Pískání-bubny

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

yurik : nebylo by místo VD lepší to namazat LEHCE vazelínou, protože to VDčko rychle vyschne a nic po něm nezbude, zatímco vazelína tam bude i za pár let....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
yurik
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1513
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yurik »

lister...noo mozne to je, ale je k tomu dost obmedzeny pristup, som tam strekol WDcko cez tu tycku a je to v pohode...sak dam vediet kedy to zecne zase piskat :)

inak, je to otazka 15 min cele to spravit, takze no problem :)

Uživatelský avatar
ron
Profík
Profík
Příspěvky: 952
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od ron »

WD 40 není v tomto případě ideální z jednoho důvodu, je řídkej a rychle se setře, já to řešil vysokoteplotní pastou Locktite anebo tím silikonovým tuhým tukem, co dává Brembo k opravné sadě brzd... :)

Uživatelský avatar
ron
Profík
Profík
Příspěvky: 952
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od ron »

jinak jde to i bez demontáže, stačí plochým šroubovákem opatrně přizvednout pakny a natřít ty dosedací plošky- ale jsou 3 !!! vepředu i v vzadu, chybí Ti tam šipka na prostřední....
Já ovšem radši dělal komplet brzdy, to neškodí... :) 8O

Uživatelský avatar
sorge
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od sorge »

je problém sundat ten kryt bubnu, nebo je na to třeba stahovák,jinak dík za foto.

ltc
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KL, LN, PH

Příspěvek od ltc »

Problém se dá vyřešit jednoduše otočením válečků prasátek výřezem ven, tzn. obráceně než je uvedeno na obrázku v tomto tématu. Dělal jsem to na GII, GIII i feldě a již několik let bez problémů. To co bylo uváděno k mazání dotykových ploch je částečně účinné, ale na mastných místech se nanáší prach z paken a mastnota se může dostat na brdící plochy.

Uživatelský avatar
yurik
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1513
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yurik »

sorge píše:je problém sundat ten kryt bubnu, nebo je na to třeba stahovák,jinak dík za foto.
nie, nie je to zlozite, tu prachovu ciapocku jemnym klepkanim zhodis dole, potom je tam taka zavlacka, tu vytiahnes a potom len vyberas loziska a kruzky podla poradia a nakoniec stiahnes vrchnu cast bubnu...tento postup nemam nefoteny :) ale je to jednoduche

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“