zapojeni klaksonu
- sobik
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tábor
zapojeni klaksonu
Zdarec mam prosbu potrebuji poradit jak zapojit klakson na golfa 3.
Ja mam na novim klaksonu vyvody plusivy na konektor a minus na obal klaksonu.
Z golfa mi vychazi dva draty jeden je stale plus a druhy je spinane minus pres volant.
Nevite nekdo jak to dat do hromady tak aby to fungovalo dekuji za rady
Ja mam na novim klaksonu vyvody plusivy na konektor a minus na obal klaksonu.
Z golfa mi vychazi dva draty jeden je stale plus a druhy je spinane minus pres volant.
Nevite nekdo jak to dat do hromady tak aby to fungovalo dekuji za rady
-
- VWsenior
- Příspěvky: 2272
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni klaksonu
Pokud tě chápu dobře, tak stačí rozebrat ten konektor co ti jde do současnýho klaksonu. Plus z něj připojíš na novej a mínus dáš na "obal" novýho, ne?
©©©© A6 C4 Avant, 2,5TDi 103kw. VW Polo 86cf 1,4D. VW Golf Mk I 1,6D. Bmw E46 2.0d.
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni klaksonu
jj presne tak sem to pochopil taky...
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni klaksonu
A není náhodou klakson ukostřenej? Jestli jo,tak by Ti to troubilo furt.Já tohle řešil kdysi dávno u šáde 120 a tam jsem musel houkačku odizolovat od kostry, +připojit na konektor houkačky a spínanej - na její těleso(obal)hp2 píše:Pokud tě chápu dobře, tak stačí rozebrat ten konektor co ti jde do současnýho klaksonu. Plus z něj připojíš na novej a mínus dáš na "obal" novýho, ne?
-
- VWsenior
- Příspěvky: 2272
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni klaksonu
Myslim že máš pravdu, proto jsem měnil ucycení klaksonů a dal jsem je jakoby za tu záslepku do nárazníku .) zapoměl bych na to.KOŠŤÁL píše:A není náhodou klakson ukostřenej? Jestli jo,tak by Ti to troubilo furt.Já tohle řešil kdysi dávno u šáde 120 a tam jsem musel houkačku odizolovat od kostry, +připojit na konektor houkačky a spínanej - na její těleso(obal)hp2 píše:Pokud tě chápu dobře, tak stačí rozebrat ten konektor co ti jde do současnýho klaksonu. Plus z něj připojíš na novej a mínus dáš na "obal" novýho, ne?
©©©© A6 C4 Avant, 2,5TDi 103kw. VW Polo 86cf 1,4D. VW Golf Mk I 1,6D. Bmw E46 2.0d.
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni klaksonu
Když bude uchycenej tak,aby se nedotýkal kostry,plus na konektor a mínus od volantu na těleso klaksonu,tak to muší makat
- sobik
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tábor
Re: zapojeni klaksonu
jojo mockrad dekuji a jeste napisu jestli to fungovlo zatim borci
- mato88
- Jezdec
- Příspěvky: 491
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tlmače - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni klaksonu
a ako je to s relatkom?
- sobik
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tábor
Re: zapojeni klaksonu
relatko mam v pojistkove skrini tak s nim ani nic nezamyslim
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni klaksonu
asi bych to nedelal tim ze to odizolujes od kastle,preci jen se to mze casem prosoupat ci neco nienho a bude ti to pak troubit za jizdy porad .-)
ja to vyresil jednim relatkem navic primo u klaksonu za pouziti stavajici kabelaze vedene do klaksonu
ja to vyresil jednim relatkem navic primo u klaksonu za pouziti stavajici kabelaze vedene do klaksonu
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni klaksonu
asi to rovnou popisu.klasicky spinaci rele se 4 vyvody.cisla kontaktu si ted presne nevabavim,ale z boku je na nem vzdy obrazek-schema zapojeni.rele jako takove kostrene svym telem neni.coz je dobre.takze ja zapojim stavajici + a - na rele na spinaci kontakty.tim docilim sepnuti rele pri zmacknuti klaksonu.jelikoz potrebuji dale do klaksonu vest + orpoti puvodnimu - ze spinace co je an volantu,tak na jeden ze dvou,je to jedno ktery ,silovy kontakt(maji oznaceni bud 30,nebo 31 30a atd...) privedu to stale plus,to ktere vede puvodne do klaksonu,a my ho uz napojily na ty prvni dva kontakty.vlastne ten drat jen rozdvojim,vytvorime klemu.a posledni volny kontakt vedeme do klaksonu.jelikoz skoro vsechyn klaksony volne v prodeji jsou vetsinou kostrene samy svym telem a je na nich jen jedna svorka na + , ani by to jinak neslo.
podotykam,ze nejsem elektrikar a ac tento navod je treba dlouhy ale je to uplne trivialni,a zapojeno za cca 10min.cena rele je cca 30-40Kc
podotykam,ze nejsem elektrikar a ac tento navod je treba dlouhy ale je to uplne trivialni,a zapojeno za cca 10min.cena rele je cca 30-40Kc
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- mato88
- Jezdec
- Příspěvky: 491
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tlmače - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni klaksonu
KaCzaba píše:asi to rovnou popisu.klasicky spinaci rele se 4 vyvody.cisla kontaktu si ted presne nevabavim,ale z boku je na nem vzdy obrazek-schema zapojeni.rele jako takove kostrene svym telem neni.coz je dobre.takze ja zapojim stavajici + a - na rele na spinaci kontakty.tim docilim sepnuti rele pri zmacknuti klaksonu.jelikoz potrebuji dale do klaksonu vest + orpoti puvodnimu - ze spinace co je an volantu,tak na jeden ze dvou,je to jedno ktery ,silovy kontakt(maji oznaceni bud 30,nebo 31 30a atd...) privedu to stale plus,to ktere vede puvodne do klaksonu,a my ho uz napojily na ty prvni dva kontakty.vlastne ten drat jen rozdvojim,vytvorime klemu.a posledni volny kontakt vedeme do klaksonu.jelikoz skoro vsechyn klaksony volne v prodeji jsou vetsinou kostrene samy svym telem a je na nich jen jedna svorka na + , ani by to jinak neslo.
podotykam,ze nejsem elektrikar a ac tento navod je treba dlouhy ale je to uplne trivialni,a zapojeno za cca 10min.cena rele je cca 30-40Kc
supr,diky moc
- zuzko
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: slovensko malacky
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni klaksonu
sobik píše:Zdarec mam prosbu potrebuji poradit jak zapojit klakson na golfa 3.
Ja mam na novim klaksonu vyvody plusivy na konektor a minus na obal klaksonu.
Z golfa mi vychazi dva draty jeden je stale plus a druhy je spinane minus pres volant.
Nevite nekdo jak to dat do hromady tak aby to fungovalo dekuji za rady
podla mna je hlupost ze do klaksonu ti ide stalych 12V a minus je spinany nie??ja mam G3 a mam spinanych 12V + pol a ked som prerabal klaksony tak som rozobrak konektor a na novych klaksonoch boli dva kontakty tak neviem ale uz nabuduce ked budem montovat klaksony tak ich umiestnim pod kapotu niekde k vrchnemu ulozeniu tlmicov bo v spodnej casti do nich natecie voda a potom trubia kedy sa im chce alebo vobec
//////podla auta spoznáš vodiča////// I love Golf////
tel:0907 849 756
tel:0907 849 756