tdi škube

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
vento tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 11.11.2008 15:11
Bydliště: je kde bydlet

tdi škube

Příspěvek od vento tdi »

Zdravím, pořeboval bych poradit. Po výměně rozvodů motor od 2500 ot. poškubává. Táhne, ale přerušovaně. Jako kdyby vypínalo turbo nebo přestávala jít nafta, ale jede pořád. Filtry jsou měněné, váha vzduchu taky. Párkrát to proženu a mám tak 2 - 3 dny klid. Jede normálě. Dík za radu

Uživatelský avatar
colorconceptGT
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR EAST METROPOLITAS (SR-KE)
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi škube

Příspěvek od colorconceptGT »

VAGina a pozriet cidlo teploty nafty a predstrek ked si menil rozvod trebalo ho dostavit...
ak nic tak otatne hodnoty...

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi škube

Příspěvek od kubiczek »

zkontroluj řídící vstřik (třetí vstřik je na něm drátek)

vento tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 11.11.2008 15:11
Bydliště: je kde bydlet

Re: tdi škube

Příspěvek od vento tdi »

ten drátek je v pohodě. zkusím ještě mrknout na to čidlo nafty, jinak nechám nastavit to čerpadlo. skočil jsem si na diagnostiku a tam mi taky řekli, že mám předstvřik, že je lepší mít pozdější vstřik. ale byl jsem na jiné a tym mi řekl že je lepší předstvřik. tak nevím. mrknu ale napřed na to čidlo nafty. pak dám vědět. zatím ď

malim9am
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 215
Registrován: 10.06.2008 09:12
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi škube

Příspěvek od malim9am »

.. tak predvstrik to musi byt vzdycky .. nemuzes vstrikovat po HU ..

.. asi mysleli na nove rozvody trosku pozdej oproti optimalni hodnote .. trochu se vytahaji a srovna se to do optima ..

Uživatelský avatar
colorconceptGT
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR EAST METROPOLITAS (SR-KE)
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi škube

Příspěvek od colorconceptGT »

k tomu predstreku...
on ak sa meni rozvod tak predstrek treba nastavit nad idealnu hodnotu ono akonahle sa remen po nejakej dobe cca 30tis povoli je dobre ho dopnut k tomu su tam take rysky...a prave v tedy sa ten predstrek posunie na nizsiu hodnotu....takmer idealnu
skory predstrek je polopate povedane ze cerpadlo vstrekne palivo skor do valcu ako je idealna hodnota pred HU....a neskoty predstrek ked opacne neskoro to ale znamena ze nemusi byt ucinne vyuzite vsetko palivo vo valci...zas ak to je velmi skoro tak je namahana klukovka a chod motora je tvrdy..."dochadza k spetnym razom"....v kazdom pripade existuje nejaka tolerancia a tu netreba prekracovat na to je ten TDi graf podla ktoreho (teda verim ze podla neho) ti tvrdili to o tom predstreku...ak mas ok rozovdy aj ten predstrek tak pozri na to cidlo nafty aked nic tak
to naloguj ked to robi a hod to sem sa nato popozerame....
tabulka s idealnym predstrekom jeden je po jeden pred napnutim
Přílohy
casova.jpg
pindo 20.9. po napnuti.JPG

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“