TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od pohodarkajik »

co vim, tak ta hadicka ma jit do RJ, ktera podle toho upravuje tlak na turbu, turbo na volnobeh slyset bude, protoze regulace ho stahne, jinak tlaci porad naplno, jenze na volnobeh nema motor zatez, tak ho jednotka nemusi tak regulovat, kdezto kdyz jedes, tak ano, tz. prasklou hadicku oprav a melo by to makat

Lisak.Lisak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 03.11.2009 16:27

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od Lisak.Lisak »

parada to sem chtel slyset hadicku vymenim a doufam ze to bude makat diky moc :D :potlesk:

Giri
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 07.09.2012 22:57

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od Giri »

Zdravíčko, mám stejný problém s AFN jako Lisak.Lisak. S motorem v zátěži kolem 2500ot.min padá do nouzového režimu, turbo jako by v tu chvíli nefungovalo, po vypnutí a zapnutí jede zase normálně.
Vyměnil jsem několik popraskaných podtlakových hadiček, Ventil N75 měl odpor 15Ω což by mělo být dobré, půjčil jsem si pro jistotu ventil z Octávky (měl by být stejný). Proměřil jsem kabely od ŘJ k ventilu N75 odpory jednotlivých kabelů jsou 0,3Ω a 0,7Ω také dobré. Regulace turba funguje dobře při podtlaku. Foukl jsem do hadičky do ŘJ a vzduch propouštěla, hadičkou to není je nová. Má pouštět nebo ne jednotka? :?:
Měl jsem to na VAGu a ukazuje se chyba 00575 - Tlak v sacím potrubí regulační diference plnící tlak odchylka.
Vyzkoušel jsem všechny rady co se tu probíraly a pořád chyba přetrvává. Už si nevím rady. Budu rád když mi někdo poradí. díky :)

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od 11mAjA11 »

Jednotku jsi měl rozebranou nebo ne?
Hadička je i v jednotce uvnitř !
Pokud ano a profoukneš to tak je vadný ten ventil co je v jednotce ( vede k němu ta krátká spojovací hadička mezi obalem a tím ventilem )
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Giri
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 07.09.2012 22:57

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od Giri »

Rozebranou jsem jednotku neměl, nechtěl jsem to nějak rozvrtat v ní a netušil jsem do teď že v ní je nějaká další hadička. Tak může být prasklá ještě ta malá hadička v jednotce a nebo ten ventil. Je tam klasická opletená hadička nebo nějaká spešl?

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od Jarda S. »

obyč neopletená
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Giri
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 07.09.2012 22:57

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od Giri »

11mAjA11 píše: Hadička je i v jednotce uvnitř !
Pokud ano a profoukneš to tak je vadný ten ventil co je v jednotce ( vede k němu ta krátká spojovací hadička mezi obalem a tím ventilem )
Pokud by byl ten ventile vadný, dá se vyměnit?

Giri
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 07.09.2012 22:57

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od Giri »

Zdravím, tak jsem dnes rozdělal ŘJ hadička je v ní v pořádku i ten ventil. Zkusil jsem do toho opět fouknout a už neprofukuje.

Giri
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 07.09.2012 22:57

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od Giri »

K čemu je tahle podtlaková hadička?
Přílohy
DSC01479.JPG
DSC01480.JPG

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od Bastard »

Na ovládání vnitřní recirkulace větrání...

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od skacel99 »

Zdravím.Nevěděl by tu náhodou někdo origo číslo toho N75 ventilu?

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od Jarda S. »

pro 1Z je to 028 906 283 F alternativní číslo je PG 7.21895.55.0 ale je to stejnej (pierburg) jak originál
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od skacel99 »

díky moc :good:

marekbanka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 10.03.2011 13:58

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od marekbanka »

Lidi mám podobný problém. Automobil buďto po nastartování netáhne, postačí chcípnout a znova nastartovat (někdy i opakovaně), poté se chytí a táhne. Ovšem do určitých otáček, poté najednou "přestane tlačit turbo", stačí sundat nohu z plynu, opětovně sešlápnout a automobil už táhne, ale opět do určitého zatížení, poté se opakuje problém.
Mám novou váhu vzduchu, nový ventil N75, ještě jednou vyměním podtlakové hadičky, kdyby náhodou. Může to dělat špatný průměr, či špatné utěsnění podtlakových hadic?
Každopádně nyní v tomto období, kdy se teplota pohybuje kolem 10 stupňů se nestává, že by turbo po nastartování nešlo. Toto se mi stávalo při vyšších teplotách, ale nyní bez jakéhokoliv zásahu to šlape.
Nevíte náhodou někdo přesné průměry a schéma zapojení podtlakových hadiček?
Předem moc díky.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: TDI ztraci dech - vadný ventil N75

Příspěvek od 11mAjA11 »

Twl. tak sleduju že si vůbec nic tady nepřečet a jen si sem plácnul další zbytečný nesmyslný dotaz..
Navíc bez sebemenší specifikace auta ( kód motoru, km, atd. atd..)

Padá to do nouzáku, napíchnout na diagnostiku ta napíše co je špatně - ne kurwa bezhlavě měnit zbytečně díly..

Pokud jsou všechny hadičky ( i uvnitř ŘJ ) v pořádku je přidřená regulace turba, díra v tlakové části sání, ucpaný palivový filtr ( nebo koš v nádrži ), váha, většinu z toho nezjistíš bez diagnostiky...
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“