TIPY A TRIKY - INTERIÉR A ELEKTRO
- Happy
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
TIPY A TRIKY - INTERIÉR A ELEKTRO
Zde můžete vkládat Tipy a triky, jak vylepšit interiér, elektroniku, či audio v Gé Trojkách.
_______________________________
Dlouho jsem řešil problém, jak vyčistit sedačky v aautě. Platit se mi moc nechtělo. Dlouho ksem přemýšlel jak nato. nakonec jsem se do toho pustil sám. Sedáky jsem vyndal, doma slíkl a protáhl pračkou na 30 C. Výsledek, jako z Vlčího Hradu. Jinak na tom není co zkazit, zadní se stahujou, je to iuntuitivní, je tam takovej zacvakávací plast. Přední jsou složitejší, pár šroubu na torx, ale taky v poho.
To jen tak kdyby někdo váhal, zda do tohto jít, nebo ne. je to v pohodě
_______________________________
Dlouho jsem řešil problém, jak vyčistit sedačky v aautě. Platit se mi moc nechtělo. Dlouho ksem přemýšlel jak nato. nakonec jsem se do toho pustil sám. Sedáky jsem vyndal, doma slíkl a protáhl pračkou na 30 C. Výsledek, jako z Vlčího Hradu. Jinak na tom není co zkazit, zadní se stahujou, je to iuntuitivní, je tam takovej zacvakávací plast. Přední jsou složitejší, pár šroubu na torx, ale taky v poho.
To jen tak kdyby někdo váhal, zda do tohto jít, nebo ne. je to v pohodě
- vento
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: LiBereC
- Kontaktovat uživatele:
Předělání podsvícení budíků LED diodami(v němčině+foto)
http://www.blauetachos.de/doc/vw/golf_3 ... meter).htm
OPRAVA-Soudruzi z NDR asi někde udělali chybu,protože jsem to připojoval podle obrázku a tam je opačná polarita těch plíšků,takže jsem to šel nasadit do auta,zapnu světla a .....tma,budíky ani neblikly.Myslel jsem,že mě je°°e .Ale byla to první věc,co mě napadla,tak jsem to měřil měřákem a co by jste řekli,měl ho tam!! Zaplať panbůh!Fotky už jsou opravené podle skutečnosti a pravdy.Takže případnym následovníkům hodně štěstí a pevné nervy,kdyby něco
http://www.blauetachos.de/doc/vw/golf_3 ... meter).htm
OPRAVA-Soudruzi z NDR asi někde udělali chybu,protože jsem to připojoval podle obrázku a tam je opačná polarita těch plíšků,takže jsem to šel nasadit do auta,zapnu světla a .....tma,budíky ani neblikly.Myslel jsem,že mě je°°e .Ale byla to první věc,co mě napadla,tak jsem to měřil měřákem a co by jste řekli,měl ho tam!! Zaplať panbůh!Fotky už jsou opravené podle skutečnosti a pravdy.Takže případnym následovníkům hodně štěstí a pevné nervy,kdyby něco
Naposledy upravil(a) vento dne 06.02.2017 17:01, celkem upraveno 1 x.
- RomeoMontek
- Pilot
- Příspěvky: 894
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Aby při zapnutí dálkovejch světel svítily i tlumený tak je potřeba mít tenhle plíšek...
...důvod - klasický světla mají 1x H4, Angel a čočky 2x H7...
...do světel in pro sem ho před rokem a půl nedostal, do anegelů se snad dávaj 2kusy...
vše podstatný máte na fotkách!
NEW:
materiál :
asi bych použil měděný plech nebo bych koupil fastony(obrázek viz níže), ten užší 2,8, a případně ho upravil a oba konce bch spojil měděným kabelem, který bych ještě do toho fastonu nejen přicvakl,ale i propájel. Celé dílo bych dal do smršťovačky. Odkaz třeba na prodejnu GME : http://www.gme.cz/cz/fs8545-bs-p834-037.html popř. tohle, ale sundal bych tu bužírku http://www.gme.cz/cz/fs28x05rt-p834-040.html
...důvod - klasický světla mají 1x H4, Angel a čočky 2x H7...
...do světel in pro sem ho před rokem a půl nedostal, do anegelů se snad dávaj 2kusy...
vše podstatný máte na fotkách!
NEW:
materiál :
asi bych použil měděný plech nebo bych koupil fastony(obrázek viz níže), ten užší 2,8, a případně ho upravil a oba konce bch spojil měděným kabelem, který bych ještě do toho fastonu nejen přicvakl,ale i propájel. Celé dílo bych dal do smršťovačky. Odkaz třeba na prodejnu GME : http://www.gme.cz/cz/fs8545-bs-p834-037.html popř. tohle, ale sundal bych tu bužírku http://www.gme.cz/cz/fs28x05rt-p834-040.html
- Přílohy
-
- 2006_1127pojistky0007.JPG (30.22 KiB) Zobrazeno 52280 x
-
- 2006_1127pojistky0004.JPG (12.64 KiB) Zobrazeno 52281 x
-
- 2006_1127pojistky0001.JPG (20.37 KiB) Zobrazeno 52445 x
Naposledy upravil(a) RomeoMontek dne 29.10.2010 10:42, celkem upraveno 2 x.
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....
What is penis? -) PEN with Injection System
羅密歐蒙塔古 (čajna klan)
What is penis? -) PEN with Injection System
羅密歐蒙塔古 (čajna klan)
- Pompier
- Jezdec
- Příspěvky: 389
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonné v Podještědí (kraj Lbc)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy & Triky
Tak ja taky neco pridam.
V kufru mam tubu a pri vyssi hlasitosti se venku z pod zadniho narazniku otyvalo drnceni.
Na radu kamarada sem sundal zadni naraznik (pouze odsroubovani torxu u patych dveri (vika kufru) a dalsich zespod narazniku). Pod nim se nachazeji odvetravaci otvory kryte gumovymi platy. Ty rezoniji a "placaji" o mrizku, coz vydava ten neprijemny drncivy zvuk...
Reseni : za pouziti nasili vytrhat gumy
Prozatim ponecham v teto podobe pokud bude probelm, vyndam i mrizky a nahradim sitovinou s jemnym okem, kterou podlepim silikonem (nebo jinym lepidlem na bazi PU) aby neklepaly o karoserii a prisroubuji samoreznymi vruty (idealni nerezove) ...
Treba to nekomu pomuze..
V kufru mam tubu a pri vyssi hlasitosti se venku z pod zadniho narazniku otyvalo drnceni.
Na radu kamarada sem sundal zadni naraznik (pouze odsroubovani torxu u patych dveri (vika kufru) a dalsich zespod narazniku). Pod nim se nachazeji odvetravaci otvory kryte gumovymi platy. Ty rezoniji a "placaji" o mrizku, coz vydava ten neprijemny drncivy zvuk...
Reseni : za pouziti nasili vytrhat gumy
Prozatim ponecham v teto podobe pokud bude probelm, vyndam i mrizky a nahradim sitovinou s jemnym okem, kterou podlepim silikonem (nebo jinym lepidlem na bazi PU) aby neklepaly o karoserii a prisroubuji samoreznymi vruty (idealni nerezove) ...
Treba to nekomu pomuze..
- muficek
- Jezdec
- Příspěvky: 312
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: O.-Dubina, MS.kraj
Re: Tipy & Triky
PODSVÍCENÍ BUDÍKŮ LEDKAMA-OPRAVENO
Tak jsem se konečně dneska odhodlal .Supersvítivé modré LED diody už mám od včerejška doma,tak jsem se na to vrhl.Fotky jsou zatím jen z mobilu,ale časem je vyměním.Mám benzín 1,8 8V bez MFA a klimatizace.
Takže po vyndání budíků z auta a sundání zadního plast.krytu jsem odšrouboval červené torxy.Jde to plochým šroubovákem 2,5mm širokým.Tímto jde sundat ten plošňák.Vrchní bílý plast je tam jen nacvaknutý na packách.Po vyndání žárovek jsem navrtal 7 děr prům.5 mm.První díra 1,5 cm od kraje a pak po 3 cm,vychází to dobře.Před každou LEDkou je odpor 1000 ohmů (1K0).Teče tam asi 12mA,takže se to ani nehřeje.Odpor je naletovaný na nožce od diody,která přijde naletovat na +(zkoušel jsem na tužkové baterii),je v té černé bužírce.Pak už jen nastrkat LEDky do těch dír a přiletovat přívody k těm plíškům.Jde to docela dobře.Trvalo mi to asi 50 minut i s vyndáním z auta.
Materiál-7ks LED supersvítivé - 53,20 kč
7ks odpor 1000 ohmů - 5,- kč
Modré torxy drží ciferníky.Jdou sundat po sundání ručiček.
Žluté torxy drží tu samotnou mechaniku tacha,otáčkoměru,teploměru a palivoměru.
OPRAVA-Soudruzi z NDR asi někde udělali chybu,protože jsem to připojoval podle obrázku z http://www.blauetachos.de/doc/vw/golf_3 ... on_trw.htm a tam je opačná polarita těch plíšků,takže jsem to šel nasadit do auta,zapnu světla a .....tma,budíky ani neblikly.Myslel jsem,že mě je°°e .Ale byla to první věc,co mě napadla,tak jsem to měřil měřákem a co by jste řekli,měl ho tam!! Zaplať panbůh!Fotky už jsou opravené podle skutečnosti a pravdy.Takže případnym následovníkům hodně štěstí a pevné nervy,kdyby něco
Tak jsem se konečně dneska odhodlal .Supersvítivé modré LED diody už mám od včerejška doma,tak jsem se na to vrhl.Fotky jsou zatím jen z mobilu,ale časem je vyměním.Mám benzín 1,8 8V bez MFA a klimatizace.
Takže po vyndání budíků z auta a sundání zadního plast.krytu jsem odšrouboval červené torxy.Jde to plochým šroubovákem 2,5mm širokým.Tímto jde sundat ten plošňák.Vrchní bílý plast je tam jen nacvaknutý na packách.Po vyndání žárovek jsem navrtal 7 děr prům.5 mm.První díra 1,5 cm od kraje a pak po 3 cm,vychází to dobře.Před každou LEDkou je odpor 1000 ohmů (1K0).Teče tam asi 12mA,takže se to ani nehřeje.Odpor je naletovaný na nožce od diody,která přijde naletovat na +(zkoušel jsem na tužkové baterii),je v té černé bužírce.Pak už jen nastrkat LEDky do těch dír a přiletovat přívody k těm plíškům.Jde to docela dobře.Trvalo mi to asi 50 minut i s vyndáním z auta.
Materiál-7ks LED supersvítivé - 53,20 kč
7ks odpor 1000 ohmů - 5,- kč
Modré torxy drží ciferníky.Jdou sundat po sundání ručiček.
Žluté torxy drží tu samotnou mechaniku tacha,otáčkoměru,teploměru a palivoměru.
OPRAVA-Soudruzi z NDR asi někde udělali chybu,protože jsem to připojoval podle obrázku z http://www.blauetachos.de/doc/vw/golf_3 ... on_trw.htm a tam je opačná polarita těch plíšků,takže jsem to šel nasadit do auta,zapnu světla a .....tma,budíky ani neblikly.Myslel jsem,že mě je°°e .Ale byla to první věc,co mě napadla,tak jsem to měřil měřákem a co by jste řekli,měl ho tam!! Zaplať panbůh!Fotky už jsou opravené podle skutečnosti a pravdy.Takže případnym následovníkům hodně štěstí a pevné nervy,kdyby něco
Fiat Polski 125p,1,3, 44kW,Tuzex
VW Golf mk3,1,8, 55kW,social edition http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=96593" onclick="window.open(this.href);return false;
Š Octavia I,1,9TDi, 66kW,Ambiente
VW Golf mk7, 1,6TDi,77kW, Bluemotion
VW Golf mk3,1,8, 55kW,social edition http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=96593" onclick="window.open(this.href);return false;
Š Octavia I,1,9TDi, 66kW,Ambiente
VW Golf mk7, 1,6TDi,77kW, Bluemotion
- baciluss
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Malacky SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy & Triky
Moje motto:
Nekupuj nove pokial si to pokazene este ani nerozobral. Az ked to nepojde opravit alebo to uz nezlozis tak potom mas dovod kupit nove alebo zanovne.
Nekupuj nove pokial si to pokazene este ani nerozobral. Az ked to nepojde opravit alebo to uz nezlozis tak potom mas dovod kupit nove alebo zanovne.
- ukro
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy & Triky
takze dnes jsem mel chvilku casu tak jsem prelozil (no spis napsal nejak tak aby tomu trochu rozumeli) postup pro vynulovani pocitadla do vymeny oleje atd. Nevim jestli to tady uz bylo nebo treba to kazdej zna ale kdyby nekdo nevedel tak ...
Tak tady to je!
SRI-Monitor (indikator terminu servisni kontroly) kontrola je vysvecena na displeji pro pripomenuti servisu. Informace se objevi na displeji po dobu 3s. po zapnuti zapalovani
Tento navod je pro nastaveni a vynulovani SRI-Monitor pro GolfIII, Vento.
ukazatele na displeji
IN00 - obluha neni treba - standartni info
OEL - po 15000 km pri pravidle, ze rocni interval obsluhy neubehl.
IN01 - rocni obsluha 12 mesicu (zahrnuta i vymena oleje)
IN02 - po 30000 km, servis (kompletni prohlidka)
pocitadlo nejen ukazuje ujete km ale i odpocitava ujete km do kontroly napr. IN01
pro vynulovani pocitadla
1. zapnout zapalovani (ale nestartovat)
2. zmacknete tlacitko pro nulovani ujetych km za den
ujety km za den se navynuluji a objevi se po dokonceni tyto operace
3. vypnete zapalovani a pustte tlacitko denich km
na displeji se objevi OEL pomoci tlacitka nastaveni minut to jest spodni vy muzete vynulovat pocitadlo OEL
4. zmacknete toto tlacitko a drzte ji do ty dobu dokud se na displeji neobjevi pet horizontalnich car - - - - -
pustte tlacitko
5. zmacknete a pustte tlacitko denich km
na displeji se objevi napis IN01 pokud je potreba vynulovat toto pocitadlo tak opakujte (4)
6. zase zmacknete tlacitko denich km a pokud je potreba vynulovat i IN02 opakujte (4)
pokud pouze menite olej tak vynulujte jenom OEL
pokud delate rocni kontrolu IN01 tak vynulujte OEL a IN01
pokud provadite vsechny kontroly vynulujte vsechny pocitadla
7. zapnete zapalovani (nestartujte)
8. jak mile se na displeji objevi IN00, vypnete zapalovani
9. vse je nastaveno!!!
pocitadlo denich km musi ukazovat stale stejnou hodnotu jako pred nulovanim
programovani ruznych servisnich pocitadel
je mozne nastavit u kazde funkce svuj vlastni interval tato funkce se pouziva pri vymene pristrojovky nebo kdyz chcete nastavit svoje vlastni intervaly ktere se budou lisit intervalum VW
napriklad vy muzete nastavit vysveceni OEL na displej po ujetych 6000 km
1. zapnout zapalovani (ale nestartovat)
2. pustit tlacitko denich km, pustit tlacitko nastaveni minut
3. na displeji se musi objevit OEL 1,S kde S ukazuje rezim SET (nastaveni)
4. pomoci zmacknuti tlacitka denich km vy muzete menit rezimy
OEL 1,S pocitadno pro vymenu oleje ( original 15000 km)
OEL 2,S pocitadlo casu do vymeny oleje ( original 12 mesicu)
IN 01,S pocitadlo casu do rocni kontroly ( 12 mesicu)
IN 02,S pocitadlo km do specialni kontroly ( 30000 km)
5. pomoci tlacitka nastaveni minut vy se muzete podivat na kolik je to nastavene
po druhem zmacknuti tlacitka nastaveni minut vy vyberete dalsi mensi moznost. nastaveni stale chodi dakola dojdete do nejmensiho a po dalsim zmacknuti se objevi nejvetsi cislo
6. po nastaveni kazde funkce vypnete zapalovani.
Tak tady to je!
SRI-Monitor (indikator terminu servisni kontroly) kontrola je vysvecena na displeji pro pripomenuti servisu. Informace se objevi na displeji po dobu 3s. po zapnuti zapalovani
Tento navod je pro nastaveni a vynulovani SRI-Monitor pro GolfIII, Vento.
ukazatele na displeji
IN00 - obluha neni treba - standartni info
OEL - po 15000 km pri pravidle, ze rocni interval obsluhy neubehl.
IN01 - rocni obsluha 12 mesicu (zahrnuta i vymena oleje)
IN02 - po 30000 km, servis (kompletni prohlidka)
pocitadlo nejen ukazuje ujete km ale i odpocitava ujete km do kontroly napr. IN01
pro vynulovani pocitadla
1. zapnout zapalovani (ale nestartovat)
2. zmacknete tlacitko pro nulovani ujetych km za den
ujety km za den se navynuluji a objevi se po dokonceni tyto operace
3. vypnete zapalovani a pustte tlacitko denich km
na displeji se objevi OEL pomoci tlacitka nastaveni minut to jest spodni vy muzete vynulovat pocitadlo OEL
4. zmacknete toto tlacitko a drzte ji do ty dobu dokud se na displeji neobjevi pet horizontalnich car - - - - -
pustte tlacitko
5. zmacknete a pustte tlacitko denich km
na displeji se objevi napis IN01 pokud je potreba vynulovat toto pocitadlo tak opakujte (4)
6. zase zmacknete tlacitko denich km a pokud je potreba vynulovat i IN02 opakujte (4)
pokud pouze menite olej tak vynulujte jenom OEL
pokud delate rocni kontrolu IN01 tak vynulujte OEL a IN01
pokud provadite vsechny kontroly vynulujte vsechny pocitadla
7. zapnete zapalovani (nestartujte)
8. jak mile se na displeji objevi IN00, vypnete zapalovani
9. vse je nastaveno!!!
pocitadlo denich km musi ukazovat stale stejnou hodnotu jako pred nulovanim
programovani ruznych servisnich pocitadel
je mozne nastavit u kazde funkce svuj vlastni interval tato funkce se pouziva pri vymene pristrojovky nebo kdyz chcete nastavit svoje vlastni intervaly ktere se budou lisit intervalum VW
napriklad vy muzete nastavit vysveceni OEL na displej po ujetych 6000 km
1. zapnout zapalovani (ale nestartovat)
2. pustit tlacitko denich km, pustit tlacitko nastaveni minut
3. na displeji se musi objevit OEL 1,S kde S ukazuje rezim SET (nastaveni)
4. pomoci zmacknuti tlacitka denich km vy muzete menit rezimy
OEL 1,S pocitadno pro vymenu oleje ( original 15000 km)
OEL 2,S pocitadlo casu do vymeny oleje ( original 12 mesicu)
IN 01,S pocitadlo casu do rocni kontroly ( 12 mesicu)
IN 02,S pocitadlo km do specialni kontroly ( 30000 km)
5. pomoci tlacitka nastaveni minut vy se muzete podivat na kolik je to nastavene
po druhem zmacknuti tlacitka nastaveni minut vy vyberete dalsi mensi moznost. nastaveni stale chodi dakola dojdete do nejmensiho a po dalsim zmacknuti se objevi nejvetsi cislo
6. po nastaveni kazde funkce vypnete zapalovani.
- JaSk
- Moderátor
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy & Triky
Jak sundat dveřní tapecy GIII/Vento:
Potřebuješ radu s počítačem nebo mobilem? Zeptej se!
- JaSk
- Moderátor
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy & Triky
Jak rozebrat sedadlo GIII/Vento (kvůli přehození polštářů, potahů, etc...)
Potřebuješ radu s počítačem nebo mobilem? Zeptej se!
- vento
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: LiBereC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy & Triky
dodatecne zapojeni autoradia -vysvetleni kabelaze
made in L.Pokorny
made in L.Pokorny
- Přílohy
-
- zapojeni.jpg (16.88 KiB) Zobrazeno 48259 x
http://www.baterky-levne.cz Přivezu vám autodoplnky z DE ,nakupuji také na e-Bay
- mates-vento
- Závodník
- Příspěvky: 659
- Registrován: 20.08.2008 02:12
- Bydliště: někde mezi HK a Pce
Re: Tipy & Triky
K předchozímu příspěvku: ten hnědo/červenej vodič je dobrá věc, ale je škoda, že je dost slabej na to, aby se na něj daly připojit další "spotřebiče"...
Takže jsem vzal běžné relátko, tenhle vodič odpojil od rádia a připojil na cívku relátka.
Druhej vývod z cívky se spojí s kostrou a relátko se někam uchytí - docela vhodné místo sem našel pod volantem, co je spodní plast palubky (Golf 3/Vento), drží na 5ti šroubech (je tam místo pro uchycení relátka jak dělané a hned vedle kostřící bod).
Na "vstup" relátka si hodíte stálej plus a na spínací kontakt už připojujete rádio nebo třeba jako u mě dodatečně instalovaný el. okna, který se zapínaly až se zaplym zapalováním
Upozornění (pro jistotu, to nejdůležitější):
- Pokud to jde, vemte + z pojistkovky. Rozhodně neberte stálej + přímo z baterky, ale vždycky přes pojistku s dostatečně nízkou hodnotou, nechcete přece vyhořet To samé platí, když se běžným drátkem o průřezu 1mm napojíte na 10ku kábl, na kterym je 80A pojistka...
- Pokud překročíte povolený proud vaším relátkem, můžete opět vyhořet
- Pozor na tahání vodičů kolem ostrých kovových hran - pokud to nejde jinudy, tak buď vodič nebo hranu plechu oblepte nejlépe molitanem.
Takže jsem vzal běžné relátko, tenhle vodič odpojil od rádia a připojil na cívku relátka.
Druhej vývod z cívky se spojí s kostrou a relátko se někam uchytí - docela vhodné místo sem našel pod volantem, co je spodní plast palubky (Golf 3/Vento), drží na 5ti šroubech (je tam místo pro uchycení relátka jak dělané a hned vedle kostřící bod).
Na "vstup" relátka si hodíte stálej plus a na spínací kontakt už připojujete rádio nebo třeba jako u mě dodatečně instalovaný el. okna, který se zapínaly až se zaplym zapalováním
Upozornění (pro jistotu, to nejdůležitější):
- Pokud to jde, vemte + z pojistkovky. Rozhodně neberte stálej + přímo z baterky, ale vždycky přes pojistku s dostatečně nízkou hodnotou, nechcete přece vyhořet To samé platí, když se běžným drátkem o průřezu 1mm napojíte na 10ku kábl, na kterym je 80A pojistka...
- Pokud překročíte povolený proud vaším relátkem, můžete opět vyhořet
- Pozor na tahání vodičů kolem ostrých kovových hran - pokud to nejde jinudy, tak buď vodič nebo hranu plechu oblepte nejlépe molitanem.
Opět pojízdný G3 AFN sedan, mezitím na měsíc G3 GTI ABF, na zimu 3C BMP a občas G3 Varoš 1Z.
http://danel-auto.cz/ (Pardubice - Trnová)
http://danel-auto.cz/ (Pardubice - Trnová)
- DDragoo
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 19.10.2007 08:08
- Bydliště: Jičín
dálková s tlumenými
k těm světlům dodávám, že to PŘIPÍNÁNÍ dálkových může udělit i jiná levá páčka za volantem, z vlstní zkušenosti: měl jsem G3 kde se dálková světla připínala, koupil jsem jiného u něj se ale na dálková přepínalo, jelikož se mi rozbil spínač na varovná, vyměnil jsem levou páčku a ejhle, dálková se nejednou připínala
- klasek
- VWexpert
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kaňk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy & Triky
ZAPOJENÍ TEMPOMATU VENTO/GOLF 1,9 - 1Z...
Už se mě nato pár lidí ptalo,že nejsem sobec,tak to sem nahodim.Snad to někomu pomuže.
T4a... svorkovnice páčky tempomatu
T4b... svorkovnice pod pojistkama
T68... svorkovnice na řídící jednotce motoru
T4a/1 - bílý - T4b/1 - černý - pojistka 5
T4a/2 - modrý - T4b/2 - modro/šedý - T68/34
T4a/3 - červený(červeno/žlutý) - T4b/3 - červený - T68/35
T4a/4 - černý - T4b/4 - černo/bílý - T68/66
Čistě laicky propojit pin1 svorkovnice tempomatu z pinem1 svorkovnice u pojistek atd....
Už se mě nato pár lidí ptalo,že nejsem sobec,tak to sem nahodim.Snad to někomu pomuže.
T4a... svorkovnice páčky tempomatu
T4b... svorkovnice pod pojistkama
T68... svorkovnice na řídící jednotce motoru
T4a/1 - bílý - T4b/1 - černý - pojistka 5
T4a/2 - modrý - T4b/2 - modro/šedý - T68/34
T4a/3 - červený(červeno/žlutý) - T4b/3 - červený - T68/35
T4a/4 - černý - T4b/4 - černo/bílý - T68/66
Čistě laicky propojit pin1 svorkovnice tempomatu z pinem1 svorkovnice u pojistek atd....
- Envio
- VWagenista
- Příspěvky: 1385
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pilsen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy & Triky
Tak já také přidám něco do mlýnku.. Konkrétně se jedná o originální německé schéma zapojení DSP Nokia Sound Systemu, které se dávalo do našich jubi mazlíků " 20 jahre GTI " ..
V druhé příloze je oscanován originální manuál na ekvalizér a nějaké povídání o DSP..
Návod na samotné Beta rádio se myslím není třeba.. Jednodušší už to býti nemůže..
V druhé příloze je oscanován originální manuál na ekvalizér a nějaké povídání o DSP..
Návod na samotné Beta rádio se myslím není třeba.. Jednodušší už to býti nemůže..
- Přílohy
-
- DSP Golf - III. 96.pdf
- Schéma zapojení DSP
- (432.4 KiB) Staženo 443 x
- diRk
- VWjunior
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever MoraVWy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy & Triky
Jeste doplnim Envia - fotka GAMMY zezadu - detail konektoru... (kvuli EQ, wooferu)
Audi A4 - Flat Fives (W12 monoblocks) | Audi Cabrio - OZ Futura | VW Golf GTI 20 Jahre - BBS RS722 | VW Golf GTI Edition One - BBS RS001