skodik píše:nejdenou se zjistí že půlka lidí na foru vlasně raději jezdí něčím jiným a tady se shlukujou pro pokec
takovej klub v klubu
skodik píše:nejdenou se zjistí že půlka lidí na foru vlasně raději jezdí něčím jiným a tady se shlukujou pro pokec
ty ses vojak?skodik píše:a když sme u toho tak nejvíc ujíždím na T-815 8x8 to je teprve mazec tou když jedu tak se cítím jako KING
Kamarád má 320D 1999 a je nešťastnej jak nikdo jinej.. Jen do toho rve prachy.. Původní má snad jenom kastli a tu musel dát do celolaku, jak mu to rezlo.. Zlatý VW, co se týče kvality.. U BMW se říká, že je největší rozdíl mezi třídama, co se kvality týče.. Trojky sou prej nic moc (pominu tvar a jízdní vlastnosti, ty sou excelentní). Pětky o kusanec lepší.. Kamarád(ten co má 320d), když vlezl do tý mý 530d tak nechápal a trhal si vlasy, že si nekoupil tu, když stojej stejně.. a sedmičky? Ty každej jenom chválí a články pějou ódy na kvalitu.. Utěch novějších modelů nevim ja to je.. Já každopádně můžu říct, že 530d byla dycky můj sen a je to úžasný, jistý pohodlný auto s nádhernou výbavou a nejkrásnějším tvarem, ale sportovec to prostě neni.. Diferenciál nedovolí drift (neni to už dávno samosvor) a jedno kolo furt drží stopu, takže žádná legrace (pokud neni mokro - na suchu se to strašně kurví, když to člověk chce mermomocí utrhnout).. 530D jede jak z praku a ten zvuk motoru je neodolatelnej, ale při řazení to má brutál prodlevy, než se naplní turbo. Podvozek je něco z jinýho světa.. Ten žehlí každou nerovnost a ta suverenita je nepochopitelná. Řízení úžasně komunikativní, ale prostě ne ryze sportovní. Motor je bohužel dost těžkej, takže v zatáčkách auto působí mírně neohrabaně a je nedotáčivý, pokud ho člověk netlačí driftem, což je pro diesel s krátkejma kvaltama nadauťáckej úkol.. Takže já řikám.. 530d ANO ANO ANO, ale ne teď. Za 20 let možná.. BMW Ano, ale M3Kempes píše:HonzYk
tj, já uvažoval nad 320 D rv. 99, nakonec jsem koupil Golfana, ale zase mi to začíná nějak vrtat hlavou, taková 328/330 Ci, nebo M3, ale ta je ještě moc drahá..
Samosvor tam nemá žádnej novější Bavec.. Od 1996 tušim.. Ani BMW E46.. A divil bych se, kdyby ta verze předtim měla.. Myslim, že E30 ještě byl, ale do pětek ho nedávali.. Poznáš to snadno, stačí se rozjet na "písečku" pomalu a plynule při plným rejdu a jestli budou chroustat obě kola mírným prokluzem, tak by měl bejt zamosvor..selkie píše:Cyp_the_trestacz ty tam nemas samosvor? k tem sedmickam, schvalne se podivej, kolik takova sedma stoji...jsou levnejsi jak 5er, pac je na ne vsechno brutal drahy...premejslel jsem, jestli mam vzit 5er nebo 7er, ale po precteni par clanku jsem se rozhodl pro 5er a zatim nelituju...podvozek je fakt spica, je uplne nekde jinde, nez u VW, rizeni je vynikajici (ja mam sice maticovy, ale stejne je to nadhera)
ja uz ty nafte nejak neverim, podle me proste neumej postavit kvalitni naftovej motor...porad se tam proste bude neco srath...