Řízení
-
- Řidič
- Příspěvky: 146
- Registrován: 26.09.2011 05:22
- Bydliště: Děčín
Re: Řízení
muj nazor je vymenit to cely , taky jsem s tim mel problem a radsi jsem to vymenil cely a co se tyce pristupu tak zalezi jakej mas motor , jestli mas treba 1.6 tak tam je pristup "dobrej" , rizeni drzi na ctyrech 13" a jeden sroub je taky v kloubu kterej si spojuje volant s rizenim , je to taky 13 sroub , hlavne se podivej jak to vypada aby jsi to tam potom nerval pres ten tisicihran a nezkurvil si ty zoubky A co se tyce vyndavani tak si zvedni auto na spalky a lehni pod to , tak by to melo jit si myslim lehce , me to teda takhle delat nechelo takze sem vycutnul motor s prevodovkou ven a sednul si k tomu aspon jsem si i dal do kupy ty servohadice......co se tyce tech hadic tak tam jsou dve ktery bych ti doporucoval poradne ocistit a nejakym sajratem nastikat ( nebo polejt brzdovou ) protoze jsou urcite orezly a jsou pomerne krehky tak aby sis je nezkurvil , jsou tam myslim 19 matky ( ale to zalezi podle roku auta ,bud tam budes mit obe stejny a nebo jednu vetsi jeste do ktery jde taky ta mala , spazne se to popisuje ) no abych nepsal kraviny tak kdyby jsi potreboval tak napis zejtra na to schvalne kouknu jak by to bylo nejlehci protoze asi vyndavat motor se ti chtit nebude jako me
Golf IV
- mates-vento
- Závodník
- Příspěvky: 659
- Registrován: 20.08.2008 02:12
- Bydliště: někde mezi HK a Pce
Re: Řízení
Taky se chastám na výměnu, už asi pět let mi v řízení lupe a postupem času se vyměnilo všecko, kromě převodky, takže je jasná.
Akorát by mě zajímalo, jaký jsou rozdíly mezi převodkama z různejch motorů..? Mám TDi 1Z rv 96 a musim tam napasovat převodku z ABF rv 94...
Edit: Tak rozdíly jsou v podstatě jen ve výrobci, ZF (GTI) má nepatrně jinou délku spojovaček než XTR (TDi). Napasovat to šlo bez problémů, uložení i čepy seděly, včetně hadic od serva. Převodka z GTI se taky asi trochu silnější - po výměně jde skoro řídit pohledem, jak to jde lehce
Akorát by mě zajímalo, jaký jsou rozdíly mezi převodkama z různejch motorů..? Mám TDi 1Z rv 96 a musim tam napasovat převodku z ABF rv 94...
Edit: Tak rozdíly jsou v podstatě jen ve výrobci, ZF (GTI) má nepatrně jinou délku spojovaček než XTR (TDi). Napasovat to šlo bez problémů, uložení i čepy seděly, včetně hadic od serva. Převodka z GTI se taky asi trochu silnější - po výměně jde skoro řídit pohledem, jak to jde lehce
Opět pojízdný G3 AFN sedan, mezitím na měsíc G3 GTI ABF, na zimu 3C BMP a občas G3 Varoš 1Z.
http://danel-auto.cz/ (Pardubice - Trnová)
http://danel-auto.cz/ (Pardubice - Trnová)
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 12.01.2010 14:28
Re: Řízení
Mám dotaz k výměně převodky.
Dá se vyndat bez odmontování nápravnice? Myslím odšroubovat ty čtyři šrouby co jí drží na nápravnici a pak ji celou vytáhnout jakoby do boku dírou v podběhu. Půjde to tak, nebo musí nápravnice dolů? Motor 1.4 APQ.
Díky, Pavel.
Dá se vyndat bez odmontování nápravnice? Myslím odšroubovat ty čtyři šrouby co jí drží na nápravnici a pak ji celou vytáhnout jakoby do boku dírou v podběhu. Půjde to tak, nebo musí nápravnice dolů? Motor 1.4 APQ.
Díky, Pavel.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Řízení
Půjde
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 12.01.2010 14:28
Re: Řízení
To jsem chtěl slyšet, díky.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Řízení
Trochu blbě, ale půjde, záleží jestli je tam posilovač nebo nee..
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Řízení
Tak to půjde blbě, kvůli povolování přívodů tlakového oleje, jinak nic..