Výměna silenbloku spodního ramene u GIII
- evik
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Výměna silenbloku spodního ramene u GIII
Na STK mi zjistili,že mám špatný silenblok.Když jsem s tím zajela do servisu,tak tam mi řekli, že je to celé zrezlé,a že by to byla práce na celý den (nějaké odvrtávání,něco se šroubama...)a že to bude pěkně drahé,že se tam přitom může něco utrhnout,nějaká nápravnice nebo co.Já tomu nerozumím,a tak doufám,že mi tady poradíte.Je to opravdu tak vážné,nebo ze mě chtěli jenom vytáhnou další peníze.Díky za rady.
- ŠAFA
- Jezdec
- Příspěvky: 239
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
- MadMax
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Strakonice a obcas Cheb:-)
- Kontaktovat uživatele:
- rcb
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mnichovice
- Kontaktovat uživatele:
Většinou se utrhne zobrazený šroub,ale to není problém odvrtat.Musíš mít větší počet vrtáku a pak jen vrtat na malé otáčky a hlavně dobře chladit vrták.Po odvrtání se také bohužel zvětší díra pro šroub a to do šišata.To také není problém,stačí plát pořádného železa, vyvrtat novou díru a přivařit.Doporučuji protáhnout závit závitníkama.
RCB
RCB
- Přílohy
-
- Snap1.jpg (49.04 KiB) Zobrazeno 3290 x
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Že to je zarezlý to je klasika a proto vymysleli uvolňovače zarezlých šroubů + takový nesmysl co se na něj nasadí ořech dá se na šroub a bací se kladivem (za boha si nevzpomenu jak se to jmenuje ) pak povolí skoro všechno. Taky pomáhá uvolňovač šroubů aplikovat párkrát před samonou operací. Když se tohle zvládne jde to už celkem v klidu.
Podle toho odkud jsi si zkus domluvit servis přes klubáka - většinou dobá úroveň a ceny
Podle toho odkud jsi si zkus domluvit servis přes klubáka - většinou dobá úroveň a ceny
Golf real car, real fast
- mikevr6
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- datam
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Etše by na to mohla zabrat černá magia. Stačí si urobit z vosku auto a pichnút do toho miesta špendlík. Potom to odvrtat.mikevr6 píše:tak na tohle ti zadnej uvolnovac nepomuze
nejjednodussi reseni je kdyz se to nahreje autogenem a opatrne povoli(tam a spatky po milimetrech).A kdyz ani to nepomuze tak je to potom treba odvrtat
- mikevr6
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- fastr
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Já sem to dělal nedávno a docela v poho. budeš ale potřebovat lis na zadní s.blok. přední šel ven za pomocí svěráku a kousků trobek. A šrouby byli fest zarvané ale destatečná páka to vyřešila. Před garáží jedna strana pouze za pomociasi heveru tak 2 až 3 hodiny. S dílenským zvedákem a vybavením je to brnkačka, jenom chtít, takže tě spíš šponujou na prachách.
- FNT_Jergi
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha/Káraný
- Kontaktovat uživatele:
A dopr... zrovna se chystám na podobnou operaci....
TUNING FORUM http://www.tuning-forum.org" target="_blank
- mikevr6
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no jak bys ten sroub urval tak nevic co bys pak delalfastr píše:Já sem to dělal nedávno a docela v poho. budeš ale potřebovat lis na zadní s.blok. přední šel ven za pomocí svěráku a kousků trobek. A šrouby byli fest zarvané ale destatečná páka to vyřešila. Před garáží jedna strana pouze za pomociasi heveru tak 2 až 3 hodiny. S dílenským zvedákem a vybavením je to brnkačka, jenom chtít, takže tě spíš šponujou na prachách.
Prodej autodilu a autodoplnku za super ceny
- fastr
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
- groove
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlavwsko
Já už to mám za sebou. Měl jsem z toho taky strach, páč to bylo dost zarvaný a zarezlý. Tyčka od trhák s gola sady se ohýbala. A očko by to evydrželo. Autogen nemám. Tak jsem řádně promazával WD a udělal si redukci mezi 18ctku ořech a 32tku očku. 3lo to jak po másle. Dělal jsem před garaží na heveru.