Rada při koupi G III (variant) jaký motor, na co bacha atd..
- Drtikol
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kopřivnice / Brno
Rada při koupi G III (variant) jaký motor, na co bacha atd..
Zdar,
Plánuji koupit G III (přemýšlím i o kombíku). tak by mě zajímal názor Vás jako uživatelů... prostě do jakého motoru jít a nebo určitě nejít... Na co dát při koupi největší bacha - spíš se mi jedná o opravdové neduhy G III. obecné rady při koupi mám celkem zmáklé.
díky za jakýkoliv tip či radu
Plánuji koupit G III (přemýšlím i o kombíku). tak by mě zajímal názor Vás jako uživatelů... prostě do jakého motoru jít a nebo určitě nejít... Na co dát při koupi největší bacha - spíš se mi jedná o opravdové neduhy G III. obecné rady při koupi mám celkem zmáklé.
díky za jakýkoliv tip či radu
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
G3 v kombajnu žádný neduhy nemá, platěj pouze obecný rady - prohlýdnout jestli to bylo nějak víc zbořený atd. jinak jestli chceš DTI tak zrovna tady jeden člen prodává, tak mu napiš.
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz
- cert
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
No, jestli benzín, tak 1,6 74kW nebo 2,0 85kW. Sám mám 1,8 66 kW a podle toho, co jsem slyšel, tak je spotřeba skoro stejná jako u 2,0. Do Varoše podle mě nic slabšího než 66 kW nebrat. Pokud bych dneska kupoval G III kombíka, tak si hledám TDI v super stavu a nejlíp 81 kW. U 66 kW TDI je trochu risk u starších modelů s motorem 1Z - v případě, že byl tento motor čipovaný, tak můžou nastat problémy s písty. Určitě bych šel po NEČIPOVANÝM autě. Dál bych šel po výbavě GT, která měla i vzadu kotoučové brzdy.
Jinak bolesti G III, které mě potkaly:
...slabé vodiče, které se v průchodkách mezi karoserií a dveřma lámou
...silentbloky náprav - hlavně zadní u Varoše, na kombíku odchází i zadní tlumiče - záleží, jak se zatěžuje kufr
...docela často u praská i hadička podtlaku a motor potom jde nepravidelně
...jinak nevím, všechno ostatní co jsem do auta dal byl spotřebák, tak asi nic - ale mluvím o benzínu 1,8 monomotronik, který nemá třeba váhu vzduchu...
Jinak bolesti G III, které mě potkaly:
...slabé vodiče, které se v průchodkách mezi karoserií a dveřma lámou
...silentbloky náprav - hlavně zadní u Varoše, na kombíku odchází i zadní tlumiče - záleží, jak se zatěžuje kufr
...docela často u praská i hadička podtlaku a motor potom jde nepravidelně
...jinak nevím, všechno ostatní co jsem do auta dal byl spotřebák, tak asi nic - ale mluvím o benzínu 1,8 monomotronik, který nemá třeba váhu vzduchu...
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
já mám najeto 170 tis a bez problémů, silentbloky drží, vodiče se nelámou, hadička podtlaku drží, možná mě to teprve potká mám r.v.98
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz
- cert
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
jhn píše:já mám najeto 170 tis a bez problémů, silentbloky drží, vodiče se nelámou, hadička podtlaku drží, možná mě to teprve potká mám r.v.98
No, uvidíš, já měl auto v super stavu ze Švýcarska s pravidelným servisem a po 3 letech (30 t. km) ježdění převážně po cestách Vysočiny jsem měnil silentbloky na předních ramenech a na zadní nápravě. Vepředu byl levej úplně urvanej a vzadu jsou u Varoše 4 silenty - dvojice proti sobě na každý straně nápravy - z nich byly tři urvaný dočista a jeden byl tak napůl. Dráty jsem měl zlámaný do pátých dveří a do dveří řidiče. Hadička podtlaku mi taky praskla - naštěstí tam pasuje takový kolínko z hadice od topení z Favorita. Mám r.v. 8/95, model 96 a najeto podle tacho 166,5 tis. km.
PS: nepočítám spotřebku jako výfuk, brzd. destičky a svíčky - to Tě čeká asi všude.
- cert
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
No 1,8 66 kW, je docela ucházející. Trhač asfaltu to není, ale provoz rozhodně nebrzdíš. Tahá odspoda a do otáček taky jde dobře (třeba oproti Felicii 1,6 AEE, která cca 4,5 - 5 tis. ot. vadne). Jel jsem s ním (ještě před bodavým systémem) 190 km/h a v poho. Na spotřebu se podívej o pár témat níž. Jinak motor je docela jednoduchej, na rozvoďáku je jen jedna kladka a nemá váhu vzduchu.
Jak jede 1,8 55 kW se zeptej jhna.
1,4 v kombíku asi nebude to pravý, těch 60 koníků si s těžkým Varošem moc neporadí. Podle mě to nepojede a bude na svůj objem pekelně sosat.
Jak jede 1,8 55 kW se zeptej jhna.
1,4 v kombíku asi nebude to pravý, těch 60 koníků si s těžkým Varošem moc neporadí. Podle mě to nepojede a bude na svůj objem pekelně sosat.
- RomeoMontek
- Pilot
- Příspěvky: 894
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
tak sice mám Vento,ale co se týče motoru 2,0/85kW tak super spokojenost! Není to na jízdu po městě,ale mimo je to ďábel,navíc když jedeš do 120tak má i relativně nízkou spotřebu...kolem 7,5l s klimou!
K výbavě,pokud koupíš s motorem 2,0 tak máš kotouče i vzadu bez ohledu na výbavu!
No a co se týče spolehlivosti,tak mi odešlo akorát čerpadlo v nádrži a jinak vcelku nic. Silentbloky,kotouče,destičky...to se jednou za čas musí vyměnit,stejně tak tlumiče atdatd...
Jinak autí OK. Hlavně jdi po kuse se serviskou!Lepší 190t se serviskou než 120t bez ni!
Ještě slabinou auta jsou el.okna...a to je tak vše co mě napadá...
K výbavě,pokud koupíš s motorem 2,0 tak máš kotouče i vzadu bez ohledu na výbavu!
No a co se týče spolehlivosti,tak mi odešlo akorát čerpadlo v nádrži a jinak vcelku nic. Silentbloky,kotouče,destičky...to se jednou za čas musí vyměnit,stejně tak tlumiče atdatd...
Jinak autí OK. Hlavně jdi po kuse se serviskou!Lepší 190t se serviskou než 120t bez ni!
Ještě slabinou auta jsou el.okna...a to je tak vše co mě napadá...
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....
What is penis? -) PEN with Injection System
羅密歐蒙塔古 (čajna klan)
What is penis? -) PEN with Injection System
羅密歐蒙塔古 (čajna klan)
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Rada při koupi G III (variant) jaký motor, na co bacha a
Pokud benzin, tak 1.6/100k, pokud naftu, tak TDI.Drtikol píše:Zdar,
Plánuji koupit G III (přemýšlím i o kombíku). tak by mě zajímal názor Vás jako uživatelů... prostě do jakého motoru jít a nebo určitě nejít... Na co dát při koupi největší bacha - spíš se mi jedná o opravdové neduhy G III. obecné rady při koupi mám celkem zmáklé.
díky za jakýkoliv tip či radu
1.8 jsou jednoduche, nema se na nich moc co draheho porouchat, vydrzi hodne, ale na to jak jezdi, pomerne dost zerou... Jsou take idealni na prestavbu na LPG.
90k TDI (pokud neni chiple a nema za sebou 400tis) bych se taky nebal, v standardnim vykonu by nemel byt problem...
Pokud chces pekny kousek, doporucuji najit si neco v Nemecku, tady budes hledat asi dlouho...
- jordeeman
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
mam GT vybavu no vzadu kotuce nejsou ... ani sem je na zadnym GT nevidel jenom na kratkych neeee variantech ...cert píše:No, jestli benzín, tak 1,6 74kW nebo 2,0 85kW. Sám mám 1,8 66 kW a podle toho, co jsem slyšel, tak je spotřeba skoro stejná jako u 2,0. Do Varoše podle mě nic slabšího než 66 kW nebrat. Pokud bych dneska kupoval G III kombíka, tak si hledám TDI v super stavu a nejlíp 81 kW. U 66 kW TDI je trochu risk u starších modelů s motorem 1Z - v případě, že byl tento motor čipovaný, tak můžou nastat problémy s písty. Určitě bych šel po NEČIPOVANÝM autě. Dál bych šel po výbavě GT, která měla i vzadu kotoučové brzdy.
Jinak bolesti G III, které mě potkaly:
...slabé vodiče, které se v průchodkách mezi karoserií a dveřma lámou
...silentbloky náprav - hlavně zadní u Varoše, na kombíku odchází i zadní tlumiče - záleží, jak se zatěžuje kufr
...docela často u praská i hadička podtlaku a motor potom jde nepravidelně
...jinak nevím, všechno ostatní co jsem do auta dal byl spotřebák, tak asi nic - ale mluvím o benzínu 1,8 monomotronik, který nemá třeba váhu vzduchu...
hadicka podtlaku co tym myslis
jinak mam tdi 81kw ..super tah spotreba proste super klop klop klop
- cert
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Tak vychím z toho, co jsem viděl - nadávno jsem parkoval vedle Varianta GT a měl vzadu kotouče (Varoše si prohlížím, páč ho vlastním). Je fakt, že k motorizaci vím, jen to, že to byl benzíňák (podle otáčkoměru). Třeba to byl dvoulitra tam se kotouče dávaly.jordeeman píše:mam GT vybavu no vzadu kotuce nejsou ... ani sem je na zadnym GT nevidel jenom na kratkych neeee variantech ...
hadicka podtlaku co tym myslis
jinak mam tdi 81kw ..super tah spotreba proste super klop klop klop
Pokud máš TDI, tak tam tu hadičku mezi sáním a posilovačem podle mě nenajdeš. Jestli chceš, napiš mail a pošlu Ti fotku, oč jde.
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
já bych bral taky GT, bohužel už mám co mám, ale na spolehlivost si nemůžu stěžovat!
Jinak rozdíl mezi 55kw a 66kw 1.8 je v tom, že 55ce chybí ta výkonová špička, to znamená, že od 3tis. otáček akceleruje konstantně bez nějakýho znatelnýho nárůstu výkonu. Je to motor se sníženým výkonem kuli pojistce v německu kde se platí podle kw. Jinak si myslím, že do 3tis. otáček jedou motory dost podobně. o tom svědčí maximu točivého momentu při 2500ot.*min-1, kdy má 55kw - 140Nm a 66kw - 145Nm. Výhodou bylo že 55kW motor lze provozovat i na naturál 91, ketej byl levnější, dneska už je to jedno, ale v zimním období se doporučují benzíny s nižším oktanovým číslem, kuli nižšímu opotřebení motoru. Můj názor je ten, že obě ty 1.8i jsou jednoduchý a spolehlivý motory, který nejsou nijak náročný na údržbu, ale bohužel na svůj objem nemaj vysoký výkon, ale maj stejný točivý moment jako 100koňový 1.6ky, který ho maj posazený o tísíc otáček víc, což znamená že se musí víc vytáčet.
Jinak rozdíl mezi 55kw a 66kw 1.8 je v tom, že 55ce chybí ta výkonová špička, to znamená, že od 3tis. otáček akceleruje konstantně bez nějakýho znatelnýho nárůstu výkonu. Je to motor se sníženým výkonem kuli pojistce v německu kde se platí podle kw. Jinak si myslím, že do 3tis. otáček jedou motory dost podobně. o tom svědčí maximu točivého momentu při 2500ot.*min-1, kdy má 55kw - 140Nm a 66kw - 145Nm. Výhodou bylo že 55kW motor lze provozovat i na naturál 91, ketej byl levnější, dneska už je to jedno, ale v zimním období se doporučují benzíny s nižším oktanovým číslem, kuli nižšímu opotřebení motoru. Můj názor je ten, že obě ty 1.8i jsou jednoduchý a spolehlivý motory, který nejsou nijak náročný na údržbu, ale bohužel na svůj objem nemaj vysoký výkon, ale maj stejný točivý moment jako 100koňový 1.6ky, který ho maj posazený o tísíc otáček víc, což znamená že se musí víc vytáčet.
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz
- jordeeman
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
no na benzine mozna jo ale musi byt silnejsi asi ...cert píše:Tak vychím z toho, co jsem viděl - nadávno jsem parkoval vedle Varianta GT a měl vzadu kotouče (Varoše si prohlížím, páč ho vlastním). Je fakt, že k motorizaci vím, jen to, že to byl benzíňák (podle otáčkoměru). Třeba to byl dvoulitra tam se kotouče dávaly.jordeeman píše:mam GT vybavu no vzadu kotuce nejsou ... ani sem je na zadnym GT nevidel jenom na kratkych neeee variantech ...
hadicka podtlaku co tym myslis
jinak mam tdi 81kw ..super tah spotreba proste super klop klop klop
Pokud máš TDI, tak tam tu hadičku mezi sáním a posilovačem podle mě nenajdeš. Jestli chceš, napiš mail a pošlu Ti fotku, oč jde.
podla mna je tdi tazsi ako niektore benziny a kotuce by tam mali byt ..no nie su
ale to len tak ..
vedia to v VW koncerte ..:O)