Puky v ramenou
- Golf_TDi
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Benešov u Prahy
Puky v ramenou
Zajímá mě, jestli bude problém ve výměně puků do ramen Golf III TDI. Chtěl bych tam dát z TT, kde je však vnitřní průměr 14 mm a u Golfa 17 mm. Jestli se bude muset otvor zvětšovat nebo to tam prostě padne. Díky za odpověď na blbej dotaz.
http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/u ... -fb-26535/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/u ... -fb-07847/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/u ... -fb-26535/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/u ... -fb-07847/" onclick="window.open(this.href);return false;
Das auto.
- Karlsun
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 30.08.2012 12:04
- Bydliště: Praha - Slapy
Re: Puky v ramenou
Mam uple stejný dotaz ale teoreticky by to mělo jit bez uprav tim pukem prochazi šroub M12x1,5x78 = 12mm takže by neměl bejt problem
Každopádně je budu o vykendu montovat takže uvidim .
Dotaz musi bejt v tom puku pouzdro ?
Každopádně je budu o vykendu montovat takže uvidim .
Dotaz musi bejt v tom puku pouzdro ?
mám k dispozici oříšky na OZ skládaná kola kdyby někdo potřeboval SZ a dohodnem se
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Puky v ramenou
Pasuje to normálně bez problémů.
Stejně tak do G II , Passat B3/4, a tydle stejný podvozkový platformy.
Mám je taky na GII..
Stejně tak do G II , Passat B3/4, a tydle stejný podvozkový platformy.
Mám je taky na GII..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 30.03.2014 16:59
Re: Puky v ramenou
Měl bych taky takovou blbou otázku ,jakej je v tom rozdíl dát tam co tam patří a nebo ty plné z audiny,to mě chcete říct že je to tvrdší a potom se tak moc nekroutí podvozek ,jestli jo tak kdo mě tam nalísuje ?Jsem od Brna.Mám vento 1.9TD
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Puky v ramenou
Jednoduché jak facka..
Origo silentblok nemá tu výplň v celém objemu tzn. při brždění a jakémkoli jiném rázu do ramene se má tendenci to rameno pohybovat ( chceš li kroutit, žvejkat), ovšem je schopen odfiltrovat drobné rázy drobných povrchových nerovností.
Oproti tomu plný nemá ten prostor pro žvejkání a tudíž jsou reakce na brzdu ostřejší, řízení je přesnější, ale za cenu přenosu rázů do karoserie, někdo to akceptuje za cenu malinko lepší stability vozu..
Já to mám a problémy mi to nedělá, stejně mám štelovák, takže to drcá už samo o sobě..
Origo silentblok nemá tu výplň v celém objemu tzn. při brždění a jakémkoli jiném rázu do ramene se má tendenci to rameno pohybovat ( chceš li kroutit, žvejkat), ovšem je schopen odfiltrovat drobné rázy drobných povrchových nerovností.
Oproti tomu plný nemá ten prostor pro žvejkání a tudíž jsou reakce na brzdu ostřejší, řízení je přesnější, ale za cenu přenosu rázů do karoserie, někdo to akceptuje za cenu malinko lepší stability vozu..
Já to mám a problémy mi to nedělá, stejně mám štelovák, takže to drcá už samo o sobě..
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Puky v ramenou
no já žádný větší rázy ani přesnější řízení nespozoroval, dával jsem je tam hlavně kvůli tomu, že snad vydržej dýl než ty s mezerama, který se rádi trhaj...
GIII GTI 2.0 16V ABF
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Puky v ramenou
Nevydržej záleží kolik to auto najezdí ročně, naše cesty sou na h***o, kolega na OI TDi s origo tlumičema i pružinama je měl rok a cca. 22tkm a tačly tlouct do podlahy a to tam byly origo TT za 6kil kus..
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Puky v ramenou
dával jsem LMI, ale ono to je dneska stejně všechno na jedno brdo, stejně si to všichni nechaj vyrábět v číně, aspoň mě to tak přijde... najezdím cca 20t za rok a mám je tam necelej rok a nedávno se mi asi rozhodila geometrie, protože mám volant trochu doleva a táhne to ke straně... tehdy jsem dělal komplet předek i silentbloky na zadku (oba silentbloky v ramenech + čepy, čepy řízení, nový tlumiče + horní uložení, kosti + uložení stabilizátoru) všechno to bylo LMI, a nevzpomínám si, že bych někde vymet nějakou velkou díru... takže už to jde asi do háje, ale vůle jsem nikde nenašel a silentbloky ani nejsou popraskaný...
GIII GTI 2.0 16V ABF
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Puky v ramenou
Tak jestli máš někoho na STK tak tam zajeď ať to potahá na plotnách já tomu taky nevěřil, ale stál sem pod autem kolega stál na brzdě a technik tahal plotnama.
Prstama sem chytil za ty upínací šrouby co jdou skrz ten puk a do nich to bouchalo, jak bys tlouk gumovou palicí a po venku byly naprosto v pohodě, nepopraskané, jen na nich byla cca. veprostřed kružnice (prohlubeň po obvodu), dal sem nové origo vybrané a tlučení jednoduše přestalo..
Prstama sem chytil za ty upínací šrouby co jdou skrz ten puk a do nich to bouchalo, jak bys tlouk gumovou palicí a po venku byly naprosto v pohodě, nepopraskané, jen na nich byla cca. veprostřed kružnice (prohlubeň po obvodu), dal sem nové origo vybrané a tlučení jednoduše přestalo..
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Puky v ramenou
na technickou jedu za 14 dni, protože mi končí tak se na to podívam, ale nikde nic nemlátí, prostě mi to najednou začlo táhnout do strany...
GIII GTI 2.0 16V ABF
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Puky v ramenou
no tak už je to skoro tutový, že jsou v háji, protože mi to začlo při brzdění táhnout na jednu stranu a při akceleraci zase na druhou sice to není nic hroznýho, ani to zatím nemlátí, ale není to ono... takže kdo to máte na denní ježdění jako já, tak to tam radši nedávejte...
co powerflex, máte s tím někdo zkušenosti, je to na každodenní provoz? nerozpadne se to stejně, jak tyhle gumový?
co powerflex, máte s tím někdo zkušenosti, je to na každodenní provoz? nerozpadne se to stejně, jak tyhle gumový?
GIII GTI 2.0 16V ABF
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Puky v ramenou
tak po výměně zpátky za normální je ta změna sakra znát, jak v komfortu, kterej se zlepšil, tak hlavně ve volantu, ne že by to nějak hůř reagovalo, ale spíš přenos silnice do volantu je míň čitelnej, prostě jde poznat, že tam něco pracuje a nekope vás to jen do rukou, když přejedete kdejakej vajgl na silnici ... nechápu, že při přechodu z normáních na puky jsem si toho nevšiml
GIII GTI 2.0 16V ABF
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 27.02.2013 18:49
Re: Puky v ramenou
Ahoj, jen dotaz k výměně.. je třeba demontovat celé rameno? Asi ano, že.. vylisovat, nebo vybouchat staré a nalisovat nové. Co je na tom riziko, te vymeny? Utřzeni sroubu v napravnici jsem četl. Dik za radu od někoho kdo s tim ma zkušenosti.
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Puky v ramenou
Riziko? Šroub v nápravnici,šroub v těhlici.Cokoliv může zareznout.Jinak se tam nic pokurvit nedá.Pokud máš stabilizátor,tak ještě matka na tyčce stabíku.