koupě

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

jirka mz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 30.04.2008 19:13
Bydliště: u velkého meziříčí

koupě

Příspěvek od jirka mz »

Dobrý den. Uvažuji o koupi WV Golf 3, tak bych měl několik dotazů, na co si dát pozar při koupi, jak je to s ochranou karoserie proti korozi, ... a další užitečné rady.
dále mám dotaz ohledně motorů, chci 100% diesla, ale nevím jestli D, TD, nebo TDi ? jak je to u těchto motorů se spotřebou, životností, servisem, cenou ND(přibližně +/-)
finančně asi tak kolem 50-70tkč

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: koupě

Příspěvek od LiborG3 »

Ahoj no já koupil G3 za 90 1.9 GT TDI s climatronikem a hezkejma kilometrama.......Ale bohužel dát tolik peněz se né vždycky vyplatí motorově je krásnej ale čeká mě generálka brzd a náprav......A bohužel i kastle začíná kvést.....takže teď narvu minimáln 15 za podvozek a pak minimálně 15 za karosářskou....

TDi výborný motory já doporučuju jezdím přez město za 3.5 s lehkou nohou ale na dálnici se to vyšplhá vejš protože nejedeš pořád 100 dáváš tomu......na D a TD zapomeň to je předpotopní technika a vůbec to nejede..........!!
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě

Příspěvek od KaCzaba »

pokud chce nekdo jen diesela a napotrebuje aby to trosku jelo je zase 1.9D idealni volba.nema se ti defakto co posrat:-D
jen at mas dobry zhavice a neceka te vymena turba a ani vahy vzduchu:-D

jinak se taky priklanim jednoznacne k TDI,ale jen aby se nezatracovaly slabsi agregaty. :mrgreen:
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
vento
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: LiBereC
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě

Příspěvek od vento »

když diesel tak TDi ale nevim jestli za ty penize nejake slusne sezenes.na co davat u golfa pozor pri koupi?1)je to vw tak určite puvod vse aby sedelo papirove(proste aby jsi nekoupil nejakou čorku nebo překopku)2)koroze -patych dveří,lemu,prahů.3)pozor taky na elektriku zvlášt elektrická okna mají tendenci zlobit a šíbr to samé(tam je častá chyba v tech pojezdech).jinak u toho dieselu je dražší udržba pred koupi je dobre zjisti kdy byli delane rozvody ale kazdy prodavajci ti rekne ze vcera i s olejem ale doklad uz ti od toho da malokdo.mozná bych uvazoval i o ventu je to to same jen stím kufrem navíc ktery má 500l coz mozna pozdeji oceníš.
http://www.baterky-levne.cz Přivezu vám autodoplnky z DE ,nakupuji také na e-Bay

Uživatelský avatar
yurik
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1513
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě

Příspěvek od yurik »

ked si ho prinesies domov tak hned vymen naplne, remene, filtre...taka prevencia...
Obrázek

jirka mz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 30.04.2008 19:13
Bydliště: u velkého meziříčí

Re: koupě

Příspěvek od jirka mz »

to TDi se mě zamlouvá až nejvíc, 1,9 Dcko mame ve felicii, a jede taky docela slušně, i spotřeba se drží do 6l, horší je to při předjíždění, a na dálnici, kde už to moc nejede. s těma náplněma a rozvodama počítám. co sem slyšel(četl) tak bolest těch motorů je váha vzduchu, a občas odejde i turbo, na kolik asi tak vyjde?
jinak sem se byl včera podívat na stříbrný TDi 1994, 150tkm, dovoz rakousko po 1 majiteli důchodci, za 55 000,- . 5 dveře totálně rezavý, a na všech 4 dveřích byly puchýře a misty už rez i prosvítala, to samé prahy, lemy blatníků, i přední kapota, naopak vnitřek ten byl jako nový, v semiši, pěkně udržovaný. Dále měl elektrická zrcátka, 2 airbagy, a cenrtál. Kdyby nebyl tak rezavý, tak bych ho i bral.

Uživatelský avatar
PlusOne
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10258
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Haná :-D

Re: koupě

Příspěvek od PlusOne »

jirka mz píše:to TDi se mě zamlouvá až nejvíc, 1,9 Dcko mame ve felicii, a jede taky docela slušně, i spotřeba se drží do 6l, horší je to při předjíždění, a na dálnici, kde už to moc nejede. s těma náplněma a rozvodama počítám. co sem slyšel(četl) tak bolest těch motorů je váha vzduchu, a občas odejde i turbo, na kolik asi tak vyjde?
jinak sem se byl včera podívat na stříbrný TDi 1994, 150tkm, dovoz rakousko po 1 majiteli důchodci, za 55 000,- . 5 dveře totálně rezavý, a na všech 4 dveřích byly puchýře a misty už rez i prosvítala, to samé prahy, lemy blatníků, i přední kapota, naopak vnitřek ten byl jako nový, v semiši, pěkně udržovaný. Dále měl elektrická zrcátka, 2 airbagy, a cenrtál. Kdyby nebyl tak rezavý, tak bych ho i bral.
Karosářská se dá poopravit, důležitý je, aby motor byl OK. Uvědom si dvě věci:
1. 150 tkm za 14 let - není to trošku sci-fi? Takže nekoukat na najetý km, ale spíš dát na stav
2. Nevydat se úplně z peněz, a nechat si něco do rezervy. Za 55 to nezní jako špatná nabídka, chtěl jsi do 70ti, takže bych nechal udělat olej a rozvody, a co zbyde, vrazit do karosařiny....auto je stejně pojízdná kasička, cpeš do něj, ani nevíš jak, ale......ono se ti to vrátí při každém nastartování:)))

jirka mz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 30.04.2008 19:13
Bydliště: u velkého meziříčí

Re: koupě

Příspěvek od jirka mz »

ještě sem se chtěl zeptat, jak to bylo u Golfu III s pozinkem? sem slysel, ze ho nepozinkovali vubec, ale moc se mě to nezdá, když např. konkurenční Peugeot 306 byl pozinkovan uz od zacatku (tusim rok 1993)

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě

Příspěvek od KaCzaba »

zrovna mi dneska kamos rikal ze v tydnu bude mit z nemecka varana,TDI,ze je nak upravenej z nemcka uz prej nako optika,vytazeny blatniky dvoubarevnej lak,podvozek....kdyz budes chtit müzu ti naky fota pro info nafotit
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: koupě

Příspěvek od LiborG3 »

Karoserie je taky dúležitá víš co tě vyjde peněz za pátý vrata nový prahy blatníky a lemy?? a už vůbec nemluvě o střeše nebo podlaze + k tomu práce klempířa a LAKÝRNÍKA!!!! Ty vole to radši ať je v hajzlu čerpadlo a netěsní motor než mít takovou kastli......prahy litr za kus,blatníky 1300 za kus,lemy 400 kus,pátý vrata co jávím 1500 z vrakoviště??ze známosti lakýrníci lakujou kus kastle za 1500 tak si to vem prahy 1500 lak,blatníky 3000 lak,pátý vrata 2000 lak,zadní lemy 1000 lak,kapota přední obecně 2500 lak, dyť to je tak dobrý se z toho vosrat......Jinak váhy vzduchu odcházeli až na nových dieslech PD a tam se taky ničili trysky,prohořeli písty,vymačkali se vstřiky......a jinak turbo dle zacházení.....sou auta se 400tkm který pořád v klidu kadlaj.....já bych se toho nebál kup to co se ti bude líbit a přijde ti výhodný a pak opravuj.... Já sem třeba dal moc peněz za auto a nakonec když se ohlídnu je tam tolik investic že už bych to dneska asi nekoupil..... :(
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Uživatelský avatar
vento
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: LiBereC
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě

Příspěvek od vento »

mozna si pročti topic servis a topic tipy... tam mas dost odpovedi treba na pozink karoserie
http://www.baterky-levne.cz Přivezu vám autodoplnky z DE ,nakupuji také na e-Bay

jirka mz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 30.04.2008 19:13
Bydliště: u velkého meziříčí

Re: koupě

Příspěvek od jirka mz »

vento píše:mozna si pročti topic servis a topic tipy... tam mas dost odpovedi treba na pozink karoserie
a kde to najdu?

Uživatelský avatar
JaSk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1598
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě

Příspěvek od JaSk »

jirka mz píše:
vento píše:mozna si pročti topic servis a topic tipy... tam mas dost odpovedi treba na pozink karoserie
a kde to najdu?
Achjo... Zkus sekci "GIII/Vento" a tam hledej "Tipy a triky" ... něco mi řiká, že by tam mohl být :roll:
Potřebuješ radu s počítačem nebo mobilem? Zeptej se!

Stug
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2272
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě

Příspěvek od Stug »

LiborG3 píše:Karoserie je taky dúležitá víš co tě vyjde peněz za pátý vrata nový prahy blatníky a lemy?? a už vůbec nemluvě o střeše nebo podlaze + k tomu práce klempířa a LAKÝRNÍKA!!!! Ty vole to radši ať je v hajzlu čerpadlo a netěsní motor než mít takovou kastli......prahy litr za kus,blatníky 1300 za kus,lemy 400 kus,pátý vrata co jávím 1500 z vrakoviště??ze známosti lakýrníci lakujou kus kastle za 1500 tak si to vem prahy 1500 lak,blatníky 3000 lak,pátý vrata 2000 lak,zadní lemy 1000 lak,kapota přední obecně 2500 lak, dyť to je tak dobrý se z toho vosrat......Jinak váhy vzduchu odcházeli až na nových dieslech PD a tam se taky ničili trysky,prohořeli písty,vymačkali se vstřiky......a jinak turbo dle zacházení.....sou auta se 400tkm který pořád v klidu kadlaj.....já bych se toho nebál kup to co se ti bude líbit a přijde ti výhodný a pak opravuj.... Já sem třeba dal moc peněz za auto a nakonec když se ohlídnu je tam tolik investic že už bych to dneska asi nekoupil..... :(
Po přečtení tvého příspěvku a poznámky PlusOne s tebou musim souhlasit. Karoserie bude u dalšího auta to první na co budu koukat. K čemu je člověku motor fungující jako hodinky i na 250tkm, když se bojí auto zvednout, objevují se puchýřky, apod...?
Mimo to motor se nechá sehnat za "pár kaček"
©©©© A6 C4 Avant, 2,5TDi 103kw. VW Polo 86cf 1,4D. VW Golf Mk I 1,6D. Bmw E46 2.0d.

Uživatelský avatar
colorconceptGT
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR EAST METROPOLITAS (SR-KE)
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě

Příspěvek od colorconceptGT »

hp2 píše:
LiborG3 píše:Karoserie je taky dúležitá víš co tě vyjde peněz za pátý vrata nový prahy blatníky a lemy?? a už vůbec nemluvě o střeše nebo podlaze + k tomu práce klempířa a LAKÝRNÍKA!!!! Ty vole to radši ať je v hajzlu čerpadlo a netěsní motor než mít takovou kastli......prahy litr za kus,blatníky 1300 za kus,lemy 400 kus,pátý vrata co jávím 1500 z vrakoviště??ze známosti lakýrníci lakujou kus kastle za 1500 tak si to vem prahy 1500 lak,blatníky 3000 lak,pátý vrata 2000 lak,zadní lemy 1000 lak,kapota přední obecně 2500 lak, dyť to je tak dobrý se z toho vosrat......Jinak váhy vzduchu odcházeli až na nových dieslech PD a tam se taky ničili trysky,prohořeli písty,vymačkali se vstřiky......a jinak turbo dle zacházení.....sou auta se 400tkm který pořád v klidu kadlaj.....já bych se toho nebál kup to co se ti bude líbit a přijde ti výhodný a pak opravuj.... Já sem třeba dal moc peněz za auto a nakonec když se ohlídnu je tam tolik investic že už bych to dneska asi nekoupil..... :(
Po přečtení tvého příspěvku a poznámky PlusOne s tebou musim souhlasit. Karoserie bude u dalšího auta to první na co budu koukat. K čemu je člověku motor fungující jako hodinky i na 250tkm, když se bojí auto zvednout, objevují se puchýřky, apod...?
Mimo to motor se nechá sehnat za "pár kaček"
suhlasim z HP motor stoji za par oproti kasni...
malickost na SR kasnu neprepises (oficialne len prepalit) motor no problem je to suciastka tz kupit kasnu v super stave motor riesit podla okolnosti....ak je fasa tak je fasa ak nie tak riesit cenu auta....
inac na SR minuli rok COLORCONCEPT GT TDI 66KW COMBI a TO ZLTY INAC COLOR CONCEPT ZNAMENA KOZENE RACARO a vela penkych veci. co farbe....pod 170 nehrozi....

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“