1.8T 20V vs VR6 24V

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
Achy28
Řidič
Řidič
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2013 22:18
Bydliště: Chomutov

1.8T 20V vs VR6 24V

Příspěvek od Achy28 »

Zdravim,rád bych tu rozpoutal diskuzi na toto téma jde mi o to,že plánuji výměnu motorizace a i přes to že jsem si myslel že jsem rozhodlí o 1.8T tak mně pořád něco láká k VR6 kde ,časam ,bych přemýšlel též o turbu.No a teď babo raď a hlavně co Vy na to?? :?:

Uživatelský avatar
TheNeal
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1683
Registrován: 28.12.2012 12:31
Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové

Re: 1.8T 20V vs VR6 24V

Příspěvek od TheNeal »

VR6T 800bhp pojď mi, ale to ti moc dlouho a moc často a moc legálně jezdit nebude. :D 1.8T je navíc lehčí, velmi, velmi lehčí.

Uživatelský avatar
hks23
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2476
Registrován: 02.10.2010 20:34
Bydliště: Litomyšl

Re: 1.8T 20V vs VR6 24V

Příspěvek od hks23 »

já jsem pro VR6 :good: je tam lepší a levnější zástavba protože se to do Golfa III seriově montovalo...
navíc ten zvuk je prostě synfonie!!!

určitě tohle každej zná ale je to prostě mazec!!!
http://www.youtube.com/watch?v=jbRfdWxfmBI" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf III Cabrio 1.8 55kw

Ex Golf III Variant TDi 66kw
Ex Golf III 1.6 55kw
Ex Vento TDi 66kw

Uživatelský avatar
Kuny1991
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1280
Registrován: 17.10.2009 21:48
Bydliště: Kynšperk nad VWohří
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 20V vs VR6 24V

Příspěvek od Kuny1991 »

Osobně se mi víc zamlouvá VR6, ale rozchodit ji s turbem aby šlapala jak má je vyšší dívčí :) V ČR se jich moc nepovedlo postavit, ale ten zvuk je opravdu úžasnej :mrgreen:. 1.8T bych volil já, z důvodu, že už v sérii je foukaná a tak se dá vyhoupnout s výkonem mnohem snadněji.
ex GII 1.6 TD 1V CL
now Vento 1.9 TDi 1Z GLX
Daily Octavia 1.9 TDI ALH
Koupím pár dílů na Vento

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 20V vs VR6 24V

Příspěvek od Tomikcek »

VR6 má něco do sebe,ale to oturbení by bylo extrémě finančně náročné . 1.8T jde upravit taky na hezké výkony http://www.youtube.com/watch?v=9mywWchKK2g" onclick="window.open(this.href);return false; ale to je spíš extrém,myslím že třeba těch 250-300hp by v GIII aj stačilo a není to ani nějak moc náročné :)
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
Achy28
Řidič
Řidič
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2013 22:18
Bydliště: Chomutov

Re: 1.8T 20V vs VR6 24V

Příspěvek od Achy28 »

Zdravim, tak vidím že jsme na tom asi všíchni stejně kdyby nezáleželo na financích tak tu všíchni jezdíme ve fouknutejch verčách:o)
Ale jak tu i píšete o 1.8T tak sice více obštrukcí s vestavbou hlavně tedy elektrika věci okolo jsou defakto lego výměna kus za kus.
Výkon bych si stejně představoval tak kolem tech 260 vraníku protože i tak už tak bude problém aspon si myslím z přenosem na zem, ale to se dá řešit špérou

vocas
Pilot
Pilot
Příspěvky: 810
Registrován: 14.08.2010 15:54
Bydliště: HazloVW
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 20V vs VR6 24V

Příspěvek od vocas »

řekl bych že vr6 je o stylu , a 1.8T jestli chceš jezdit rychle pak už záleží na prioritách
Koupím:

ovladač el střechy cabrio

Uživatelský avatar
tragicomix
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2038
Registrován: 03.05.2009 12:01
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 20V vs VR6 24V

Příspěvek od tragicomix »

jen laska k tomu motoru cloveka donuti oturbit jej anebo si jen proste neco dokazat .. mluvim o vr6, protoze o nicem jinym snad nejde rict ze jde postavit vykonova alternativa za 1/4 fin. prostredku receno s nadsazkou samozrejme :)

pokud ti jde o stylovku tak vr6, jestli se chces obcas projet a potrapit par jinejch aut vyssi tridy tak 1.8T :D
vr6 miluju, ale nejede a zere .. zvuk krasa, donuti otocit se za ni snad kazdymu :)

ale urcite nelze opomenout i pomer vaha/vykon coz jsem byl prekvapenej jak jede mk2 s PL motorem coz pak s takovou G60 to musi bejt uplny peklo :)
http://www.plasti-dip-it.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.facebook.com/PlastiDipIt" onclick="window.open(this.href);return false;

tel.: 608 709 448

TEKUTÁ FÓLIE “ aplikování odstranitelné matné barvy “

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“