Zvednutí syncra.

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
horsik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 101
Registrován: 19.10.2013 16:08

Zvednutí syncra.

Příspěvek od horsik »

Borci, budu přizvedávat G3 krátký syncro. O kolik se dá přizvednou podložkama pod pružiny, abych si nezničil klouby? Děkuji!

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: Zvednutí syncra.

Příspěvek od Rouballik »

Obecně se doporučuje nezvedat pružinama / podložkama vůbec nic a to ani G3 syncro. Lividuješ tím úplně všechno a syncro na správných pružinách je dost vysoké. Máš tam správné pružiny? Nesjeté? Oni totiž ojetím klesají.

Jediné co se dá v uvozovkách doporučit je zména profilu pneumatiky. Tím nelikviduješ nic na podvozku, ale zase ti nefunguje tachák a můžeš si ty nápravy přetížit.

horsik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 101
Registrován: 19.10.2013 16:08

Re: Zvednutí syncra.

Příspěvek od horsik »

O.K. Díky za info. Mezi blatníkem a kolem mám cca. 7 cm. Pružiny vyndám a podívám se na ně, ev. vyměním a uvidíme....Uvažoval jsem opodložkách tak do dvou cm.....Drhnu cestou domů po rozbytý cestě a když nasněží.....Kdyby měl někdo obrázek podložek pod pružiny, budu rád

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí syncra.

Příspěvek od jirkaTDI »

Zvýšení o 2cm bych se vůbec nebál :wink: ve předu je to jednoduchý, tam můžeš buď použít pružiny z VR6, nebo si vysoustružit váleček o průměru horního ložiska a vyvrtat do něj díru o průměru pístnice. Vzadu bych to asi řešil nějak takto: https://www.sportovniautodoplnky.cz/dor ... az-o-3-cm/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rouballik píše:Obecně se doporučuje nezvedat pružinama / podložkama vůbec nic a to ani G3 syncro. Lividuješ tím úplně všechno a syncro na správných pružinách je dost vysoké. Máš tam správné pružiny? Nesjeté? Oni totiž ojetím klesají.

Jediné co se dá v uvozovkách doporučit je zména profilu pneumatiky. Tím nelikviduješ nic na podvozku, ale zase ti nefunguje tachák a můžeš si ty nápravy přetížit.
To by mě zajímalo, jak vypadají sjeté pružiny :D Doteď jsem myslel, že se pružina může jen unavit nebo prasknout :D

Vyšší profil pneu je taky cesta, tacho samozřejmě fungovat bude a když se to nepřežene, tak bude ukazovat i přesně bez odchylky :wink: Třeba 185/65 R14, nebo 195/55 R15 (ale tím naženeš jen cca 1cm na světlé výšce)
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

horsik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 101
Registrován: 19.10.2013 16:08

Re: Zvednutí syncra.

Příspěvek od horsik »

Super Díky!

horsik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 101
Registrován: 19.10.2013 16:08

Re: Zvednutí syncra.

Příspěvek od horsik »

Tak zvednuto. Dozadu jsem dal 3 sm válečky z hliníku pod pružinu a dopředu to samé ale mezi horní misku pružiny a ložisko. Vyměnil jsem i horní gumové uložení. Dal jsem od febi...Ale vysunuly se mu o cca. 1 cm horní misky a tlumiče mlátěj. Myslíte, že je to těma neorigo horníma gumama? Rozměrově s originálem souhlasí, ložisko taky vypadá stejně....

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“