Jaký motor je nejvhodnější z hlediska spotřeby/výdrže?
- vw181
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor je nejvhodnější z hlediska spotřeby/výdrže?
Jestli chceš nesmrtelný motor, tak benzínový 1.8 ADZ jsou naprostý nezmary.
Na delší jízdu spotřeba do 7l, když budeš prasit po městě, tak i 10l.
Ale budeš lít jenom benzín a žádná starost......
Na delší jízdu spotřeba do 7l, když budeš prasit po městě, tak i 10l.
Ale budeš lít jenom benzín a žádná starost......
Z Opavy, Opavy jede rychlík do Prahy.........
- shafticzek
- Člen klubu
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 15.01.2012 15:35
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor je nejvhodnější z hlediska spotřeby/výdrže?
Pravda, u mě 1.8 AAM, žádný problém, technicky žádná extra investice, dálky s dobrou nohou za 6,5 (do 100-110), klidný město 7.5-8, ucpaný město, kdy nezařadíš pomalu ani trojku 9-11l. Díly bych nazval zadarmo, sehnatelnost všude na každym rohu, těchto typů bylo hodně-v podstatě od samotné výroby g3 až do konce. Jede slušně. To 1Z jako nafta bude asi super, nemohu soudit, ale v případě pořízení levnějšího kusu, to spolkne dost. Ta 1.8 se dá sehnat za méně peněz motorově ok, záleží pak na kastli, ale to už uvidíš Ale můj názor na 20km cestu je takový, že benzin má větší smysl. Až budeš denně lítat kilo, tak asi pak dýzl. Ještě k tomu to hulí, smrdí, čadí, řve to no a tak Benzínek je krásně tichounkej, klidnej a nechá se potáhnout i výš Pokud pak prdíš na spotřebu, ale chceš pěkný pojezd, doporučuju 2.0 85kw. Trochu více si vezme, ale tichounkej motor, krásně jede. Ty 1.6ky 74kw měli nějaký mouchy. Z dýzlu pak klasické afn 81kw.vw181 píše:Jestli chceš nesmrtelný motor, tak benzínový 1.8 ADZ jsou naprostý nezmary.
Na delší jízdu spotřeba do 7l, když budeš prasit po městě, tak i 10l.
Ale budeš lít jenom benzín a žádná starost......
- vospunt
- Závodník
- Příspěvky: 500
- Registrován: 15.09.2010 02:07
- Bydliště: Šumperk , Olomouc
Re: Jaký motor je nejvhodnější z hlediska spotřeby/výdrže?
1.8 55kw jsou všechny téměř nesmrtelný ale žíznivý motory ... sice mají vyšší krouták, ale pokud to chce do školy 20 km .. radím klasiku 1.6 55kw/74kw raději tu silnější a auto kup za 30-40 zbytek si nechej na opravy vždy něco najdeš po měsíci dvou ... a za ty prachy seženeš docela dost dobrý kousek s airbagama klimou atd ... jen vážně vezmi někoho kdo zná G3 jak říkali kluci je potřeba vědět kam se mrknout ... poslechni motor vyzkoušej převodovku a projeď se před koupí
naftu bych na 20km asi neřešil není to zas tak daleko ... v zimě hůř startuje ... záleží na tom jakým stylem budeš jezdit a co vše z auta vyžaduješ jestli cestovat z A->B tak možná i ta nafta ale pokud i občas zadivočit přiklonil bych se k benálu
naftu bych na 20km asi neřešil není to zas tak daleko ... v zimě hůř startuje ... záleží na tom jakým stylem budeš jezdit a co vše z auta vyžaduješ jestli cestovat z A->B tak možná i ta nafta ale pokud i občas zadivočit přiklonil bych se k benálu
Passat B6 Variant 2.0 125kw DSG 2007 Highline
Historie:
Golf 3 Variant 1.8l 55kw 1997
Historie:
Golf 3 Variant 1.8l 55kw 1997
-
- Jezdec
- Příspěvky: 234
- Registrován: 01.01.2009 06:30
Re: Jaký motor je nejvhodnější z hlediska spotřeby/výdrže?
Asi souhlas s Vošpunt - stará 1.6 nebo 1.4 - jednoduchý spolehlivý, nežere to.
Nicméně 20km vzdálenost není myslím ani pro diesel bezpředmětná úvaha - pokud je motor v pořádku, nevidím problém. Jezdím takovýhle couračky každý den 1.9td, v zimě bez problémů,startuju na otočení, takže zmínka o tom že hůže startují bude spíš kus od kusu a záležet na celkové kondici. Na motoru nespatřuju žádné negativní projevy, po cca 5km je zahřátý (samozřejmě nemůžeš po sednutí do auta dát topení naplno a ventilátor na dvojku - to je další chladič a neohřeješ to ani po dvaceti kilometrech) na víčku na olej není žádný kondenzát, olej 15W/40 měním poctivě každých 8tis. A na tohle courání mám dlouhodobou spotřebu pod pět litrů - což zase se shora uvedenými benzíny nedocílíš. Navíc v souč době u nás nafta o 2koruny levnější než benzín, takže 5lt Nm = 174.5,-/100km (34.9 litr)
7lt Ba95 = 258.3,-/100km (36.9 litr)
To znamená rozdíl 84,- Kč na sto = 10000,- Kč ročně rozdíl pro mně když najedu tisícovku za měsíc.....
A tos pořád ještě nevybral
Nicméně 20km vzdálenost není myslím ani pro diesel bezpředmětná úvaha - pokud je motor v pořádku, nevidím problém. Jezdím takovýhle couračky každý den 1.9td, v zimě bez problémů,startuju na otočení, takže zmínka o tom že hůže startují bude spíš kus od kusu a záležet na celkové kondici. Na motoru nespatřuju žádné negativní projevy, po cca 5km je zahřátý (samozřejmě nemůžeš po sednutí do auta dát topení naplno a ventilátor na dvojku - to je další chladič a neohřeješ to ani po dvaceti kilometrech) na víčku na olej není žádný kondenzát, olej 15W/40 měním poctivě každých 8tis. A na tohle courání mám dlouhodobou spotřebu pod pět litrů - což zase se shora uvedenými benzíny nedocílíš. Navíc v souč době u nás nafta o 2koruny levnější než benzín, takže 5lt Nm = 174.5,-/100km (34.9 litr)
7lt Ba95 = 258.3,-/100km (36.9 litr)
To znamená rozdíl 84,- Kč na sto = 10000,- Kč ročně rozdíl pro mně když najedu tisícovku za měsíc.....
A tos pořád ještě nevybral
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Jaký motor je nejvhodnější z hlediska spotřeby/výdrže?
nehledě na to že nafta se dá "sehnat levněj"
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 342
- Registrován: 10.11.2008 13:43
Re: Jaký motor je nejvhodnější z hlediska spotřeby/výdrže?
ADZ jede líp jak AAM a krouták nemá AAM větší jak píšeš.vospunt píše:1.8 55kw jsou všechny téměř nesmrtelný ale žíznivý motory ... sice mají vyšší krouták, ale pokud to chce do školy 20 km .. radím klasiku 1.6 55kw/74kw raději tu silnější a auto kup za 30-40 zbytek si nechej na opravy vždy něco najdeš po měsíci dvou ... a za ty prachy seženeš docela dost dobrý kousek s airbagama klimou atd ... jen vážně vezmi někoho kdo zná G3 jak říkali kluci je potřeba vědět kam se mrknout ... poslechni motor vyzkoušej převodovku a projeď se před koupí
naftu bych na 20km asi neřešil není to zas tak daleko ... v zimě hůř startuje ... záleží na tom jakým stylem budeš jezdit a co vše z auta vyžaduješ jestli cestovat z A->B tak možná i ta nafta ale pokud i občas zadivočit přiklonil bych se k benálu
Jestli chcete jezdit tak je to dobrá varianta a na LPG jezdí za míň než TDI.
Za mě nezničitelnej motor pro normální lidi.Tak na co TDI.
ex.Fiat Punto 1,2 LPG HL Propan nákupní taška
ex.Škoda Fabia combi 1,2HTP LPG BRC P&D
ex. VW Caddy 1,4 2008 LPG
Škoda Roomster 2015,1,4 16 V Ambiente LPG BRC
CITROEN BERLINGO XTR 1,5 96 kW 8 AT
ex.Škoda Fabia combi 1,2HTP LPG BRC P&D
ex. VW Caddy 1,4 2008 LPG
Škoda Roomster 2015,1,4 16 V Ambiente LPG BRC
CITROEN BERLINGO XTR 1,5 96 kW 8 AT
- vospunt
- Závodník
- Příspěvky: 500
- Registrován: 15.09.2010 02:07
- Bydliště: Šumperk , Olomouc
Re: Jaký motor je nejvhodnější z hlediska spotřeby/výdrže?
o tom jsem nic nepsal ale asi máš pravdu a s tím LPG to mě nenapadlo ale určitě je to dobrý nápad a pokud je ten fakt se spotřebou pravda ... tak určitě jak píše GOLF10 G3 1.8 55/66kw na LPG jen je potřeba se pak starat o tu nádrž filtry atp prostě údržba LPG ale není to tak hroznýGOLF10 píše:ADZ jede líp jak AAM a krouták nemá AAM větší jak píšeš.
Passat B6 Variant 2.0 125kw DSG 2007 Highline
Historie:
Golf 3 Variant 1.8l 55kw 1997
Historie:
Golf 3 Variant 1.8l 55kw 1997
-
- Jezdec
- Příspěvky: 342
- Registrován: 10.11.2008 13:43
Re: Jaký motor je nejvhodnější z hlediska spotřeby/výdrže?
Údržba prakticky žádná filtry lpg se mění až od 40 000km cena minimální revize každý rok mě stojí 200Kč.To mám nazpátek po 200 km tak to nestojí navíc o nic víc jak provoz na benzín.
Za mě jedině LPG.Jak mi řekl člověk ,který mi to předělávala ideální motor na LPG.
Za mě jedině LPG.Jak mi řekl člověk ,který mi to předělávala ideální motor na LPG.
ex.Fiat Punto 1,2 LPG HL Propan nákupní taška
ex.Škoda Fabia combi 1,2HTP LPG BRC P&D
ex. VW Caddy 1,4 2008 LPG
Škoda Roomster 2015,1,4 16 V Ambiente LPG BRC
CITROEN BERLINGO XTR 1,5 96 kW 8 AT
ex.Škoda Fabia combi 1,2HTP LPG BRC P&D
ex. VW Caddy 1,4 2008 LPG
Škoda Roomster 2015,1,4 16 V Ambiente LPG BRC
CITROEN BERLINGO XTR 1,5 96 kW 8 AT
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Jaký motor je nejvhodnější z hlediska spotřeby/výdrže?
V Mk III ALH není ten je AHU..skacel99 píše:pokud chceš benzín,tak nevím ale u nafty 66 kw 1Z,nebo ALH...1Z nemá ještě variabilní turbo a ALH tuším taky ne
ALH má vždy proměnnou regulaci turba..
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Jaký motor je nejvhodnější z hlediska spotřeby/výdrže?
pro upřesnění v GIII je 66kw 1Z AHU ALE, všechny maji obtokový turba a pak 81kw afn s variabilním turbem11mAjA11 píše:
V Mk III ALH není ten je AHU..
ALH má vždy proměnnou regulaci turba..
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Jaký motor je nejvhodnější z hlediska spotřeby/výdrže?
AFN vím znám mám...