Jak je to vlastně s podložkama a legálností?

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Uživatelský avatar
troy
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1777
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak je to vlastně s podložkama a legálností?

Příspěvek od troy »

no pokud máte vše zapsaný tak jste těžce vysmátý - 8) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: a já se bohužel smát musim :) začlo to kolama pak podložky a nakonec štelung
SHOW must GO ON ............. to be continued

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Jak je to vlastně s podložkama a legálností?

Příspěvek od skacel99 »

tak sem hoď přesnej návod jak,kde a za kolik :D

Uživatelský avatar
machinecz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 499
Registrován: 23.01.2009 12:28
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak je to vlastně s podložkama a legálností?

Příspěvek od machinecz »

Na STK nemaj vůbec nic ... když budeš mít trojku s motorem 2,0 fsi místo 8V a na něm vyraženej typ motoru co bude sedět s doklady a nebude poznat že je vyraženej tak nezjistěj nic i když vypadá naprosto jinak .. stejná absurdita jako že i na většině STK se ti měří brzdnej poměr na kolech tzn když to skoro nebrzdí ale nebrzdí to stejně tak projdeš .. naopak když vyměníš jeden kotouč protože auto bylo nastřelený na to kolo tak neprojdeš i když to brzdí jak šlak (logický a správný kvuli uhejbání auta do stran při brždění) .. a červený pružiny a štolovák? :D změřej metrem světlou vejšku a můžou tě vyhodit , když ji nesplnuješ .. jenže .. kotel automobilek už tenhle zákon ze 70let ignoruje a mají vyjímky a to znamená absolutní zmatek a je skoro nemožný zjistit teď hned na place jestli to ono auto má mít 17cm světlou vejšku .. prostě jde o to hlavně dokázat najet na válce .. Takže se nebojte a pokud nemáte tuzing světla nebo tmu na sklech nebo kola z avie tak byste měli projít .. v případě jinýho rozměru kol a nebo povolených podložek s papírem z TUV jedete na STK kde vám auto "skouknou" jestli to je ok , třeba nevyčuhujou a napíšou doporučení k zápisu do vTP ..

tak a napište sz pls někdo kdo máte 2,0 16V ... něco bych potřeboval .. Ď a fajn den

Uživatelský avatar
freedom5512
Člen klubu
Příspěvky: 161
Registrován: 17.10.2012 09:46
Bydliště: Opočno

Re: Jak je to vlastně s podložkama a legálností?

Příspěvek od freedom5512 »

Já jsem si nechal u nás v Dobrušce (Královehradecký kraj ) zapsat JOM šteluňk a vůbec žádnej problém cena cca 50kč za úpravu v malém a velkém TP 8)
Ex car: Volkswagen Golf Mk.III 1.8 55kw
New car: Volkswagen Golf Mk.IV 1.6 77kw 16V

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Jak je to vlastně s podložkama a legálností?

Příspěvek od skacel99 »

A to jsi jim jako řekl: Chci zapsat tohle a tohle a nic víc? Co za doklady jsi měl ssebou?

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Jak je to vlastně s podložkama a legálností?

Příspěvek od Dymák »

pokud koupíš novej fahrwerk, tak je v bedně tüv lejstro, na který dostaneš štempla servisu, kterej ti to namontoval na auto a na základě tohodle papíru to lze zapsat do TP
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

provokater
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 28.01.2013 17:57
Bydliště: Olmützer Vorstadt

Re: Jak je to vlastně s podložkama a legálností?

Příspěvek od provokater »

...k těm podložkám....podložky pod kola nejsou původně určený k tomu,aby rozšiřovaly rozchod,to je jejich druhotný efekt,podložky patří ke kolům,u kterých velký ET u danýho auta způsobuje,že by se kolo nevšlo do brzd [paprsky by drhly o brzdič] a nebo by kolo v rejdu chytalo o podběh....čili pokud u auta dojde k montáži kol,výrobce kola k danému typu,na který se bude kolo montovat doporučí tloušťku podložky a kolo se schvaluje už s podložkou...to,že si někdo dá ke kolům,který normálně na auto pasujou,podložky jen z důvodu rozšíření,je jeho zájezd a na STK má pravděpodobně smolku...u silniční kontroly záleží,na jakýho policajta narazí a jak to obkecá....
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“