Moment, moment - to jsme si nerozuměli. Neříkám, že kupovat rezavou mrdku, když bude OK motor, ale semtam rezavý flíček je dneska normální, nejde přece o nová auta!!! Když jsme u toho - ty ceny taky nejsou žádná velká tragoška, navíc, kolikrát za život toho auta měníš dveře???hp2 píše:Po přečtení tvého příspěvku a poznámky PlusOne s tebou musim souhlasit. Karoserie bude u dalšího auta to první na co budu koukat. K čemu je člověku motor fungující jako hodinky i na 250tkm, když se bojí auto zvednout, objevují se puchýřky, apod...?LiborG3 píše:Karoserie je taky dúležitá víš co tě vyjde peněz za pátý vrata nový prahy blatníky a lemy?? a už vůbec nemluvě o střeše nebo podlaze + k tomu práce klempířa a LAKÝRNÍKA!!!! Ty vole to radši ať je v hajzlu čerpadlo a netěsní motor než mít takovou kastli......prahy litr za kus,blatníky 1300 za kus,lemy 400 kus,pátý vrata co jávím 1500 z vrakoviště??ze známosti lakýrníci lakujou kus kastle za 1500 tak si to vem prahy 1500 lak,blatníky 3000 lak,pátý vrata 2000 lak,zadní lemy 1000 lak,kapota přední obecně 2500 lak, dyť to je tak dobrý se z toho vosrat......Jinak váhy vzduchu odcházeli až na nových dieslech PD a tam se taky ničili trysky,prohořeli písty,vymačkali se vstřiky......a jinak turbo dle zacházení.....sou auta se 400tkm který pořád v klidu kadlaj.....já bych se toho nebál kup to co se ti bude líbit a přijde ti výhodný a pak opravuj.... Já sem třeba dal moc peněz za auto a nakonec když se ohlídnu je tam tolik investic že už bych to dneska asi nekoupil.....
Mimo to motor se nechá sehnat za "pár kaček"
Příklad:
kolegáček si koupil Venouše, snížený, zaentlované lemy, odhalili jsme rez všech lemů, chycenej jeden práh, chybějící plastová nadkolí v předních podbězích (jinak by se tam nevešla kola), a ještě pár drobnůstek, vesměs nedostatků typu puchýřek na zadních dveřích, na prahu atd. Známej lakýra mu to spočetl, a pokud dojde na nejhorší variantu, tj. nové oba přední blatníky, oba zadní lemy - to všechno komplet do laku, ošetření a zbavení se rezavejch míst tam, kde není nutný měnit celej díl, plus pár plastových blbostí, jako jsou ta nadkolí, spona na přední nárazník, sundání a nasazení nárazníků atd. plus rozleštění laku, celkové ošetření teflonem, dutiny a spodek - vejde se do 18.000. Což je myslím supr cena - včetně materiálu a přípravy pod lak, pochopitelně.
To je jenom příklad - extrémy typu shnilý prahy a není auto za co zvednout - to už je zralý tak na šroťák. Při troše snahy a hledání se dá za rozumnou cenu koupit auto, který bude na danej věk v dobrým stavu. Důležitá je poznámka na danej věk, protože to první, co si člověk musí uvědomit je, že auta tohohle stáří už mají většinou něco za sebou - a že slouží tak, jak se o ně člověk stará. Pak není divu, že se do něj sypou peníze, já osobně do něj nacpal ještě jednou to, za co jsem ho koupil - a to jsem nedělal na motoru nic, a na kastli taky ne. Ani nevím, do čeho to pořádně všechno šlo - ale jde to samo, kola, gumy, olej, spotřebák...... takže asi tak. Howgh-doťukal jsem:)