Zvednutí syncra.
-
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19.10.2013 16:08
Zvednutí syncra.
Borci, budu přizvedávat G3 krátký syncro. O kolik se dá přizvednou podložkama pod pružiny, abych si nezničil klouby? Děkuji!
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: Zvednutí syncra.
Obecně se doporučuje nezvedat pružinama / podložkama vůbec nic a to ani G3 syncro. Lividuješ tím úplně všechno a syncro na správných pružinách je dost vysoké. Máš tam správné pružiny? Nesjeté? Oni totiž ojetím klesají.
Jediné co se dá v uvozovkách doporučit je zména profilu pneumatiky. Tím nelikviduješ nic na podvozku, ale zase ti nefunguje tachák a můžeš si ty nápravy přetížit.
Jediné co se dá v uvozovkách doporučit je zména profilu pneumatiky. Tím nelikviduješ nic na podvozku, ale zase ti nefunguje tachák a můžeš si ty nápravy přetížit.
-
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19.10.2013 16:08
Re: Zvednutí syncra.
O.K. Díky za info. Mezi blatníkem a kolem mám cca. 7 cm. Pružiny vyndám a podívám se na ně, ev. vyměním a uvidíme....Uvažoval jsem opodložkách tak do dvou cm.....Drhnu cestou domů po rozbytý cestě a když nasněží.....Kdyby měl někdo obrázek podložek pod pružiny, budu rád
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí syncra.
Zvýšení o 2cm bych se vůbec nebál ve předu je to jednoduchý, tam můžeš buď použít pružiny z VR6, nebo si vysoustružit váleček o průměru horního ložiska a vyvrtat do něj díru o průměru pístnice. Vzadu bych to asi řešil nějak takto: https://www.sportovniautodoplnky.cz/dor ... az-o-3-cm/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vyšší profil pneu je taky cesta, tacho samozřejmě fungovat bude a když se to nepřežene, tak bude ukazovat i přesně bez odchylky Třeba 185/65 R14, nebo 195/55 R15 (ale tím naženeš jen cca 1cm na světlé výšce)
To by mě zajímalo, jak vypadají sjeté pružiny Doteď jsem myslel, že se pružina může jen unavit nebo prasknoutRouballik píše:Obecně se doporučuje nezvedat pružinama / podložkama vůbec nic a to ani G3 syncro. Lividuješ tím úplně všechno a syncro na správných pružinách je dost vysoké. Máš tam správné pružiny? Nesjeté? Oni totiž ojetím klesají.
Jediné co se dá v uvozovkách doporučit je zména profilu pneumatiky. Tím nelikviduješ nic na podvozku, ale zase ti nefunguje tachák a můžeš si ty nápravy přetížit.
Vyšší profil pneu je taky cesta, tacho samozřejmě fungovat bude a když se to nepřežene, tak bude ukazovat i přesně bez odchylky Třeba 185/65 R14, nebo 195/55 R15 (ale tím naženeš jen cca 1cm na světlé výšce)
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19.10.2013 16:08
Re: Zvednutí syncra.
Tak zvednuto. Dozadu jsem dal 3 sm válečky z hliníku pod pružinu a dopředu to samé ale mezi horní misku pružiny a ložisko. Vyměnil jsem i horní gumové uložení. Dal jsem od febi...Ale vysunuly se mu o cca. 1 cm horní misky a tlumiče mlátěj. Myslíte, že je to těma neorigo horníma gumama? Rozměrově s originálem souhlasí, ložisko taky vypadá stejně....