G III - netopí
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 03.11.2007 22:27
- Bydliště: VWelké Meziříčí
G III - netopí
čau , nevíte čím to může bejt ze to netopí ?? z topení jde jen vlažnej vzduch ... auto dlouho stálo a vy vzuch. filtru byly pecky od myší . myslíte by mohly byt i ve vymeniku a tim padem to netopi ??
díky moc za odp .
díky moc za odp .
Chiptuning , opravy teplých startů
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: G III - netopí
zkontroluj vodu,jestli ji tam máš dost,nebo jen zavzdušněný,nebo ti prokluzuje vodní pumpa,možná málo napnutý řemen,ale pokkud po ránu jedeš třeba do práce a vwenzku je zima a máš hned zapnutý topení,tak to může být i tim,že se ti ta voda nestačí tak rychle ohřát,jak jí pořád ženeš do topení.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 03.11.2007 22:27
- Bydliště: VWelké Meziříčí
Re: G III - netopí
voda tam je to jsou kontroloval ... myslim si ze kdyby prokluzoval remen tak se to projeví na teplorě motoru ... a netopí ani když je v provozní teplotě
Chiptuning , opravy teplých startů
-
- Jezdec
- Příspěvky: 342
- Registrován: 10.11.2008 13:43
Re: G III - netopí
Můžeš mít třeba ucpaný radiátor ,takže zkus to odpojit za motorem a opatrně připojit na vodu a propláchnout. Ale opatrně at se ti nenafuokne,uvidíš jak ti to poteče.Jinak se to dá pročistit kyselinou solnou,opatrně naliješ a necháš tak aspoň hodinu působit ,potom propláchnout.Při proplachování je vidět jestli je to lepší ,když tak zopakovat.Takhle jsem už jich vyčistil a bez vydělávaní z auta.Nejrychlejší a nejúčinější.
ex.Fiat Punto 1,2 LPG HL Propan nákupní taška
ex.Škoda Fabia combi 1,2HTP LPG BRC P&D
ex. VW Caddy 1,4 2008 LPG
Škoda Roomster 2015,1,4 16 V Ambiente LPG BRC
CITROEN BERLINGO XTR 1,5 96 kW 8 AT
ex.Škoda Fabia combi 1,2HTP LPG BRC P&D
ex. VW Caddy 1,4 2008 LPG
Škoda Roomster 2015,1,4 16 V Ambiente LPG BRC
CITROEN BERLINGO XTR 1,5 96 kW 8 AT
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: G III - netopí
takhle sem to dělal u 120tky 3x propláchnout nějakou agresivnější sodou a potom topila suprově.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: G III - netopí
Nejdřív zkus,jestli jsou obě hadice co jdou z motoru do topení horký,když jo,tak jestli se hejbe klapka,která přepíná mezi teplým a studeným vzduchem
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 03.11.2007 22:27
- Bydliště: VWelké Meziříčí
Re: G III - netopí
o.k zatím díky za rady zejtra to skusim ...
kdyby jeste nekdo mel nejakou fintu tak sem s ní
kdyby jeste nekdo mel nejakou fintu tak sem s ní
Chiptuning , opravy teplých startů
- GMKcz
- Pilot
- Příspěvky: 770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: G III - netopí
tak tak.. klapka respektive bovden k ni je svinaKOŠŤÁL píše:Nejdřív zkus,jestli jsou obě hadice co jdou z motoru do topení horký,když jo,tak jestli se hejbe klapka,která přepíná mezi teplým a studeným vzduchem
Koupím světla na VENTO s čočkou - nejlépe s poničenými skly - rozhoduje cena!!
Dále poškozenej naraznik na taky na VENTO!!
Piště SZ!
Dále poškozenej naraznik na taky na VENTO!!
Piště SZ!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 11.02.2012 16:04
Re: G III - netopí
no ja mam presne ten problem ze jedna hadica je vrela a druha stale studena. nebude to zapchaty radiator ?KOŠŤÁL píše:Nejdřív zkus,jestli jsou obě hadice co jdou z motoru do topení horký,když jo,tak jestli se hejbe klapka,která přepíná mezi teplým a studeným vzduchem
golf III 1,9 TD 1993