VR6 drag stavba

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od KaCzaba »

Duck píše:Jooo rosťovo corro, kde tomu je konec :roll: , ale na to že to bylo stavěný "doma na koleni", tak to šlo, ale neměl to vůbec sladěný, a myslím si že kromě RadkaFM a Ady, by Rosťa ke svýmu corru nikoho nepustil :mrgreen:

tak samé si o Radkovi a Adovi myslím také. Jinak corro pořád žije, rosta se v něm občas prolítne, ale jinak už to asi není to co to bylo dříve. v té době, když bylo postavené tak to bylo uplne neznama pro ostatnim lidi.dokazal to co u nas v te dobe nikod a uz asi neni kam jit dal.ma jeste vettu.jinak oboji mi parkuje asi 200metru od baraku,takze to obcas vidim prolitnout.vzdy vseho necham a posloucham,jak vem za dva tri a je v p*ci :mrgreen:
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
VR6 rulezzz
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 15.10.2007 13:06
Bydliště: VWelké Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od VR6 rulezzz »

Kluci,nevim...jen mi rekl ze mu s tim pomahal...nevic nic podrobnejsiho:)

Uživatelský avatar
Duck
Profík
Profík
Příspěvky: 963
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od Duck »

KaCzaba píše:
Duck píše:Jooo rosťovo corro, kde tomu je konec :roll: , ale na to že to bylo stavěný "doma na koleni", tak to šlo, ale neměl to vůbec sladěný, a myslím si že kromě RadkaFM a Ady, by Rosťa ke svýmu corru nikoho nepustil :mrgreen:

tak samé si o Radkovi a Adovi myslím také. Jinak corro pořád žije, rosta se v něm občas prolítne, ale jinak už to asi není to co to bylo dříve. v té době, když bylo postavené tak to bylo uplne neznama pro ostatnim lidi.dokazal to co u nas v te dobe nikod a uz asi neni kam jit dal.ma jeste vettu.jinak oboji mi parkuje asi 200metru od baraku,takze to obcas vidim prolitnout.vzdy vseho necham a posloucham,jak vem za dva tri a je v p*ci :mrgreen:
Tak to jsem rád že ještě corro žije :)
http://www.vhmarket.cz
Internetový obchod pro Váš pohodlný život - Audio-Video, Bílá Technika, Zahrada, Dílna, Fashion, Hračky, Autodoplňky
Střešní nosiče, autoboxy a nosiče kol značek THULE, NEUMANN, HAKR, aj.

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od KaCzaba »

Duck píše:
KaCzaba píše:
tak samé si o Radkovi a Adovi myslím také. Jinak corro pořád žije, rosta se v něm občas prolítne, ale jinak už to asi není to co to bylo dříve. v té době, když bylo postavené tak to bylo uplne neznama pro ostatnim lidi.dokazal to co u nas v te dobe nikod a uz asi neni kam jit dal.ma jeste vettu.jinak oboji mi parkuje asi 200metru od baraku,takze to obcas vidim prolitnout.vzdy vseho necham a posloucham,jak vem za dva tri a je v p*ci :mrgreen:
Tak to jsem rád že ještě corro žije :)

prodana je muzika,uz asi rok,ty dynatechy co tam byly puvodne taktez,ty jsou na nejake cervene octavce,slysel jsem ze i plyn byl na prodej...ale auto jako takovy zatim je.alespon mi neni znamo,ze by se rozprodavalo nebo tak neco
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
Phate
Profík
Profík
Příspěvky: 1109
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kyjov-Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od Phate »

pikachuxxx píše:neverim, ze to ten clovek udela. s praci, materialem, vnitrnostma motoru a jak pise mike sladenim. kdyby to ten clovek tak bezpecne zvladal a ovladal, cela republika by za nim jezdila delat turba na VR6. navic turbo z 1.8t je na to male. -Odzkouseno-
Turbo z 1.8 je opravdu male ale pokud das 2 tak museji stacit
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.

Uživatelský avatar
vr6turbo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-venkov

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od vr6turbo »

všechno je to o penězích ne o tom kdo to postaví, pokud to někdo dokáže do 50 je borec, za 200 mě to neledí i v DE, bi- je zbytečně komplikovaný jedno je jednoduší a nové garett GT30R stojí 38t u nás ,zbytek obědnáš v DE jen to nejduležitější, těsnění pod hlavu, svody k turbu, švaba do jednotky vše ostatní dokážeš doladit doma za pák korun, jinak štastnou stavbu a zezačátku opatrně ne plyn 8O

Uživatelský avatar
Stipl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni morava
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od Stipl »

No tak sem se dival a bavil se s borcem co ma zase dvojkového golfa s turbem a přišel sem na názor že asi šáhnu po turbokitu od Bahnnbrehner (možna sem to zkomolil) ti za to chcou celkem přijatelný peníz a potom bych šáhnul na písty a ojnice at to fičí a nakonec asi vyfuk.Potom řídící jednotku s par chlapama sem se radil a bral bych řídící jednotku přímo určenou pro 6V a zvládá i turbo a taky řazení při plném knedlíku takže hraček je vybráno hodně.No ještě aby byly ty prašule

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od Gixxer »

Stipl píše:Mě nějak ty turba neseděj!podle mého mínění by bylo lepší šáhnout po nějaké špičce třeba ten garret,HKS nebo Turbonetics,KKK Turbo.Nějak těm škodováckým nemusím movc věřit.Denně s nimi pracuju jako se škodovkama a nevím jestli by to byla nejlepší volba.Aspon já bych sáhnul po KKK jestli už něco levnější tak aspon to KKK jinak určitě Garett!!!!!!!
ted sem mel videlany ze skodovky turbo a bylo tam napsany Garret to je teda zajimavy:D...nevim co je na tom turbu spatnyho max kdyz neni vymlaceny a nekdo to nevytaci tak se zanesou lopatky a hazi se to do nouzaku staci vycistit a je to...ale no to je jedno nechci byt cerny kun v debate :) ale orientacni cena prestavby na turbo zni dobre ale na druhe stadium si musim pockat ted sem v prvnim stadiu zatim :wink:
.

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od KaCzaba »

ale ty lopatky se ti zaserou a zatuhnou na naftovym turbu.benzin ma dle me jen WG regulace.....
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od LiborG3 »

Stipl píše:No tak sem se dival a bavil se s borcem co ma zase dvojkového golfa s turbem a přišel sem na názor že asi šáhnu po turbokitu od Bahnnbrehner (možna sem to zkomolil) ti za to chcou celkem přijatelný peníz a potom bych šáhnul na písty a ojnice at to fičí a nakonec asi vyfuk.Potom řídící jednotku s par chlapama sem se radil a bral bych řídící jednotku přímo určenou pro 6V a zvládá i turbo a taky řazení při plném knedlíku takže hraček je vybráno hodně.No ještě aby byly ty prašule
Tak sem si to tady pročetl je to docela úsměvný ty každej den děláš na škodovkách a nevíš že montujou Garetty......ale tak jo dejme tomu.....a pak si myslíš že dáš do té káry prostě turbo svody prohrabeš se v jednotce a hotovo jo??......tak nad tím se taky musím usmát.....kurnik když seš automechanik tak snad musíš vědět že atmosférickej motor nemůže přece přežít tlak turba.....na to není stavěnej to zaručeně musíš vodvařit kroužky.....tzn. vyměnit za kovaný jádro.....a co hlava a těsnění??no nevím čoveče jestli obyčejnej automechanik si vydělá tolik peněz že by si mohl dovolit tak drahou přestavbu skoro nikdo si nemůže dovolit vytáhnout z kapsy ikdyby jen 70t a už málokdo na to vůbec kdy našetří.....Máš krásnej sen ale nevím nevím já třeba taky sním o 1.8T do trojky ale taky je to běh na dlouho trať.....
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Prospeedy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 194
Registrován: 03.04.2008 18:39
Bydliště: Teplice

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od Prospeedy »

Ahoj, když jsem byl jeste zapálenej do benzina, tak jsem uvažoval taky o VR6 v turbu.Hledal jsem teda na německejch stránkách a nasel jsem maníky v Hamburgu co se zabývaj hlavně oturbováním VR6-tek. Jestli mas porad chut jit do turba, tak se mrkni na tyhle stranky: http://www.pph-motoring.de třeba by ti poradili co a jak. Mrkni na jejich chloubu G2 VR6 turbo 6xxPS a jiný přemotorovaný zběsilosti, je to nádhera, ale stojí tu hromadu peněz..Nekdy prodávaj i samotný hotový motory...Jinak ti přeju hodně štěstí při uprávě, já jsem od toho upustil

Uživatelský avatar
Kulisek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 337
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od Kulisek »

Ahoj VR6 turbo tak to je mazec,ale víš skutečně o čem je řeč??Koli máš peněz na přestavbu aby to vůbec jelo.Motor cca 100-250tis není problém,co převodovka?poloosy?podvozek?brzdy?atd???Takové řeči jestli to pojede nebo nepojede na turba z octávky jsou na nic.Obrať se na firmu která se tim zabývá ať ti doporučí jaké turba použít určitě Garett nebo KKK(HKS nezaplatíš),externí wastge atd.Tak se zamysli pokud nemáš peníze tak je to předem pohřbené,takových projektů za několik statisíců zhořelo na blbosti.Tak hodně zdaru Ahoj

p.s.jinak ti kluci z Hamburku ti moc neporadí na to zapomeň denně je kontaktují stovky lidí jak jsi ty.
MOJE DOPORUČENÍ nachystej si 5000euro+1300eur a za to máš turbo kit nebo bi turbo kit+montáž a dělají to v německu dá se snima v pohodě domluvit byl jsem tam,ale bez peněz tam nejezdi. Je to firma http://www.hgp-turbo.de/

Uživatelský avatar
Lukaash
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od Lukaash »

KaCzaba píše:ale ty lopatky se ti zaserou a zatuhnou na naftovym turbu.benzin ma dle me jen WG regulace.....

Bouda taky jezdil na 323 s variabilnim z diesela :-) (myslim ze 911 996 s tim prisla jako prvni do seriovky) nebal bych se toho, ale je otazka, jestli se dokaze to TDIckove uchladit ... preci jen je staveny na jiny teploty a ten olej to nemusi zvladat :-)

kdyz "velkej" single OEM fen, tak z RX7 FC T2 S5 ... to je macek :-) http://images.google.com/imgres?imgurl= ... s%26sa%3DG
stolen : G2 mTDi 6° (5.8.2007) B3 Variant 1,9TD (8.4.2008)

prodám http://picasaweb.google.com/LukaashCR/WheelsForSale#" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od KaCzaba »

to ani nevim.asi to bylo v dobe,kdy jsem se s nim nebavil asi :mrgreen:

a aby sis neprihral polivcicku a tom tvym divnym jako ze motorem co nema pisty ani ventily
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
Lukaash
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: VR6 drag stavba

Příspěvek od Lukaash »

KaCzaba píše:to ani nevim.asi to bylo v dobe,kdy jsem se s nim nebavil asi :mrgreen:

a aby sis neprihral polivcicku a tom tvym divnym jako ze motorem co nema pisty ani ventily
:lol: njn ... ne, je mi jasny, ze ho v CR stejne jen tak nekoupi, to spis nejake T25 nebo T28 z 200SX (aspon :roll: :mrgreen: )
stolen : G2 mTDi 6° (5.8.2007) B3 Variant 1,9TD (8.4.2008)

prodám http://picasaweb.google.com/LukaashCR/WheelsForSale#" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“