intercoller

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Uživatelský avatar
selkie
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4943
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od selkie »

yurik jj, to je to, co jsem psal...jde hlavne o styling...ale pokud to chce montovat na nejaky TDi, taxe to robi hlavne kvuli oleji... :wink: :D pac 1,8 turbina se bezne do G3 nedelala :D

BTW: ten motor je tam kurewsky narvanej :lol:
Autoservis všech značek, troufnem si i na kamion.

Specializace na Bentley, Porsche

Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva :D 732 201 994

Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM

Uživatelský avatar
yurik
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1513
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yurik »

to len tak vyzera, je tam dost miesta, ale ten motor tam kurevsky dobre vyzera :D a este ako to pojde hehe
Obrázek

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

Velkej IC neni nikdy na škodu, a do předu se nedává kuli stylingu, ale protože je chlazenej náporem vzduchu. ale vystavovat je ho na prd, akorát se rozseká od kamínků.

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

ok píše:Velkej IC neni nikdy na škodu, a do předu se nedává kuli stylingu, ale protože je chlazenej náporem vzduchu. ale vystavovat je ho na prd, akorát se rozseká od kamínků.
JJ IC je hodně poznat na výkonu a umístění je otázkaq estetiky, úcinnosti a ochrany IC - je na každém jestli chce aby to vypadalo a chladilo pod nárazníkem, ale první blbý obrubník ho ohnul, nebo bude schovaný, ale míň chladící...
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
destil
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od destil »

ic je kvuli chlazeni vzduchu u preplnovanych motoru a je to otazka vykonu a ne stylingu-motor netrpi uvadanim

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“