Výpověď ze strany zaměstnance

policie, úřady, nehody, pojišťovny...

Moderátoři: Shemik, Moderátoři

Uživatelský avatar
Luciferka69
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 316
Registrován: 30.05.2012 13:51
Bydliště: Jihlava

Výpověď ze strany zaměstnance

Příspěvek od Luciferka69 »

Ahoj, mám na vás takovou prosbu. Určitě už jste to někdo řešil a chtěla bych od vás poradit co dál.
Stručně vám napíšu o co jde a můj příběh.

Pracuji v jedné firmě , od 1.2.2012.
Smlouvu jsem měla na dobu určitou do 31.1.2013, teď jsem zjistila, že vlastně u sebe nemám žádný papír s novou smlouvou, ale když jsem volala účetní, řekla mi, že se to automaticky prodlužuje na dobu neurčitou. Jenže, žádnou novou smlouvu jsem nepodepisovala a ani zaměstnavatel mi žádnou novou nedal.

Jde mi hlavně o to, že jsem si našla novou práci a tam mě chtějí už od 16.září. Jenže vedoucí mi neschválil smlouvu o rozvázání pracovního poměru dohodou a řekl, že dokud za mě nenajde "schopnou" náhradu, nemůže mě pustit.
Náhradu jsem našla hned, v pondělí, 2.září jsem mu domluvila schůzku s vedoucím, ale co když ho naschvál nevezme?
V nové práci mi řekli, že to tam zvládnou ale 23.září už tam musejí někoho mít. Vedoucímu jsem řekla že nemůžu tak dlouho čekat, a tady mě pak propustí na dohodu a tam už mě nebudou chtít. To že není jeho problém.

Ještě je varianta, že dám výpověď od 16.září, s tím že budu mít 2měsíční výpovědní lhůtu, a už tam prostě nepůjdu a nastoupím do nové,zatím na brigádu a až mi vyprší výpovědní lhůta ve staré práci, v nové práci podepíšu smlouvu.

Můžete mi prosím poradit? Děkuju za jakékoliv rady a názory :good:

Uživatelský avatar
Luciferka69
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 316
Registrován: 30.05.2012 13:51
Bydliště: Jihlava

Re: Výpověď ze strany zaměstnance

Příspěvek od Luciferka69 »

ještě taková připomínka, vedoucím téhle pobočky je bohužel (bohudík) můj bývalý přítel, s kterým jsem se před dvěma měsíci (po 1roce) rozešla, takže i to přispívá k tomu, že mi dělá problémy..

Uživatelský avatar
lecram