Rada při koupi G III (variant) jaký motor, na co bacha atd..

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
Drtikol
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kopřivnice / Brno

Rada při koupi G III (variant) jaký motor, na co bacha atd..

Příspěvek od Drtikol »

Zdar,

Plánuji koupit G III (přemýšlím i o kombíku). tak by mě zajímal názor Vás jako uživatelů... prostě do jakého motoru jít a nebo určitě nejít... Na co dát při koupi největší bacha - spíš se mi jedná o opravdové neduhy G III. obecné rady při koupi mám celkem zmáklé.

díky za jakýkoliv tip či radu

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

G3 v kombajnu žádný neduhy nemá, platěj pouze obecný rady - prohlýdnout jestli to bylo nějak víc zbořený atd. jinak jestli chceš DTI tak zrovna tady jeden člen prodává, tak mu napiš.
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
cert
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cert »

No, jestli benzín, tak 1,6 74kW nebo 2,0 85kW. Sám mám 1,8 66 kW a podle toho, co jsem slyšel, tak je spotřeba skoro stejná jako u 2,0. Do Varoše podle mě nic slabšího než 66 kW nebrat. Pokud bych dneska kupoval G III kombíka, tak si hledám TDI v super stavu a nejlíp 81 kW. U 66 kW TDI je trochu risk u starších modelů s motorem 1Z - v případě, že byl tento motor čipovaný, tak můžou nastat problémy s písty. Určitě bych šel po NEČIPOVANÝM autě. Dál bych šel po výbavě GT, která měla i vzadu kotoučové brzdy.
Jinak bolesti G III, které mě potkaly:
...slabé vodiče, které se v průchodkách mezi karoserií a dveřma lámou
...silentbloky náprav - hlavně zadní u Varoše, na kombíku odchází i zadní tlumiče - záleží, jak se zatěžuje kufr
...docela často u praská i hadička podtlaku a motor potom jde nepravidelně
...jinak nevím, všechno ostatní co jsem do auta dal byl spotřebák, tak asi nic - ale mluvím o benzínu 1,8 monomotronik, který nemá třeba váhu vzduchu...

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

já mám najeto 170 tis a bez problémů, silentbloky drží, vodiče se nelámou, hadička podtlaku drží, možná mě to teprve potká mám r.v.98
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
cert
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cert »

jhn píše:já mám najeto 170 tis a bez problémů, silentbloky drží, vodiče se nelámou, hadička podtlaku drží, možná mě to teprve potká mám r.v.98


No, uvidíš, já měl auto v super stavu ze Švýcarska s pravidelným servisem a po 3 letech (30 t. km) ježdění převážně po cestách Vysočiny jsem měnil silentbloky na předních ramenech a na zadní nápravě. Vepředu byl levej úplně urvanej a vzadu jsou u Varoše 4 silenty - dvojice proti sobě na každý straně nápravy - z nich byly tři urvaný dočista a jeden byl tak napůl. Dráty jsem měl zlámaný do pátých dveří a do dveří řidiče. Hadička podtlaku mi taky praskla - naštěstí tam pasuje takový kolínko z hadice od topení z Favorita. Mám r.v. 8/95, model 96 a najeto podle tacho 166,5 tis. km.
PS: nepočítám spotřebku jako výfuk, brzd. destičky a svíčky - to Tě čeká asi všude.

Uživatelský avatar
Drtikol
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kopřivnice / Brno

Příspěvek od Drtikol »

Takže se dá říct že seš s 1.8 motorem spokojen ?
jsem trošku limitován penězi, a kápnou na 1.6/74 kW nebo 1.9 TDi, je spíš náhoda... v inzerátech jsou spíš 1.8 a nebo 1.4...

Uživatelský avatar
cert
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cert »

No 1,8 66 kW, je docela ucházející. Trhač asfaltu to není, ale provoz rozhodně nebrzdíš. Tahá odspoda a do otáček taky jde dobře (třeba oproti Felicii 1,6 AEE, která cca 4,5 - 5 tis. ot. vadne). Jel jsem s ním (ještě před bodavým systémem) 190 km/h a v poho. Na spotřebu se podívej o pár témat níž. Jinak motor je docela jednoduchej, na rozvoďáku je jen jedna kladka a nemá váhu vzduchu.
Jak jede 1,8 55 kW se zeptej jhna.

1,4 v kombíku asi nebude to pravý, těch 60 koníků si s těžkým Varošem moc neporadí. Podle mě to nepojede a bude na svůj objem pekelně sosat.

Uživatelský avatar
RomeoMontek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 894
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomeoMontek »

tak sice mám Vento,ale co se týče motoru 2,0/85kW tak super spokojenost! Není to na jízdu po městě,ale mimo je to ďábel,navíc když jedeš do 120tak má i relativně nízkou spotřebu...kolem 7,5l s klimou!

K výbavě,pokud koupíš s motorem 2,0 tak máš kotouče i vzadu bez ohledu na výbavu!

No a co se týče spolehlivosti,tak mi odešlo akorát čerpadlo v nádrži a jinak vcelku nic. Silentbloky,kotouče,destičky...to se jednou za čas musí vyměnit,stejně tak tlumiče atdatd...

Jinak autí OK. Hlavně jdi po kuse se serviskou!Lepší 190t se serviskou než 120t bez ni!

Ještě slabinou auta jsou el.okna...a to je tak vše co mě napadá...
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....

What is penis? -) PEN with Injection System

羅密歐蒙塔古 (čajna klan)

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Rada při koupi G III (variant) jaký motor, na co bacha a

Příspěvek od Master »

Drtikol píše:Zdar,

Plánuji koupit G III (přemýšlím i o kombíku). tak by mě zajímal názor Vás jako uživatelů... prostě do jakého motoru jít a nebo určitě nejít... Na co dát při koupi největší bacha - spíš se mi jedná o opravdové neduhy G III. obecné rady při koupi mám celkem zmáklé.

díky za jakýkoliv tip či radu
Pokud benzin, tak 1.6/100k, pokud naftu, tak TDI.
1.8 jsou jednoduche, nema se na nich moc co draheho porouchat, vydrzi hodne, ale na to jak jezdi, pomerne dost zerou... Jsou take idealni na prestavbu na LPG.
90k TDI (pokud neni chiple a nema za sebou 400tis) bych se taky nebal, v standardnim vykonu by nemel byt problem...


Pokud chces pekny kousek, doporucuji najit si neco v Nemecku, tady budes hledat asi dlouho...

Uživatelský avatar
jordeeman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jordeeman »

cert píše:No, jestli benzín, tak 1,6 74kW nebo 2,0 85kW. Sám mám 1,8 66 kW a podle toho, co jsem slyšel, tak je spotřeba skoro stejná jako u 2,0. Do Varoše podle mě nic slabšího než 66 kW nebrat. Pokud bych dneska kupoval G III kombíka, tak si hledám TDI v super stavu a nejlíp 81 kW. U 66 kW TDI je trochu risk u starších modelů s motorem 1Z - v případě, že byl tento motor čipovaný, tak můžou nastat problémy s písty. Určitě bych šel po NEČIPOVANÝM autě. Dál bych šel po výbavě GT, která měla i vzadu kotoučové brzdy.
Jinak bolesti G III, které mě potkaly:
...slabé vodiče, které se v průchodkách mezi karoserií a dveřma lámou
...silentbloky náprav - hlavně zadní u Varoše, na kombíku odchází i zadní tlumiče - záleží, jak se zatěžuje kufr
...docela často u praská i hadička podtlaku a motor potom jde nepravidelně
...jinak nevím, všechno ostatní co jsem do auta dal byl spotřebák, tak asi nic - ale mluvím o benzínu 1,8 monomotronik, který nemá třeba váhu vzduchu...
mam GT vybavu no vzadu kotuce nejsou ... ani sem je na zadnym GT nevidel jenom na kratkych neeee variantech ...

hadicka podtlaku co tym myslis

jinak mam tdi 81kw ..super tah spotreba proste super klop klop klop

Uživatelský avatar
cert
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cert »

jordeeman píše:mam GT vybavu no vzadu kotuce nejsou ... ani sem je na zadnym GT nevidel jenom na kratkych neeee variantech ...

hadicka podtlaku co tym myslis

jinak mam tdi 81kw ..super tah spotreba proste super klop klop klop
Tak vychím z toho, co jsem viděl - nadávno jsem parkoval vedle Varianta GT a měl vzadu kotouče (Varoše si prohlížím, páč ho vlastním). Je fakt, že k motorizaci vím, jen to, že to byl benzíňák (podle otáčkoměru). Třeba to byl dvoulitra tam se kotouče dávaly.

Pokud máš TDI, tak tam tu hadičku mezi sáním a posilovačem podle mě nenajdeš. Jestli chceš, napiš mail a pošlu Ti fotku, oč jde.

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

já bych bral taky GT, bohužel už mám co mám, ale na spolehlivost si nemůžu stěžovat!
Jinak rozdíl mezi 55kw a 66kw 1.8 je v tom, že 55ce chybí ta výkonová špička, to znamená, že od 3tis. otáček akceleruje konstantně bez nějakýho znatelnýho nárůstu výkonu. Je to motor se sníženým výkonem kuli pojistce v německu kde se platí podle kw. Jinak si myslím, že do 3tis. otáček jedou motory dost podobně. o tom svědčí maximu točivého momentu při 2500ot.*min-1, kdy má 55kw - 140Nm a 66kw - 145Nm. Výhodou bylo že 55kW motor lze provozovat i na naturál 91, ketej byl levnější, dneska už je to jedno, ale v zimním období se doporučují benzíny s nižším oktanovým číslem, kuli nižšímu opotřebení motoru. Můj názor je ten, že obě ty 1.8i jsou jednoduchý a spolehlivý motory, který nejsou nijak náročný na údržbu, ale bohužel na svůj objem nemaj vysoký výkon, ale maj stejný točivý moment jako 100koňový 1.6ky, který ho maj posazený o tísíc otáček víc, což znamená že se musí víc vytáčet.
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
jordeeman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jordeeman »

cert píše:
jordeeman píše:mam GT vybavu no vzadu kotuce nejsou ... ani sem je na zadnym GT nevidel jenom na kratkych neeee variantech ...

hadicka podtlaku co tym myslis

jinak mam tdi 81kw ..super tah spotreba proste super klop klop klop
Tak vychím z toho, co jsem viděl - nadávno jsem parkoval vedle Varianta GT a měl vzadu kotouče (Varoše si prohlížím, páč ho vlastním). Je fakt, že k motorizaci vím, jen to, že to byl benzíňák (podle otáčkoměru). Třeba to byl dvoulitra tam se kotouče dávaly.

Pokud máš TDI, tak tam tu hadičku mezi sáním a posilovačem podle mě nenajdeš. Jestli chceš, napiš mail a pošlu Ti fotku, oč jde.
no na benzine mozna jo ale musi byt silnejsi asi ...

podla mna je tdi tazsi ako niektore benziny a kotuce by tam mali byt ..no nie su

ale to len tak ..

vedia to v VW koncerte ..:O)

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“