Syncro vs Normal, tdi vs benzin
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 27.10.2008 15:07
Syncro vs Normal, tdi vs benzin
zdar vsichni - rad bych poprosil o nejake zkusenosti se syncrem
- jednak jaka je pravdepodobnost, ze u auta (golf-passat) se 150tkm to bude rozbity, prip.jaky bejvaj nejcastejsi problemy
- da se nejak zjistit,ze to je v pohode? cetl jsem neco o tom,ze se zadni kola ve vzduchu jednim smerem netoci,druhym jo..
- doporucujete syncro? ma to skutecne vyhody nahonu na 4kola (vim,ze je to jiny), ale jestli ten zadek tomu pomaha,nebo jestli to je jen psychika,ze mam nahon i na zadek?
- chtel bych benzin a predelat na plyn - cetl jsem,ze syncro ma mensi kufr (a ze pry o dost - nekde psali,ze hatchback ma 330litru, kombi v syncru 360.. to by byla celkem bida..) - chci kombika s plyn.nadrzi misto rezervy - jde to u syncra? nema to mensi rezervu - jen dojezdovku,takze se tam ta nadrz vlastne nevejde?
- a jak je to vubec s motorama? pry jsou tdicka skvely (u golfa,ze snad jezdi aj pod 5litru?- i v kombiku??) a naopak ze benziny nestojej za moc?
- a vubec,jestli mate nejakou radu zkusenost - chci se rozhodnout mezi normalnim VS. syncro a benzin/lpg VS. tdi.. (kombi, nejradsi passata, ale spokojim se s golfem)
- a jeste dotaz na konec - jaky jsou zkusenosti se spotrebou? jde mi o auta zhruba 1995-2000, a k tomu - jak to ovlivni syncro (4motion) pohon, co se spotreby tyce?
diky vsem
- jednak jaka je pravdepodobnost, ze u auta (golf-passat) se 150tkm to bude rozbity, prip.jaky bejvaj nejcastejsi problemy
- da se nejak zjistit,ze to je v pohode? cetl jsem neco o tom,ze se zadni kola ve vzduchu jednim smerem netoci,druhym jo..
- doporucujete syncro? ma to skutecne vyhody nahonu na 4kola (vim,ze je to jiny), ale jestli ten zadek tomu pomaha,nebo jestli to je jen psychika,ze mam nahon i na zadek?
- chtel bych benzin a predelat na plyn - cetl jsem,ze syncro ma mensi kufr (a ze pry o dost - nekde psali,ze hatchback ma 330litru, kombi v syncru 360.. to by byla celkem bida..) - chci kombika s plyn.nadrzi misto rezervy - jde to u syncra? nema to mensi rezervu - jen dojezdovku,takze se tam ta nadrz vlastne nevejde?
- a jak je to vubec s motorama? pry jsou tdicka skvely (u golfa,ze snad jezdi aj pod 5litru?- i v kombiku??) a naopak ze benziny nestojej za moc?
- a vubec,jestli mate nejakou radu zkusenost - chci se rozhodnout mezi normalnim VS. syncro a benzin/lpg VS. tdi.. (kombi, nejradsi passata, ale spokojim se s golfem)
- a jeste dotaz na konec - jaky jsou zkusenosti se spotrebou? jde mi o auta zhruba 1995-2000, a k tomu - jak to ovlivni syncro (4motion) pohon, co se spotreby tyce?
diky vsem
- JaSk
- Moderátor
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro vs Normal, tdi vs benzin
V passatu sem se syncrem měl tu čest a musim říct, že je to jiný kafe. V GIII by se mi líbil určitě, muže to bejt dobrý a máš vzadu "víceprvkovou" nápravu Spotřebu bych počítal max. o litr vejš. PROBLÉM JE CENA NÁHRADNÍCH DÍLU SYNCRA...prej se nedělá druhovýroba a je to dost drahý
Motor jestli chceš nutně dízlovej, tak sou dobrý a prej jedou i za 5 - 6l...Jináč 2,0 nebo VR6, protože ostatní jsou celkově neoslnívý
Motor jestli chceš nutně dízlovej, tak sou dobrý a prej jedou i za 5 - 6l...Jináč 2,0 nebo VR6, protože ostatní jsou celkově neoslnívý
Potřebuješ radu s počítačem nebo mobilem? Zeptej se!
- Kulisek
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: F-M
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro vs Normal, tdi vs benzin
Ahoj syncro super mám G3 1,8 syncro benzín v zimě v létě pořád jede stejně na zimy jsem se neťešil a od té doby co mám Syncro chci hodně sněhu.V zimě paráda v léťe trochu pomalejší krátká převodovka,ale to neva.Na rozjezdy super.Chce to ale šetřit a jak z miminkem.Zadní náprava ramena a stabilizátor zaručují postavení kol a to v zatáčkách se projeví rychlejší průjezdy.Když jedu v klasicke G3 a moji G3syncro je úplně jiná.Takže doporučuji.Ahoj
- vento
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: LiBereC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro vs Normal, tdi vs benzin
golf se delal jen do 98,-, synco bych nechtel kvuli nahradním dílům,,variant je dobrá volba jen nafta vs benzin to tu muze bejt diskuze na měsíc nafta -výhoda-nízká spotřeba výborný je motor 1,9 Tdi díly seženeš všude nevýhoda je dražší ůdržba,benzín 1,8 ale 66Kw (ne 55Kw)=jednoduchy motor velice spolehlivý ,dílů je vsude dost pro lpg je velice vhodny (je to jednobod stríkacka)no nebo ten 2,0 tam je vetsi výkon a spotreba skoro stejna jak u te 1,8 spolehlivost nemohu posodit -nemám osobni zkusenost
http://www.baterky-levne.cz Přivezu vám autodoplnky z DE ,nakupuji také na e-Bay
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 27.10.2008 15:07
Re: Syncro vs Normal, tdi vs benzin
jo.. super.. tak to jsi to pekne shrnul.. tak nejak jsem si to myslel,ale zkusenosti vlastni zadny..
diky moc
diky moc
- vento
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: LiBereC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro vs Normal, tdi vs benzin
jinak ta spotreba u syncro je o 1L na 100Km vetsi (oznaceni 4motion pouzivali az GIV) psychika u čtyřkolek opravdu nehraje u jizdnich vlastnosti roli ale pohon 4kol je bezesporu vyhodny za zhorsenych klimatickych podmínek ale kdyz se ti vysere tak stejne budes mit problem na to sehnat dily tak necháš zadek odpojenej a budes mit klasickou dvojkolku jen o neco težší a za vetsi pořizovaci hodnotutomvyn píše:jo.. super.. tak to jsi to pekne shrnul.. tak nejak jsem si to myslel,ale zkusenosti vlastni zadny..
diky moc
http://www.baterky-levne.cz Přivezu vám autodoplnky z DE ,nakupuji také na e-Bay
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 09.09.2008 14:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro vs Normal, tdi vs benzin
nahradne diely na syncro su o moc drahsie... ? ktore diely su ine ako na normale ? a da sa to syncro vypnut ??
a bola edicia "Pink Floyd" tiez syncro ??
a bola edicia "Pink Floyd" tiez syncro ??
- Freeman_TKOZ
- Řidič
- Příspěvky: 107
- Registrován: 05.08.2008 12:37
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro vs Normal, tdi vs benzin
jezdil jsem jak bez zapojeného syncra, tak se zapojeným a zatím mám při zapojeném syncru menší spotřebu než při odpojedném. Možná je to stylem jízdy. Možná je to motorem.
http://www.tkoz.cz - ten fajny ostravski tuning
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro vs Normal, tdi vs benzin
- jednak jaka je pravdepodobnost, ze u auta (golf-passat) se 150tkm to bude rozbity, prip.jaky bejvaj nejcastejsi problemy
- záleží na tom,jak se kdo o auto staral.,u syncra bych dal největší místo na shlédnutí právě pohonu 4x4 a podvozku a motoru.
- da se nejak zjistit,ze to je v pohode? cetl jsem neco o tom,ze se zadni kola ve vzduchu jednim smerem netoci,druhym jo..
- o tom nic nevim,ale jelikož to tam má diferák,tak by se eventuelně mělo jedno kolo točit dopředu a druhý dozadu
- doporucujete syncro? ma to skutecne vyhody nahonu na 4kola (vim,ze je to jiny), ale jestli ten zadek tomu pomaha,nebo jestli to je jen psychika,ze mam nahon i na zadek?
- kamarád má VR6 syncro a zadek mu blbne,je to znát,když jede rychleji do zatáčky,že se mu to líp sedí a při prudkym rozjezdu neprohrabe tolik,jako s FWD
- chtel bych benzin a predelat na plyn - cetl jsem,ze syncro ma mensi kufr (a ze pry o dost - nekde psali,ze hatchback ma 330litru, kombi v syncru 360.. to by byla celkem bida..) - chci kombika s plyn.nadrzi misto rezervy - jde to u syncra? nema to mensi rezervu - jen dojezdovku,takze se tam ta nadrz vlastne nevejde?
- u 90% GIII jsem viděl jen dojížďák.mam FWD varoše 1.9TD a mám tam plnohodnotnou rezervu.jinak ten kufr se mi zdá nějakej malej,co píšeš ty. btw jsou i nádrže,který ti daj do kufru a rezervu by si měl třeba na nádrži na LPG.
- a jak je to vubec s motorama? pry jsou tdicka skvely (u golfa,ze snad jezdi aj pod 5litru?- i v kombiku??) a naopak ze benziny nestojej za moc?-100 lidí 100názorů.mam TD a jezdim kolem 5,5-6,5l/100 km podle toho jak jedu a kde jedu.TDi je opravdu povedený a spotřeba kolem 5l/100km zato benzíny např 1.6 55kw a 1.8 55kw.když benzín v GIII,tak asi jedině 2.0GTi a nebo VR6.
- a vubec,jestli mate nejakou radu zkusenost - chci se rozhodnout mezi normalnim VS. syncro a benzin/lpg VS. tdi.. (kombi, nejradsi passata, ale spokojim se s golfem)- jak již jsem psal,já bych doporučil GIII variant 1.9TDi má ho např moderátor Stepix zde na GIII sekci,tak se ho zeptzej na spotřebu docela dost s nim najezdí.a LPG má snad Fleer ve variantu 1.8 kw nvm,ale snad 55kw má.
- a jeste dotaz na konec - jaky jsou zkusenosti se spotrebou? jde mi o auta zhruba 1995-2000, a k tomu - jak to ovlivni syncro (4motion) pohon, co se spotreby tyce? -syncro bude žrát víc,přecijenom potřebuješ roztočit dvě nápravy a to je větší odpor. pokud pohon 4x4 nevyužiješ,tak si osobně myslim,že je to zbytečný.
- záleží na tom,jak se kdo o auto staral.,u syncra bych dal největší místo na shlédnutí právě pohonu 4x4 a podvozku a motoru.
- da se nejak zjistit,ze to je v pohode? cetl jsem neco o tom,ze se zadni kola ve vzduchu jednim smerem netoci,druhym jo..
- o tom nic nevim,ale jelikož to tam má diferák,tak by se eventuelně mělo jedno kolo točit dopředu a druhý dozadu
- doporucujete syncro? ma to skutecne vyhody nahonu na 4kola (vim,ze je to jiny), ale jestli ten zadek tomu pomaha,nebo jestli to je jen psychika,ze mam nahon i na zadek?
- kamarád má VR6 syncro a zadek mu blbne,je to znát,když jede rychleji do zatáčky,že se mu to líp sedí a při prudkym rozjezdu neprohrabe tolik,jako s FWD
- chtel bych benzin a predelat na plyn - cetl jsem,ze syncro ma mensi kufr (a ze pry o dost - nekde psali,ze hatchback ma 330litru, kombi v syncru 360.. to by byla celkem bida..) - chci kombika s plyn.nadrzi misto rezervy - jde to u syncra? nema to mensi rezervu - jen dojezdovku,takze se tam ta nadrz vlastne nevejde?
- u 90% GIII jsem viděl jen dojížďák.mam FWD varoše 1.9TD a mám tam plnohodnotnou rezervu.jinak ten kufr se mi zdá nějakej malej,co píšeš ty. btw jsou i nádrže,který ti daj do kufru a rezervu by si měl třeba na nádrži na LPG.
- a jak je to vubec s motorama? pry jsou tdicka skvely (u golfa,ze snad jezdi aj pod 5litru?- i v kombiku??) a naopak ze benziny nestojej za moc?-100 lidí 100názorů.mam TD a jezdim kolem 5,5-6,5l/100 km podle toho jak jedu a kde jedu.TDi je opravdu povedený a spotřeba kolem 5l/100km zato benzíny např 1.6 55kw a 1.8 55kw.když benzín v GIII,tak asi jedině 2.0GTi a nebo VR6.
- a vubec,jestli mate nejakou radu zkusenost - chci se rozhodnout mezi normalnim VS. syncro a benzin/lpg VS. tdi.. (kombi, nejradsi passata, ale spokojim se s golfem)- jak již jsem psal,já bych doporučil GIII variant 1.9TDi má ho např moderátor Stepix zde na GIII sekci,tak se ho zeptzej na spotřebu docela dost s nim najezdí.a LPG má snad Fleer ve variantu 1.8 kw nvm,ale snad 55kw má.
- a jeste dotaz na konec - jaky jsou zkusenosti se spotrebou? jde mi o auta zhruba 1995-2000, a k tomu - jak to ovlivni syncro (4motion) pohon, co se spotreby tyce? -syncro bude žrát víc,přecijenom potřebuješ roztočit dvě nápravy a to je větší odpor. pokud pohon 4x4 nevyužiješ,tak si osobně myslim,že je to zbytečný.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- Freeman_TKOZ
- Řidič
- Příspěvky: 107
- Registrován: 05.08.2008 12:37
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro vs Normal, tdi vs benzin
Však syncro ti jede na předek a zadek zabírá až když ti prokluzuje předek ne? Aspoň tady mám na stole knížku "Jak na to" pro GIII/Vento a tam je to tak psáno.napster píše: -syncro bude žrát víc,přecijenom potřebuješ roztočit dvě nápravy a to je větší odpor. pokud pohon 4x4 nevyužiješ,tak si osobně myslim,že je to zbytečný.
Když jsem zapojil syncro tak mám zatím nižší spotřebu, tak se jen ptám Může to být taky stylem jízdy že
http://www.tkoz.cz - ten fajny ostravski tuning