouze pretlak.hlavne kazda je naucena ze ma k sobe jiny turbo.66kW ma VGT a 81 geometrii lopatekcoz jiste vis.takze kus za kus dle me ne
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- boost
- Člen klubu
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BECHYNĚ
- Kontaktovat uživatele:
Re: ŘJ AFN na 1Z
takže výměna bez turba nepřinese žádnej užitek? to mě totiž zajímá nejvíc. A pini sedí?
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: ŘJ AFN na 1Z
piny ano chtel jsem to kdysi prozatimne do svy trojky,na predelani na regulaci turba podtlakem.pak bylo v planu VA turbo z PD,ale zase by se musel vyradit MAF ktery je u trojky primo v jednotce,vede do nej tlakova hadicka,jelikoz je na maly tlak,takze by se nahradil externim z PD.jako slo by to,je to relativne lego,ale pak jsem se na to vyprd.pokud jsi ji chtel pouzit jen jako by chip,ze je z motoru s jinym vykonem,myslim,ze bys nepochodil.dej k tomu aspon VNT15 co k tomu patri a budes rozhodne spokojen.vstriky mas 520?
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- boost
- Člen klubu
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BECHYNĚ
- Kontaktovat uživatele:
Re: ŘJ AFN na 1Z
Vstřiky mám AFN, tak sem tak špekuloval co ještě tam z něj dát bez velkýho zasahování
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Batistuta
- VWagenista
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Stověžatá
Re: ŘJ AFN na 1Z
Já dám trysky Bosch 764 a mělo by to stačit . Měří tlak na 1Z jednotka jen tou příchozí hadičkou na přímo nebo je tam ještě měření elektronicky (viděl jsem na trubce k IC nějaký čidlo ) ?
- pitrsss
- Jezdec
- Příspěvky: 419
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: klášterec nad ohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: ŘJ AFN na 1Z
čidlo tlaku je přímo v jednotce to čidlo na potrubí je snímač teploty nasávaného vzduchu
- Batistuta
- VWagenista
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Stověžatá
Re: ŘJ AFN na 1Z
Ok,myslel jsem si to. Děkuju.
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: ŘJ AFN na 1Z
cidlo tlaku si muzes dat externe,pokud chces jit s tlakem nahoru.ted presne nevim,kolik snese orig 1Z nez padne do nouzaku.v jednotce orig cidlo odletujes,na nej naletujes draty a natahnes jo do toho cidla z PD
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?