pomoc klima
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 13.02.2008 18:53
- Bydliště: borsice u buchlovic
pomoc klima
zdarec ve spolek kluci potrebuji poradit kdys zapnu klimu tak semi rostoci vrtule u chladicu mato tak delat?pek jeste kdys pridam plin tak se klima vypne asto spadne na urcite otacky tak se zasej zapne co stim.ajeste se zeptam jelsem a rozlo semi abs+kontrolka na rucni brzdu a svetla zhasly mam tam danou tu sadu xenonu mohlito udelat aj ty svetla dik za odpovedi
- phobos
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: pomoc klima
Pokud zapnes klimu vetrak se toci to je normal pri pridani plynu nema vypinat tam bude nekde chyba..
- kocik
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: pomoc klima
Mě při přidání plynu taky vypíná kompresor a klima mě jede bez problému.
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 13.02.2008 18:53
- Bydliště: borsice u buchlovic
Re: pomoc klima
hm ale kde tu chibu mam hledat jinak ta klima funguje normalne aspon si myslimphobos píše:Pokud zapnes klimu vetrak se toci to je normal pri pridani plynu nema vypinat tam bude nekde chyba..
- kocik
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: pomoc klima
Co hledáš za chybu? Kompresor má vypínat až se okruh natlakuje.pompo píše:hm ale kde tu chibu mam hledat jinak ta klima funguje normalne aspon si myslimphobos píše:Pokud zapnes klimu vetrak se toci to je normal pri pridani plynu nema vypinat tam bude nekde chyba..
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 13.02.2008 18:53
- Bydliště: borsice u buchlovic
Re: pomoc klima
dikec za rady us sem myslel zejetam nekde chyba.jo a stema svetlama nema nekdo skusenost proc to udelalokocik píše:Co hledáš za chybu? Kompresor má vypínat až se okruh natlakuje.pompo píše: hm ale kde tu chibu mam hledat jinak ta klima funguje normalne aspon si myslim
- phobos
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: pomoc klima
Nevim jakou mas ty klimu ale me funguje na pricncipu stlaceni chladici smesi pokud by se vypinal pri natlakovani okruhu tak bych si asi moc nechladil.kocik píše:Co hledáš za chybu? Kompresor má vypínat až se okruh natlakuje.pompo píše: hm ale kde tu chibu mam hledat jinak ta klima funguje normalne aspon si myslim
Jak funguje klimatizace?
Klimatizace je uzavřený okruh, napojený na chladící systém vozu a na ventilaci prostoru pro cestující. V tomto okruhu koluje chladivo (R134a), u něhož dochází ke změnám tlaku, teploty a skupenství. Kompresor (1) chladivo v plynném stavu stlačí, čímž výrazně stoupne jeho teplota, a pod tlakem jej žene do kondenzátoru (2). Ten bývá umístěn před chladičem za maskou vozu, a tak se chladivo (v plynném stavu) prouděním vzduchu přes povrch kondenzátoru ochladí na venkovní teplotu a zkapalní. Přitom je ale pořád stlačeno a uvolněná energie uniká do ovzduší. V kapalném stavu pak proudí přes vysoušeč (4), který je zbavuje vlhkosti, do expanzního ventilu (5), který řídí pokles tlaku a umožňuje rozpínání chladiva. Poklesem tlaku se chladivo silně ochladí, odpařuje se (tj. mění se zpět na plynné skupenství) a postupuje do výparníku (3). Přes výparník je hnán teplý vzduch odsávaný z kabiny vozu, který se tak zde ochlazuje a vrací zpět do kabiny. Teplo mu odebírá chladivo, které se tak ohřívá na původní teplotu, je odváděno zpět ke kompresoru a proces se opakuje.
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 13.02.2008 18:53
- Bydliště: borsice u buchlovic
Re: pomoc klima
no ale jinak ta klima pri jizde funguje normalne,muzeto byt tim zejetam teho chladiva malo nebo zeje starephobos píše:Nevim jakou mas ty klimu ale me funguje na pricncipu stlaceni chladici smesi pokud by se vypinal pri natlakovani okruhu tak bych si asi moc nechladil.kocik píše: Co hledáš za chybu? Kompresor má vypínat až se okruh natlakuje.
Jak funguje klimatizace?
Klimatizace je uzavřený okruh, napojený na chladící systém vozu a na ventilaci prostoru pro cestující. V tomto okruhu koluje chladivo (R134a), u něhož dochází ke změnám tlaku, teploty a skupenství. Kompresor (1) chladivo v plynném stavu stlačí, čímž výrazně stoupne jeho teplota, a pod tlakem jej žene do kondenzátoru (2). Ten bývá umístěn před chladičem za maskou vozu, a tak se chladivo (v plynném stavu) prouděním vzduchu přes povrch kondenzátoru ochladí na venkovní teplotu a zkapalní. Přitom je ale pořád stlačeno a uvolněná energie uniká do ovzduší. V kapalném stavu pak proudí přes vysoušeč (4), který je zbavuje vlhkosti, do expanzního ventilu (5), který řídí pokles tlaku a umožňuje rozpínání chladiva. Poklesem tlaku se chladivo silně ochladí, odpařuje se (tj. mění se zpět na plynné skupenství) a postupuje do výparníku (3). Přes výparník je hnán teplý vzduch odsávaný z kabiny vozu, který se tak zde ochlazuje a vrací zpět do kabiny. Teplo mu odebírá chladivo, které se tak ohřívá na původní teplotu, je odváděno zpět ke kompresoru a proces se opakuje.