1,4 44kW vs 1,3 50kW

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
RadoDX4
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 01.11.2007 17:41

1,4 44kW vs 1,3 50kW

Příspěvek od RadoDX4 »

Ludia ako je mozne ze stara Felicia s motorom 1,3 a 8V ma 50 kW a moj motor novsi ma pri objeme 1,4 8V len 44kW. Cim to je? Mensi objem vyssi vykon vykon je to kompresnym pomerom alebo kou materou?

Uživatelský avatar
PlusOne
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10258
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Haná :-D

Re: 1,4 44kW vs 1,3 50kW

Příspěvek od PlusOne »

RadoDX4 píše:Ludia ako je mozne ze stara Felicia s motorom 1,3 a 8V ma 50 kW a moj motor novsi ma pri objeme 1,4 8V len 44kW. Cim to je? Mensi objem vyssi vykon vykon je to kompresnym pomerom alebo kou materou?
No, já bych to zase až tak neřešil - je pravda že 1.4ka má o 6kW míň, ale má zase trošičku jinak posazený krouticí moment, a taky ten výkon je k dispozici v trochu nižších otáčkách. Věc se má tak, že bez problému natrhnu jakoukoliv Feldu, Fanouše a jim podobné....co na to třeba JaSk??:)))

Uživatelský avatar
NeoGenX
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1771
Registrován: 04.01.2008 19:54
Bydliště: Ostravwa

Re: 1,4 44kW vs 1,3 50kW

Příspěvek od NeoGenX »

To j to samy jako ja mam 1.8 66kW a jiny borec ma 1.6 74kW ... oba jsou to motory od VW...maj v tom gulas :)
VW Golf Sportsvan 2017; 2.0 TDi 110kW R-Line

Uživatelský avatar
RadoDX4
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 01.11.2007 17:41

Re: 1,4 44kW vs 1,3 50kW

Příspěvek od RadoDX4 »

To hej krutiaci moment je u Felicie o 10 Nm mensi je 106Nm pri 2600 otackach a VW ma 116Nm pri 2800 otackach. Inak je moc roboty a co setko treba prehodit ked mam 1,4 8V a chcel by so 1,4 16V je jesne ze hlava a rozvody a snad aj pocitac a co este je ine ak sa to da takto zhrnut a oplati sa to vobec? niekde som cital ze ta 16V je oproti 8V lenivejsia co je na tom pravdy tazko povedat ale mam erarnu foobiu ta je 16V a je vazne podla mna na tom horsie ako to moje 8V.

Uživatelský avatar
JaSk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1598
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 44kW vs 1,3 50kW

Příspěvek od JaSk »

PlusOne píše:
RadoDX4 píše:Ludia ako je mozne ze stara Felicia s motorom 1,3 a 8V ma 50 kW a moj motor novsi ma pri objeme 1,4 8V len 44kW. Cim to je? Mensi objem vyssi vykon vykon je to kompresnym pomerom alebo kou materou?
No, já bych to zase až tak neřešil - je pravda že 1.4ka má o 6kW míň, ale má zase trošičku jinak posazený krouticí moment, a taky ten výkon je k dispozici v trochu nižších otáčkách. Věc se má tak, že bez problému natrhnu jakoukoliv Feldu, Fanouše a jim podobné....co na to třeba JaSk??:)))
Jááá? :D
No muj Golfík si dává feldy k snídani 8)
řekl bych, že feldy a fáčka mají sice nepatrně silnější motor, ale převodovka je spíš na sílu než rychlost (dokonce myslim pickupy jsou ještě větší extrém) :wink:
Potřebuješ radu s počítačem nebo mobilem? Zeptej se!

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 44kW vs 1,3 50kW

Příspěvek od napster »

na koních ani tak moc nezáleží,jak již psal PlusOne.

Výrobce motoru Volkswagen Group
Typ motoru Řadový
Počet válců 4
Zdvihový objem (ccm) 1391
Výkon k při 1/min 60/5200
Točivý moment Nm při 1/min 116/2800
Vrtání x zdvih (mm) 81 x 86.4
Stupeň komprese 9
Počet ventilů na válec 2
Rozvod ohc
Příprava palivové směsy Vícebodové vstřikování
Druh paliva Natural 95



Výrobce motoru Škoda
Typ motoru Řadový
Počet válců 4
Zdvihový objem (ccm) 1289
Výkon k při 1/min 68/5000
Točivý moment Nm při 1/min 106/2600
Vrtání x zdvih (mm) 75 x 72
Stupeň komprese 9.7
Počet ventilů na válec 2
Rozvod
Příprava palivové směsy Vícebodové vstřikování
Přeplňování -
Druh paliva Natural 95


hlavní je krouťák :wink: třeba mazda RX7/8 maj 1.3i a výkon 170kw jakej maj krouťák nvm,ale je tam Wankelův motor a tj něco uplně jinýho.Tímto chci říct,že na objemu nezáleží,viz novej superb motor 1.4i a výkon 130kw,nebo koní teď nevim. 8)
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
RadoDX4
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 01.11.2007 17:41

Re: 1,4 44kW vs 1,3 50kW

Příspěvek od RadoDX4 »

Oki cize poprehadzovat par veci so Superbu a budem mat 130 koni aj ja to sa mi celkom vidi :-) len ako na to a co treba konkretne prehodit

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: 1,4 44kW vs 1,3 50kW

Příspěvek od LiborG3 »

RadoDX4 píše:Oki cize poprehadzovat par veci so Superbu a budem mat 130 koni aj ja to sa mi celkom vidi :-) len ako na to a co treba konkretne prehodit
Řekl bych že seš asi trošku mimo :D a jinak nevím jak může někdo srovnávat 1.6ku stokoňovku když je to 16ventil a starej prastarej 1.8 66kW....
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Uživatelský avatar
cert
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 44kW vs 1,3 50kW

Příspěvek od cert »

LiborG3 píše:... a jinak nevím jak může někdo srovnávat 1.6ku stokoňovku když je to 16ventil a starej prastarej 1.8 66kW....
1,6 (74kW) z G III není šestnáctiventil. Je to osmiventil s proměnnou délkou sání. U G IV byly šestnáctiventily 1,6 s výkonem 77 a 81 kW ( http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=125 )

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“