Posilovac rizeni
- Alakhai77
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Posilovac rizeni
Cau,
nema nekdo zkusenosti s namontovanim posilovace rizeni do G III ? Mam G III ale neni tam posilovac a chtel bych ho tam mit. Asi prehodit z nejakeho novejsiho modelu. Ale vubec si netroufnu odhadnout co vsechno to obnasi
Tak jestli me muzete nekdo poradit budu moc vdecny
Diky a zdar "fsem fauveckam"
nema nekdo zkusenosti s namontovanim posilovace rizeni do G III ? Mam G III ale neni tam posilovac a chtel bych ho tam mit. Asi prehodit z nejakeho novejsiho modelu. Ale vubec si netroufnu odhadnout co vsechno to obnasi
Tak jestli me muzete nekdo poradit budu moc vdecny
Diky a zdar "fsem fauveckam"
- Alakhai77
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Ty brdo, tak to nevim...jestli to zjistis tak me dej vedet. Je to VW Golf III 1,6 AEE benzin rok vyroby 1997 . Jedine ze by se me to zdalo v porovnani s Renaultem se kterym jezdim v praci. Tezko rict. Sel jsem na nej ze Sade 120 takze tam je predek lehky tak to me mozna pripadalo. Opravdu nevim. Pokud to zjistis budu ti vdecny.Diky
- Pavur
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Koprivnice
- Kontaktovat uživatele:
Posilovac.
Cau, ja uz toto riesim asi rok. Mam GIII 1,4b 1992, bez posilovaca, holka mi v tom nechce jazdit lebo volantom skoro ani nehne. Ja som jej vravel ze posilovna to vyriesi, ale spat k problemu. Potrebujes riadenie zo servopohonom, to je asi univerzalne, hadice od serva k cerpadlu, cerpadlo s nadrzkou, a drzak alternatoru s drazok cerpadla. To cerpadlo je tiez pre par motorov rovnake, ale ten drziak je skoro pre kazdy motor iny. No a este budes potrebovat novy remen na alternator, tymto remenom je pohanane aj cerpadlo. JA som zatial nezohnal cerpadlo pre 1,4 ani ten drziak cerpadla. Hodne uspechov!
- Alakhai77
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
- VLK
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovac.
u gIII je servo poháněné samostatnym řemenem na klice je dvojřemenice aspoň u 1.8 GTPavur píše:Cau, ja uz toto riesim asi rok. Mam GIII 1,4b 1992, bez posilovaca, holka mi v tom nechce jazdit lebo volantom skoro ani nehne. Ja som jej vravel ze posilovna to vyriesi, ale spat k problemu. Potrebujes riadenie zo servopohonom, to je asi univerzalne, hadice od serva k cerpadlu, cerpadlo s nadrzkou, a drzak alternatoru s drazok cerpadla. To cerpadlo je tiez pre par motorov rovnake, ale ten drziak je skoro pre kazdy motor iny. No a este budes potrebovat novy remen na alternator, tymto remenom je pohanane aj cerpadlo. JA som zatial nezohnal cerpadlo pre 1,4 ani ten drziak cerpadla. Hodne uspechov!
- Kva16V
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
pozor na to,řízení jsou dva druhy záleží na tom jaký máš řazení,jestli lankový nebo táhlový.k tomu řízení potřebuješ jěště komínek,ten originál je moc dlouhý.jinak je to stejný jako když měníš řízení.ale hlavně si sežeň opravdu dobré řemenice,jinak totiž budeš mít vyosený klíňak.je to sranda ale někdy se to na poprvé nepovede
jistli to budeš chtít rozebírat tak mi napiš na ICQ
jistli to budeš chtít rozebírat tak mi napiš na ICQ
Kva16v - Elektrikářske práce
ICQ-346207517
TEL-774224354
ICQ-346207517
TEL-774224354
- palo_vw
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní Morava
- Alakhai77
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Tak se jen podívej jesli mas vedle baterky nadrzku na hydraulickej olej co je v servu a hned to poznas,ne? Nebo treba toc volantem a startuj,jak nastartujes tocilo by se ti lip nez kdyz motor nebezel... Taky se mi nezda ze by r.v.97 nemel posilovac...
Naposledy upravil(a) van Thomas dne 16.03.2006 20:11, celkem upraveno 2 x.
- MadMax
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Strakonice a obcas Cheb:-)
- Kontaktovat uživatele:
- palo_vw
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní Morava
Já myslím že ho tam určo budeš mít. Já když sednu třeba do Citróna Xantie, tak se mi taky zdá že jde točit volantem znatelně lípe než v mojem golfínovi. Ale zase když lomcuju v golfínovi volantem bez motoru, a pak nastartuju tak jde dooost hodně znát, že ten posilovač dělá pěknou práci , nechtěl bych jezdit bez něj
- Kva16V
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele: