Vejfuk - tlaky

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
t0m
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 10.05.2009 12:14
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Vejfuk - tlaky

Příspěvek od t0m »

Nazdar,tak sem tu zase, o5 potřebuju radu ......... chystám se udělat výfuk, a napadlo mě následující :)) od svodů>ta pružná část>trubka>koncák (2.0 8V) .... neztratí tim auto na výkonu/zátahu .... pokud dodržím průměr? Dík

PS: někde se tu něco podobného řešilo, ale nemůžu to najít :((
mk3 GTI 20Jahre mit BBS
Corrado 16V mit 3tlg. Borbet A
A4B6 1.9tdi

Stug
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2272
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vejfuk - tlaky

Příspěvek od Stug »

Ty myslíš jako že chceš vyhodit střední tlumič a dát místo něj trubku? Když jsem měl golfa, tak jsem to chtěl dělat uplně stejně. Měla by to být taková decentka s lepším zvukem, ale ne nijak uřvanym. NEbál bych se toho.
©©©© A6 C4 Avant, 2,5TDi 103kw. VW Polo 86cf 1,4D. VW Golf Mk I 1,6D. Bmw E46 2.0d.

t0m
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 10.05.2009 12:14
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Vejfuk - tlaky

Příspěvek od t0m »

Stug píše:Ty myslíš jako že chceš vyhodit střední tlumič a dát místo něj trubku? Když jsem měl golfa, tak jsem to chtěl dělat uplně stejně. Měla by to být taková decentka s lepším zvukem, ale ne nijak uřvanym. NEbál bych se toho.
jojo přesně tak, myslíš teda.. že tím auto nijak neztratí co se týče zátahu atp ?
mk3 GTI 20Jahre mit BBS
Corrado 16V mit 3tlg. Borbet A
A4B6 1.9tdi

Stug
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2272
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vejfuk - tlaky

Příspěvek od Stug »

t0m píše:
Stug píše:Ty myslíš jako že chceš vyhodit střední tlumič a dát místo něj trubku? Když jsem měl golfa, tak jsem to chtěl dělat uplně stejně. Měla by to být taková decentka s lepším zvukem, ale ne nijak uřvanym. NEbál bych se toho.
jojo přesně tak, myslíš teda.. že tím auto nijak neztratí co se týče zátahu atp ?
Myslim si že ne, naopak výfukový plyny budou mít volnější a rychlejší prostup tou trubkou a nebudou vznikat víry jako v tom tlumiči. MYslim že Hanzhou to řešil, zkus ho kontaktovat.
©©©© A6 C4 Avant, 2,5TDi 103kw. VW Polo 86cf 1,4D. VW Golf Mk I 1,6D. Bmw E46 2.0d.

Uživatelský avatar
bRG
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1346
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vejfuk - tlaky

Příspěvek od bRG »

urcite neztrati zatah.Ten to ztati az kdyz vyhodis katalyzator a vzadu budes mit nejakje cupr trupr koncak od laitingu treba :).

Uživatelský avatar
bRG
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1346
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vejfuk - tlaky

Příspěvek od bRG »

kdyz budes mit rouru az dozadu bez katu,musi tam mit koncak primo por tip auta,nejlip neco z nemecka poradnej nerezovej vyfuk ale bude te stat jako ctvtrka auta coz je u toho nevyhoda.takze bud ebay a nebo neco starsiho ja sehnal starsi Sebring a jsem moc spokojenej

marosN
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 15.07.2017 17:09

Re: Vejfuk - tlaky

Příspěvek od marosN »

Caute chcem sa spytat.... idem menit prednu cast vyfuku-pred katalyzatorom - motor 1.8 66kw .... je tam dost miesta alebo budem musiet davat nieco dole ako napr. napravnicu, riadenie a pod. ???? este som nepozeral ale pytam sa aby som vedel naco sa pripravit.... vdaka za odpoved ;)

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“