Puky v ramenou

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
Golf_TDi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Benešov u Prahy

Puky v ramenou

Příspěvek od Golf_TDi »

Zajímá mě, jestli bude problém ve výměně puků do ramen Golf III TDI. Chtěl bych tam dát z TT, kde je však vnitřní průměr 14 mm a u Golfa 17 mm. Jestli se bude muset otvor zvětšovat nebo to tam prostě padne. Díky za odpověď na blbej dotaz.

http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/u ... -fb-26535/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/u ... -fb-07847/" onclick="window.open(this.href);return false;
Das auto.

Uživatelský avatar
Karlsun
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 361
Registrován: 30.08.2012 12:04
Bydliště: Praha - Slapy

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od Karlsun »

Mam uple stejný dotaz ale teoreticky by to mělo jit bez uprav tim pukem prochazi šroub M12x1,5x78 = 12mm takže by neměl bejt problem
Každopádně je budu o vykendu montovat takže uvidim .
Dotaz musi bejt v tom puku pouzdro ?
mám k dispozici oříšky na OZ skládaná kola kdyby někdo potřeboval SZ a dohodnem se ;)

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od 11mAjA11 »

Pasuje to normálně bez problémů.
Stejně tak do G II , Passat B3/4, a tydle stejný podvozkový platformy.

Mám je taky na GII..

:wink: :wink: :wink:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Thomasss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 30.03.2014 16:59

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od Thomasss »

Měl bych taky takovou blbou otázku ,jakej je v tom rozdíl dát tam co tam patří a nebo ty plné z audiny,to mě chcete říct že je to tvrdší a potom se tak moc nekroutí podvozek :),jestli jo tak kdo mě tam nalísuje :) ?Jsem od Brna.Mám vento 1.9TD

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od 11mAjA11 »

Jednoduché jak facka..

Origo silentblok Obrázek nemá tu výplň v celém objemu tzn. při brždění a jakémkoli jiném rázu do ramene se má tendenci to rameno pohybovat ( chceš li kroutit, žvejkat), ovšem je schopen odfiltrovat drobné rázy drobných povrchových nerovností.

Oproti tomu plný Obrázek nemá ten prostor pro žvejkání a tudíž jsou reakce na brzdu ostřejší, řízení je přesnější, ale za cenu přenosu rázů do karoserie, někdo to akceptuje za cenu malinko lepší stability vozu..
Já to mám a problémy mi to nedělá, stejně mám štelovák, takže to drcá už samo o sobě..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

bik3r
Závodník
Závodník
Příspěvky: 677
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od bik3r »

no já žádný větší rázy ani přesnější řízení nespozoroval, dával jsem je tam hlavně kvůli tomu, že snad vydržej dýl než ty s mezerama, který se rádi trhaj...
GIII GTI 2.0 16V ABF

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od 11mAjA11 »

Nevydržej záleží kolik to auto najezdí ročně, naše cesty sou na h***o, kolega na OI TDi s origo tlumičema i pružinama je měl rok a cca. 22tkm a tačly tlouct do podlahy a to tam byly origo TT za 6kil kus..

:wink: :wink: :wink: :wink:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

bik3r
Závodník
Závodník
Příspěvky: 677
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od bik3r »

dával jsem LMI, ale ono to je dneska stejně všechno na jedno brdo, stejně si to všichni nechaj vyrábět v číně, aspoň mě to tak přijde... najezdím cca 20t za rok a mám je tam necelej rok a nedávno se mi asi rozhodila geometrie, protože mám volant trochu doleva a táhne to ke straně... tehdy jsem dělal komplet předek i silentbloky na zadku (oba silentbloky v ramenech + čepy, čepy řízení, nový tlumiče + horní uložení, kosti + uložení stabilizátoru) všechno to bylo LMI, a nevzpomínám si, že bych někde vymet nějakou velkou díru... takže už to jde asi do háje, ale vůle jsem nikde nenašel a silentbloky ani nejsou popraskaný...
GIII GTI 2.0 16V ABF

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od 11mAjA11 »

Tak jestli máš někoho na STK tak tam zajeď ať to potahá na plotnách já tomu taky nevěřil, ale stál sem pod autem kolega stál na brzdě a technik tahal plotnama.

Prstama sem chytil za ty upínací šrouby co jdou skrz ten puk a do nich to bouchalo, jak bys tlouk gumovou palicí a po venku byly naprosto v pohodě, nepopraskané, jen na nich byla cca. veprostřed kružnice (prohlubeň po obvodu), dal sem nové origo vybrané a tlučení jednoduše přestalo..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

bik3r
Závodník
Závodník
Příspěvky: 677
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od bik3r »

na technickou jedu za 14 dni, protože mi končí :lol: tak se na to podívam, ale nikde nic nemlátí, prostě mi to najednou začlo táhnout do strany...
GIII GTI 2.0 16V ABF

bik3r
Závodník
Závodník
Příspěvky: 677
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od bik3r »

no tak už je to skoro tutový, že jsou v háji, protože mi to začlo při brzdění táhnout na jednu stranu a při akceleraci zase na druhou :laugh: sice to není nic hroznýho, ani to zatím nemlátí, ale není to ono... takže kdo to máte na denní ježdění jako já, tak to tam radši nedávejte...

co powerflex, máte s tím někdo zkušenosti, je to na každodenní provoz? nerozpadne se to stejně, jak tyhle gumový?
GIII GTI 2.0 16V ABF

bik3r
Závodník
Závodník
Příspěvky: 677
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od bik3r »

tak po výměně zpátky za normální je ta změna sakra znát, jak v komfortu, kterej se zlepšil, tak hlavně ve volantu, ne že by to nějak hůř reagovalo, ale spíš přenos silnice do volantu je míň čitelnej, prostě jde poznat, že tam něco pracuje a nekope vás to jen do rukou, když přejedete kdejakej vajgl na silnici :lol: ... nechápu, že při přechodu z normáních na puky jsem si toho nevšiml
GIII GTI 2.0 16V ABF

jacky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 27.02.2013 18:49

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od jacky »

Ahoj, jen dotaz k výměně.. je třeba demontovat celé rameno? Asi ano, že.. vylisovat, nebo vybouchat staré a nalisovat nové. Co je na tom riziko, te vymeny? Utřzeni sroubu v napravnici jsem četl. Dik za radu od někoho kdo s tim ma zkušenosti.

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Puky v ramenou

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Riziko? Šroub v nápravnici,šroub v těhlici.Cokoliv může zareznout.Jinak se tam nic pokurvit nedá.Pokud máš stabilizátor,tak ještě matka na tyčce stabíku.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“