Problem s predni napravou?

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
LStorm
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Problem s predni napravou?

Příspěvek od LStorm »

Cauves vsichni, mam takovej mensi dotaz:Mam VW Vento 1.9D z 1995 a zda se mi ze to auto ma doleva vetsi rejd nez doprava, kdyz tocim doprava tak cejtim ze tam je nejaka zarazka ale doleva jako by tam vubec nebyla...kola se stocej doleva mnohem vic a auto se uplne jakoby prevaluje a smykuje...raci to prave nadoraz nikdy nedavam, jenom obcas pri parkovani(coz je zase vyhoda) ale bojim se aby to nebylo neco vaznyho...diky moc...

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Auto má doleva vždycky větší rejd.

Uživatelský avatar
LStorm
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LStorm »

No ale jeste nikdy sem nejel v aute ktery by melo takovejhle, je tam fakt znat hroznej nepomer a jeste ke vsemu je tam fakt hodne znat to prevalovani, zda se mi ze v tom dorazu je levy kolo dokonce uz i v jinym uhlu nez pravy(je otoceny vic)...

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Hele, nemáš "ještěrku", vysokozdvižný vozík?

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

LStorm
To vypada nablbe vysroubovany cepy na spojovackach a uvnitr prevodky...to vznikne kdyz nekdo meni cepy a udela pak geometrii tak ze krouti jenom s jednim cepem a pak presadi volant.

šimek
Tuhle kravinu o tom ze auto ma vetsi rejd doleva si slysel kde :?: :roll:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
LStorm
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LStorm »

Diky moc, takze to znamena ze kdyz to dam do servisu a reknu jim to aby mi udelaly geometrii ze to dela tohle tak mi to bez problemu spravej???

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

LStorm
Melo by to tak byt.Mel bys od stredu (kola rovne) mit na kazdou stranu stejnej pocet otacek volantem...pokud nemas tak je zavada jak sem popsal vyse.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
JaSk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1598
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JaSk »

To že se to převaluje je normální, když nemáš nějaký super gumy. Ale zkus přidat plyn, pořádně, pak uvidíš, jak zmizí převalování, ale bacha na to, volant se pak nevrací, pod plným plynem :lol:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Willdaa píše: To vypada nablbe vysroubovany cepy na spojovackach a uvnitr prevodky...to vznikne kdyz nekdo meni cepy a udela pak geometrii tak ze krouti jenom s jednim cepem a pak presadi volant.
přesně tak, někdo měnil spojovačky a nevycenrtoval řízení. ani se neobtěžoval s měřením.tady geometrie nepomůže, musíš vyndat spojovačky ,vycentrovat hřebenovou tyč, přesadit volant (když bude potřeba) srovnat délku spojovaček, našroubovat spojovačky na hřeben tak jak mají být, tzn ne na doraz, ale jen X mm, zajistit kontramatkama
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

lister píše:
Willdaa píše: To vypada nablbe vysroubovany cepy na spojovackach a uvnitr prevodky...to vznikne kdyz nekdo meni cepy a udela pak geometrii tak ze krouti jenom s jednim cepem a pak presadi volant.
přesně tak, někdo měnil spojovačky a nevycenrtoval řízení. ani se neobtěžoval s měřením.tady geometrie nepomůže, musíš vyndat spojovačky ,vycentrovat hřebenovou tyč, přesadit volant (když bude potřeba) srovnat délku spojovaček, našroubovat spojovačky na hřeben tak jak mají být, tzn ne na doraz, ale jen X mm, zajistit kontramatkama
Presne tak sem to myslel jenom to neumim tak bravurne pres klavesnici podat jako ty :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“