Jaký palivo tankujete?
- Tomigo
- Řidič
- Příspěvky: 166
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Česká Skalice
Jaký palivo tankujete?
Nikdy jsem to tady neviděl, tak by mě to docela zajímalo. Je jasný, že normální je do benzínů Natural 95 a nafťáků Diesel. Ale já jsem dnes třeba zkoušel ten vysokooktanovej od Shellu V-power. Zdá se mi to trošku živější, ale taky stoupá teplota (95 až 100 stupňů), je to možný, že by to pak mnohem líp a víc spalovalo? Naštěstí to sahara stíhala tak tak uchladit.
Tak jakou šťávičku dopřáváte svým mazlikům vy?
Tak jakou šťávičku dopřáváte svým mazlikům vy?
- yurik
- VWjunior
- Příspěvky: 1513
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SR
- Kontaktovat uživatele:
- Scott
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: B*R*N*O
- Kontaktovat uživatele:
- valda
- Řidič
- Příspěvky: 166
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jablonne v podjestedi
- Kontaktovat uživatele:
- Koudy_vw
- Jezdec
- Příspěvky: 331
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- OndrIs
- VWjunior
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Morava,
- Kontaktovat uživatele:
hoši jezdim na natural 95 98 a ted sem tam nalil v-power a je to hodně znat teplota se mi taky trošku zvišovala no a ted sem tam nali shell v-power racing ma to 100octanu a to je teda střela jako bych měl pod kapotu pořadný narust vykone jede to jak vystřelene z prakuvubec se to neda srovnat s n 95 je to uplně o nečem jinem ten zatah je ohromujíci i zvuk to mělo lehce pozměněný a dokonce mi to u nekdy zabublalo ale to tim že sem měl rozhazene ventily jinak mužu jen doporučit vyborný zažitek !!!
- Chavron
- Řidič
- Příspěvky: 151
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZILINA
Tak ja momentalne jazdim na N95 ale presiel som nan z cisto ekonomickych dovodou cca pred mesiacom. Pred tym som asi pol roka jazdil na Shell V-power a nemozem na toto palicko vobec nic zle povedat. Bolo sice drahsie a z dlhodobeho hladiska sa pri dennom jazdeni da dost usetrit na normalnej 95ke ale ten V-power isiel fakt super. Nehrialo sa mi to vobec na 90 stupnou ale to som jazdil vacsinou cez zimu, no vlastne aj na jesen a bolo vcelku teplo, takze bolo to OK.
Inak sa mi zda ze na V-power som mal aj vacsi dojazd a prave to zrovnavam s normalnym N95 a tak to vypada ze ak ceny benzinu moc neporastu tak sa asi vratim ku V-poweru.
Shell V-power Racin, teda 100 oktan do toho skusat nebudem, lebo sa uz bojim ze by to mohlo nieco spravit motoru. ma to vyse 300 000tisic a je to 1.4 liter takze aby som ho moc nerozchodil.
Inak sa mi zda ze na V-power som mal aj vacsi dojazd a prave to zrovnavam s normalnym N95 a tak to vypada ze ak ceny benzinu moc neporastu tak sa asi vratim ku V-poweru.
Shell V-power Racin, teda 100 oktan do toho skusat nebudem, lebo sa uz bojim ze by to mohlo nieco spravit motoru. ma to vyse 300 000tisic a je to 1.4 liter takze aby som ho moc nerozchodil.
- Tomigo
- Řidič
- Příspěvky: 166
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Česká Skalice
No taky se trochu bojím, co by 100 oktanů udělalo s motorem. Ale je to tak, jak to říkaš, rozdíl 3 Kč na litru bude se zvyšujícími se cenami stále méně znatelný a jestli je s ním opravdu menší spotřeba, tak potom není co řešit. A navíc je to opravdu živější a nemusím tolik šlapat na plyn. Dnešní 30 km cestu z Hradce Králové jsem si fakt užilChavron píše:Tak ja momentalne jazdim na N95 ale presiel som nan z cisto ekonomickych dovodou cca pred mesiacom. Pred tym som asi pol roka jazdil na Shell V-power a nemozem na toto palicko vobec nic zle povedat. Bolo sice drahsie a z dlhodobeho hladiska sa pri dennom jazdeni da dost usetrit na normalnej 95ke ale ten V-power isiel fakt super. Nehrialo sa mi to vobec na 90 stupnou ale to som jazdil vacsinou cez zimu, no vlastne aj na jesen a bolo vcelku teplo, takze bolo to OK.
Inak sa mi zda ze na V-power som mal aj vacsi dojazd a prave to zrovnavam s normalnym N95 a tak to vypada ze ak ceny benzinu moc neporastu tak sa asi vratim ku V-poweru.
Shell V-power Racin, teda 100 oktan do toho skusat nebudem, lebo sa uz bojim ze by to mohlo nieco spravit motoru. ma to vyse 300 000tisic a je to 1.4 liter takze aby som ho moc nerozchodil.
- JaSk
- Moderátor
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- machal
- Jezdec
- Příspěvky: 327
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovník
- Kontaktovat uživatele:
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
- selkie
- VWexpert
- Příspěvky: 4943
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Ja kupuju Shell V-Power Diesel...mam zmereno, ze na plnou ujedu vic km, takze de fuck to, paltim jako za obyc naftu...nehlede na to, ze ten muj rachtavej dedek si to zaslouzi uz NIKDY si nekoupim naftu v Tesco Letnany, v loni v zime jsem takovou detinskou hloupost udelal a ta jejich zkurvena nafta mi pres noc zamrzla, takze sem potom cekal, az bude tepleji, abych vubec odjel...
Autoservis všech značek, troufnem si i na kamion.
Specializace na Bentley, Porsche
Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva 732 201 994
Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM
Specializace na Bentley, Porsche
Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva 732 201 994
Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM
- Sokolda
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele: