yurik jj, to je to, co jsem psal...jde hlavne o styling...ale pokud to chce montovat na nejaky TDi, taxe to robi hlavne kvuli oleji... pac 1,8 turbina se bezne do G3 nedelala
BTW: ten motor je tam kurewsky narvanej
intercoller
- yurik
- VWjunior
- Příspěvky: 1513
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SR
- Kontaktovat uživatele:
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
JJ IC je hodně poznat na výkonu a umístění je otázkaq estetiky, úcinnosti a ochrany IC - je na každém jestli chce aby to vypadalo a chladilo pod nárazníkem, ale první blbý obrubník ho ohnul, nebo bude schovaný, ale míň chladící...ok píše:Velkej IC neni nikdy na škodu, a do předu se nedává kuli stylingu, ale protože je chlazenej náporem vzduchu. ale vystavovat je ho na prd, akorát se rozseká od kamínků.
Golf real car, real fast
- destil
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele: