Posilovač řízení...
- ericT
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 07.03.2016 02:29
Re: Posilovač řízení...
Ty mám nafoukaný víc než dost...
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Posilovač řízení...
A šířka..
Nicméně to jako z ničeho nic přestalo účinkovat nebo jako jak jsi k tomu přišel že je málo účinný.
Porovnávat OI asi není moc objektivní , může mít jiný převod a zuby na hřebenu..
Nicméně to jako z ničeho nic přestalo účinkovat nebo jako jak jsi k tomu přišel že je málo účinný.
Porovnávat OI asi není moc objektivní , může mít jiný převod a zuby na hřebenu..
- ericT
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 07.03.2016 02:29
Re: Posilovač řízení...
Vše píšu v prvním příspěvku-
Ahoj Všem.
Mám Golf Variant Tdi GT 66kw Variant,r.v.96 a mám strašně málo účinný posilovač řízení.
Myslím,že je to špatně.Na dálnici je to fajn ,ale jezdit s tím tam kde já, kde je to samá ostrá zatáčka - to je děs.
Je tam tedy servo z felicie 1.9D,ale kamarád co ho tam dával,říkal,že tam páslo normálně-věřím tomu,že koncernový auta to mají stejný-ale chci si být jist.
Klíňák je tam nový,olej taky,horní uložení i s ložisky komplet taky-včera jsme navíc udělali komplet geometrii i s odklonama-zcela přesně podle tabulek-sme si vyhráli- a výsledek je ten, že auto sice sedí dobře, ale do zatáček musím volant úplně tahat silou-jakmile ho pustím-hned se vrátí do polohy-kola rovně.Šel ztuha vždy a po včerejšku ještě víc.
Sbíhavost 0 st.10min.,odklony -35 min.
Když se svezu kamarádovo oktávkou tdi 1gener.-tak točím jedním prstem.Kamarádovo Caddy 1.9D taky.
Takže nevěřím,že to tak má být.
Nechá se někde naštelovat třeba tlak co dává servo? Má s tím někdo zkušenost? Třeba by se to zlepšilo.
Nebo sehnat jinou pumpu?
Jak jdou vaše Golfy. Kola mám 185.
Šel ztuha po celo dobu co ho mám-od tý doby co jsme udělali sbíhavost a odklony jak maj bejt je to ještě o 50% horší.
Ahoj Všem.
Mám Golf Variant Tdi GT 66kw Variant,r.v.96 a mám strašně málo účinný posilovač řízení.
Myslím,že je to špatně.Na dálnici je to fajn ,ale jezdit s tím tam kde já, kde je to samá ostrá zatáčka - to je děs.
Je tam tedy servo z felicie 1.9D,ale kamarád co ho tam dával,říkal,že tam páslo normálně-věřím tomu,že koncernový auta to mají stejný-ale chci si být jist.
Klíňák je tam nový,olej taky,horní uložení i s ložisky komplet taky-včera jsme navíc udělali komplet geometrii i s odklonama-zcela přesně podle tabulek-sme si vyhráli- a výsledek je ten, že auto sice sedí dobře, ale do zatáček musím volant úplně tahat silou-jakmile ho pustím-hned se vrátí do polohy-kola rovně.Šel ztuha vždy a po včerejšku ještě víc.
Sbíhavost 0 st.10min.,odklony -35 min.
Když se svezu kamarádovo oktávkou tdi 1gener.-tak točím jedním prstem.Kamarádovo Caddy 1.9D taky.
Takže nevěřím,že to tak má být.
Nechá se někde naštelovat třeba tlak co dává servo? Má s tím někdo zkušenost? Třeba by se to zlepšilo.
Nebo sehnat jinou pumpu?
Jak jdou vaše Golfy. Kola mám 185.
Šel ztuha po celo dobu co ho mám-od tý doby co jsme udělali sbíhavost a odklony jak maj bejt je to ještě o 50% horší.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Posilovač řízení...
Tak znova.
Jak se došlo k závěru že je málo účinný, to že porovnáváš OI je neobjektivní.
Není zde uvedena šíře pneu, velikost kol..
Posilovač fungoval normálně a z ničeho nic přestal mít dostatečný účinek nebo proč se měnilo čerpadlo z Felicie???
Jak se došlo k závěru že je málo účinný, to že porovnáváš OI je neobjektivní.
Není zde uvedena šíře pneu, velikost kol..
Posilovač fungoval normálně a z ničeho nic přestal mít dostatečný účinek nebo proč se měnilo čerpadlo z Felicie???
- ericT
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 07.03.2016 02:29
Re: Posilovač řízení...
Ahoj.šíři kol jsem uvedl-185/65 R14-teď tam mám letní 195/60 R15.
Čerpadlo z felicie měnila původní majitelka-měnil jí ho kamarád-už nevím proč,ale bylo špatný-zeptám se ho.
Auto jsem koupil v zimě a celou dobu jde ztuha-podle mě je málo účinný-můj subjektivní názor-nemám možnost porovnat s jiným stejný vozem momentálně - Kamarád dělá automechanika-tak jezdí denně s x auty a říkal,že nedávno měl v práci golfa3 a posilovač sice nešel extra zlehka,ale když točí s mým volantem tak cítí jak nejde plynule,jak jde trhaně.
No a co jsme udělali sbíhavost i odklony u něj v práci laser.geometrií tak při natočení v zatáčkách přes 45st. cítím jak musím točit silou s odporem proti směru-tlačí mě to moc zpátky do rovného směru.
Můj názor je, že posilovač je málo účinný.
Čerpadlo z felicie měnila původní majitelka-měnil jí ho kamarád-už nevím proč,ale bylo špatný-zeptám se ho.
Auto jsem koupil v zimě a celou dobu jde ztuha-podle mě je málo účinný-můj subjektivní názor-nemám možnost porovnat s jiným stejný vozem momentálně - Kamarád dělá automechanika-tak jezdí denně s x auty a říkal,že nedávno měl v práci golfa3 a posilovač sice nešel extra zlehka,ale když točí s mým volantem tak cítí jak nejde plynule,jak jde trhaně.
No a co jsme udělali sbíhavost i odklony u něj v práci laser.geometrií tak při natočení v zatáčkách přes 45st. cítím jak musím točit silou s odporem proti směru-tlačí mě to moc zpátky do rovného směru.
Můj názor je, že posilovač je málo účinný.
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení...
Patří tam správně gumy 195/50 R15, ale to nemá takový vliv. Na 100% bude špatně buď to čerpadlo, nebo samotné řízení
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení...
Když srovnám účinek serva na feldě s gumama 175/60R14 a účinek u golfa na 195/50R15, tak servo pumpa z feldy je opravdu o dost méně účinnější, než origo z golfa.
GIII GTI 2.0 16V ABF
- ericT
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 07.03.2016 02:29
Re: Posilovač řízení...
Zkusím dát jinou servo pumpu a dám vědět jak to dopadlo.
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení...
Pridam niečo aj ja.
Menil som servoriadenie. Pôvodne bolo od výrobcu ZF, nemalo žiadnu netesnosť ale malo vôľu na hrebeni tak som ho dal na repas a kedže nemali nahradné diely na tento typ, tak mi navrhli že mi daju servoriadenie od TRW. Tak som suhlasil.
Pôvodne riadenie išlo pekne lahučko až velmi by som povedal... To od TRW ide asi o polovicu ťažšie... jednoducho citit na rukach ked točím volanom na mieste.....
Môže byť chyba v tom novom ? alebo zhoda nahdod, že je niečo zo servo čerpadlom ?
Menil som servoriadenie. Pôvodne bolo od výrobcu ZF, nemalo žiadnu netesnosť ale malo vôľu na hrebeni tak som ho dal na repas a kedže nemali nahradné diely na tento typ, tak mi navrhli že mi daju servoriadenie od TRW. Tak som suhlasil.
Pôvodne riadenie išlo pekne lahučko až velmi by som povedal... To od TRW ide asi o polovicu ťažšie... jednoducho citit na rukach ked točím volanom na mieste.....
Môže byť chyba v tom novom ? alebo zhoda nahdod, že je niečo zo servo čerpadlom ?
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení...
Taky jsem vyměnil ZF za TRW a to TRW jde trochu víc ztuha, zřejmě je to normální vlastnost
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení...
Ďakujem za rýchlu reakciu... ale je tam este jeden problem... AJ po zmene servoriadenia cítiím v stredovej polohe volantu vôľu, ked su kolesa rovno pri kyvani do prava a do ľava... Na naprave je všetko nove.....po vymene dielov sa robila geometria a aj napriek tomu že to TRW je na mieste tuhšie, ked prejdem nerovnosťou na ceste tak ma volant tendenciu stiahnuť sa na ľavo alebo na pravo....ako keby bol strasne citlivý aj ked ide tažšie.... a aj ked bola robena 3D geometria stale mam pocit ako keby auto malo snahu ťahať do prava...
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení...
to, že je udělaná geometrie, ještě neznamená, že je udělaná dobře moje zkušenost je, že když někdo dělá geometrii, ještě neznamená, že tomu rozumí a dělá jí dobře
btw. co máš za kola a pneu?
btw. co máš za kola a pneu?
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- ericT
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 07.03.2016 02:29
Re: Posilovač řízení...
Ahoj.Tak jsme tam konečně dali s kámošem jinou starší origo servo pumpu co jsem tady koupil na fóru a už je vše v pohodě.
Ještě než jsme ji stačili vyměnit tak už se začínala sekat když jsem točil kola na místě-točil sem volantem a řemen pískal ač byl napnutý dost a nemohl jsem otočit volant-jako kdyby motor neběžel.
Po výměně pumpy je vše jak bych si to představoval.
Posilovač jde akorát-ani ne ztuha ani ne moc lehce.Takže max.spokojenost.Mám ještě Vectru A a Audi A6 a tam po přesednutí jde volant tak šíleně lehce,že vůbec necítíte odpor ve srovnání s golfem-ve městě sice super,ale na náledí už necítíte kdy kola kloužou a kdy sedí a na dálnici musíte držet volant pevně protože jakákoli minimální síla na volant už ho vychýlí-to už je moc-bylo by fajn kdyby to při větší rychlosti tuhlo-ale to už bych chtěl asi moc v dané kategorii aut.
Jinak docela trvalo než se chytla-už jsem měl strach-točili jsme volantem snad minutu na dorazy než začala fungovat.
Asi by to chtělo příště nalít olej,počkat až doteče k pumpě a pak utáhnou hadice.
Než se odvzdušnila mohla by se kousnout nebo načít.
Každopádně závada byla v pumpě.
Díky všem za rady.Zdar.
Ještě než jsme ji stačili vyměnit tak už se začínala sekat když jsem točil kola na místě-točil sem volantem a řemen pískal ač byl napnutý dost a nemohl jsem otočit volant-jako kdyby motor neběžel.
Po výměně pumpy je vše jak bych si to představoval.
Posilovač jde akorát-ani ne ztuha ani ne moc lehce.Takže max.spokojenost.Mám ještě Vectru A a Audi A6 a tam po přesednutí jde volant tak šíleně lehce,že vůbec necítíte odpor ve srovnání s golfem-ve městě sice super,ale na náledí už necítíte kdy kola kloužou a kdy sedí a na dálnici musíte držet volant pevně protože jakákoli minimální síla na volant už ho vychýlí-to už je moc-bylo by fajn kdyby to při větší rychlosti tuhlo-ale to už bych chtěl asi moc v dané kategorii aut.
Jinak docela trvalo než se chytla-už jsem měl strach-točili jsme volantem snad minutu na dorazy než začala fungovat.
Asi by to chtělo příště nalít olej,počkat až doteče k pumpě a pak utáhnou hadice.
Než se odvzdušnila mohla by se kousnout nebo načít.
Každopádně závada byla v pumpě.
Díky všem za rady.Zdar.