Problem s predni napravou?
- LStorm
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Problem s predni napravou?
Cauves vsichni, mam takovej mensi dotaz:Mam VW Vento 1.9D z 1995 a zda se mi ze to auto ma doleva vetsi rejd nez doprava, kdyz tocim doprava tak cejtim ze tam je nejaka zarazka ale doleva jako by tam vubec nebyla...kola se stocej doleva mnohem vic a auto se uplne jakoby prevaluje a smykuje...raci to prave nadoraz nikdy nedavam, jenom obcas pri parkovani(coz je zase vyhoda) ale bojim se aby to nebylo neco vaznyho...diky moc...
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
- LStorm
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
LStorm
To vypada nablbe vysroubovany cepy na spojovackach a uvnitr prevodky...to vznikne kdyz nekdo meni cepy a udela pak geometrii tak ze krouti jenom s jednim cepem a pak presadi volant.
šimek
Tuhle kravinu o tom ze auto ma vetsi rejd doleva si slysel kde
To vypada nablbe vysroubovany cepy na spojovackach a uvnitr prevodky...to vznikne kdyz nekdo meni cepy a udela pak geometrii tak ze krouti jenom s jednim cepem a pak presadi volant.
šimek
Tuhle kravinu o tom ze auto ma vetsi rejd doleva si slysel kde
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- LStorm
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- JaSk
- Moderátor
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
přesně tak, někdo měnil spojovačky a nevycenrtoval řízení. ani se neobtěžoval s měřením.tady geometrie nepomůže, musíš vyndat spojovačky ,vycentrovat hřebenovou tyč, přesadit volant (když bude potřeba) srovnat délku spojovaček, našroubovat spojovačky na hřeben tak jak mají být, tzn ne na doraz, ale jen X mm, zajistit kontramatkamaWilldaa píše: To vypada nablbe vysroubovany cepy na spojovackach a uvnitr prevodky...to vznikne kdyz nekdo meni cepy a udela pak geometrii tak ze krouti jenom s jednim cepem a pak presadi volant.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak sem to myslel jenom to neumim tak bravurne pres klavesnici podat jako tylister píše:přesně tak, někdo měnil spojovačky a nevycenrtoval řízení. ani se neobtěžoval s měřením.tady geometrie nepomůže, musíš vyndat spojovačky ,vycentrovat hřebenovou tyč, přesadit volant (když bude potřeba) srovnat délku spojovaček, našroubovat spojovačky na hřeben tak jak mají být, tzn ne na doraz, ale jen X mm, zajistit kontramatkamaWilldaa píše: To vypada nablbe vysroubovany cepy na spojovackach a uvnitr prevodky...to vznikne kdyz nekdo meni cepy a udela pak geometrii tak ze krouti jenom s jednim cepem a pak presadi volant.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB