Jaký auto na sprinty

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Uživatelský avatar
Scott
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: B*R*N*O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scott »

Stipl píše:Já sme říkal že VR6 nechci ale turbo klidně ale sem se jenom ptal a nějaky slovak začne rozebírat tvoji finanční situaci tebe by to nenasralo? víš jako když ti někdo poví nějakou připomínku k tvému názoru tak jo a jestli někdo začne říkat že tvuj dotaz je blbej a že ten kdo ho vymyslel tak asi jo tak fakt nevim! Chtěl bych vědět čim se živi ten chytrak a kolik mu vubec je že je tak chytrej!!!já nejsem problémový ale jestli si někdo začne tak to mě fakt vytočí
Hoď se do klidu,já sem měl uplně stejný pocity když teď čtu ty tvoje příspěvky! Řešíš blbosti jako spotřebu a pojistku,ale přitom chceš auto s biturbem,chiplý,na slickech atd atd.... Já mám stejný názor jako můj slovenský bratr!!!
Dobrou náladou po ránu sice svoje problémy nevyřešíš, ale nasereš tolik lidí že se vyplatí si ji uchovat až do večera....

AFC

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

jarys píše:vis kdyz nevis co v tech autech bylo za motory tak je to tezky..nic proti ale seriovim golfem budes hondí seriovej VETEK HONIT TEZKO..pokud chces auto na sprint tak koukni na vahu atd..a co se tyce dalsich uprav tak asi 2,0 16v jinej vyber ve trojkach nemas pokud nechces turbo a vr6 :wink:
Souhlas ;) Ze zkusenosti ze zavodu: VR6 jede v ostrym rezimu paradne, ale dokud funguje :roll: Kluci co jezdi veruny dojizdi tak max. 30% zavodu :? 2,0 16V funguje daleko lip a necha se z toho taky vymackat slusnej vykon :D
Jinak jak psal jarys, poskladana prevodovka je pomalu dulezitejsi nez co nejvetsi vykon...troufnu si rict, ze 50% zavodu vyhrava prevodovka a ne motor :wink: Akorat ze do prevodovky nasypes dost...
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Chavron
Řidič
Řidič
Příspěvky: 151
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ZILINA

Příspěvek od Chavron »

Stipl
a nemas nahodou 2.0 litra s turbom v inej kategorii ako atmosfericke dvojlitre? Teda neviem ci to preratavaju na vsetkych zrazoch ale ne niektorych rataju kategoriu podla koeficiantov ak mas turbo...

Uživatelský avatar
Stipl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stipl »

Jelikož abych vše urovnal tak bych se chtěl omluvit za všechno co sem řekl na slovenské návštěvníky a chtěl bych aby se v mém dotazu řešily věci na které sem se ptal!takže ještě pro upřesnění chtěl bych sprintovat ale s golfem nejlépe trojkové řady tak bych byl rád jestli někdo nevíte o nějaké fintě nebo technickým zákroku pomocí kterého se golfík stane mrštnějším a obratnějším jestli tak tak i případný odkaz na firmu která něco dobrýho prodává nebo upravuje a vaše skušenosti moc dík!a už prosím neřeště jestli mám prachy nebo ne!

Uživatelský avatar
rostaVR6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Silesia

Příspěvek od rostaVR6 »

tady by něco bylo :
http://www.carpi.ch/net/" target="_blank 8)

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

Stipl píše:Jelikož abych vše urovnal tak bych se chtěl omluvit za všechno co sem řekl na slovenské návštěvníky a chtěl bych aby se v mém dotazu řešily věci na které sem se ptal!takže ještě pro upřesnění chtěl bych sprintovat ale s golfem nejlépe trojkové řady tak bych byl rád jestli někdo nevíte o nějaké fintě nebo technickým zákroku pomocí kterého se golfík stane mrštnějším a obratnějším jestli tak tak i případný odkaz na firmu která něco dobrýho prodává nebo upravuje a vaše skušenosti moc dík!a už prosím neřeště jestli mám prachy nebo ne!
Zaklad:
2,0 16V

Upravy:
Snizena hlava
Ostre vacky
uprava vstrikovani / prestavba na karburatory
odlehceni setrvaku
poskladani kratke prevodovky
maximalni odlehceni
zavodni pneu (alespon na predek)
nezminuju veci jako filtr, svicky atd ;)

Pokudm chces kontakty tak mi napis SZ...
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Chavron
Řidič
Řidič
Příspěvky: 151
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ZILINA

Příspěvek od Chavron »

jedna otazka, ktore motorizacie boli stvorkolky? len VR6 alebo aj 2.0L?

Uživatelský avatar
Stipl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stipl »

Thomas píše:
Stipl píše:Jelikož abych vše urovnal tak bych se chtěl omluvit za všechno co sem řekl na slovenské návštěvníky a chtěl bych aby se v mém dotazu řešily věci na které sem se ptal!takže ještě pro upřesnění chtěl bych sprintovat ale s golfem nejlépe trojkové řady tak bych byl rád jestli někdo nevíte o nějaké fintě nebo technickým zákroku pomocí kterého se golfík stane mrštnějším a obratnějším jestli tak tak i případný odkaz na firmu která něco dobrýho prodává nebo upravuje a vaše skušenosti moc dík!a už prosím neřeště jestli mám prachy nebo ne!
Zaklad:
2,0 16V

Upravy:
Snizena hlava
Ostre vacky
uprava vstrikovani / prestavba na karburatory
odlehceni setrvaku
poskladani kratke prevodovky
maximalni odlehceni
zavodni pneu (alespon na predek)
nezminuju veci jako filtr, svicky atd ;)

Pokudm chces kontakty tak mi napis SZ...


No jenom bych chtěl vědět ostrý váčky lehký setrvák a snížit hlavu to je všechno dobrý ale jak toho docílim znáš nějakou firmu která se tím zabývá?nebo firmu u které koupím už tyto věci fakt dík!

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

setrvak je spornost,,snizovat hlavu je taky diskutabilní jelikoz komprese se honí pístama
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
lux
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: štatl

Příspěvek od lux »

:arrow: nejlepsi auto na sprinty je nejlehci auto tudis Golf I :wink: doma mame G1 16v a Tdi a do 120 nenajdes soupere :lol: samozdrejme s dostupnejch carss

Uživatelský avatar
Hellraiser17
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: stará boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hellraiser17 »

stejnak asi nej by byl 2.0 16v + turbo + chip + kompletně vykuchat. ale to by asi bylo docela mastny...

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

Stipl píše:
Thomas píše: Zaklad:
2,0 16V

Upravy:
Snizena hlava
Ostre vacky
uprava vstrikovani / prestavba na karburatory
odlehceni setrvaku
poskladani kratke prevodovky
maximalni odlehceni
zavodni pneu (alespon na predek)
nezminuju veci jako filtr, svicky atd ;)

Pokudm chces kontakty tak mi napis SZ...


No jenom bych chtěl vědět ostrý váčky lehký setrvák a snížit hlavu to je všechno dobrý ale jak toho docílim znáš nějakou firmu která se tím zabývá?nebo firmu u které koupím už tyto věci fakt dík!
Mam chlapa kterej mi dela hlavy, vacky dela jeden chlapek v brne, muzu ti poslat kontakt. Setrvak ti stoci kazdej soustruznik ;)
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“