Glorča G40
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Glorča G40
Hezka prace...
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
jj krááása
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
Děláme co umíme
K včerejšímu datu hotovo: Ukotvení baterie a nádrže, nataženo pancéřové palivové vedení, pumpa a filtr na místě. Palubka v autě, budíky upevněny, natažen nový + přes odpojovák na startér. Pojistky přesunuty z motoráku do palubky-jedna rada
celý pojistky pasujou do palubky přesně místo panelu ovládání topení a dokonce sedí i 2 díry na šrouby
Včera sem ještě začal řešit úchyty kapoty a zadních dveří, který mam laminátový a váží 4 kg/ks:good:
K včerejšímu datu hotovo: Ukotvení baterie a nádrže, nataženo pancéřové palivové vedení, pumpa a filtr na místě. Palubka v autě, budíky upevněny, natažen nový + přes odpojovák na startér. Pojistky přesunuty z motoráku do palubky-jedna rada
celý pojistky pasujou do palubky přesně místo panelu ovládání topení a dokonce sedí i 2 díry na šrouby
Včera sem ještě začal řešit úchyty kapoty a zadních dveří, který mam laminátový a váží 4 kg/ks:good:
Yeah, low and wide!
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 6285104281" onclick="window.open(this.href);return false;
Yeah, low and wide!
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
A jezdíme...
Jen pro info, byl to první jízdní test na vyzkoušení motoru a turba. Všechno se dělalo prakticky znova a jinak než je v serii, pouze podle vlastního uvážení a nikdo nevěděl co to bude dělat. Zjistili jsme, že zásadních chyb jsme se nedopustili, protože to jede
K testu:Motoricky jsme na tom při nastavení tlaku na 0,6 baru o něco málo lépe než vloni s kompresorem. Nástup je okamžitej (kam se hrabe kompresor ) Zkušebně jsme byli schopný nastavit až 1 bar, ale na to neni zatim připravená jednotka, proto jsme zatěžovali zvolna 0,6 a zajížděli a zkoušeli. Starty budou už tradičně problém, protože buď to uleju a nebo prohrabu. Je třeba potrénovat a naučit se s tim. A nebo koupit chytrou krabičku se startprogramem
Jen pro info, byl to první jízdní test na vyzkoušení motoru a turba. Všechno se dělalo prakticky znova a jinak než je v serii, pouze podle vlastního uvážení a nikdo nevěděl co to bude dělat. Zjistili jsme, že zásadních chyb jsme se nedopustili, protože to jede
K testu:Motoricky jsme na tom při nastavení tlaku na 0,6 baru o něco málo lépe než vloni s kompresorem. Nástup je okamžitej (kam se hrabe kompresor ) Zkušebně jsme byli schopný nastavit až 1 bar, ale na to neni zatim připravená jednotka, proto jsme zatěžovali zvolna 0,6 a zajížděli a zkoušeli. Starty budou už tradičně problém, protože buď to uleju a nebo prohrabu. Je třeba potrénovat a naučit se s tim. A nebo koupit chytrou krabičku se startprogramem
Yeah, low and wide!
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Glorča G40
To je nálož
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Glorča G40
Jaky je odhad vykonu,nebo byla brzda?? Pises,ze turbo zacne tlacit hned,ne jako kompresor..Ale ja vim,ze kdyz jsem jezdil s geckem,tak se mi na nem prave libilo,ze ma nastup pekne zkraje,ne jako turbo..
Naposledy upravil(a) Hans86C dne 21.03.2011 20:05, celkem upraveno 1 x.
- Martin. D
- Moderátor
- Příspěvky: 2471
- Registrován: 16.06.2008 05:57
Re: Glorča G40
Taky bych řekl že kompresor tlačí hned kdežto turbo až po chvíli......
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
Kluci přijeďte za mnou na závody a já vás svezu Třeba hned 15.4. do Berouna.
Jak sem už popisoval jinde, záleží na tom, jaký to turbo je, jak je všechno udělaný a jak se to nastaví. Tady jen s origo WG tlačí 0,6 a podle videa je vidět jak tlak naskočí. To samý umí Gčko, jenže naskočí do 0,5 a pak už jen přelezlo na 0,6 a bylo. Kdežto tady utáhnu a naprosto stejně to tam práskne 1,1 baru a to je potom jinej mazec. Čekám až přijde z německa info a následně jednotka, potom to budu moct nafouknout na 1 bar stálej a odměřit nějaký výkony a časy. Pocitově jsem už teď na rychlostech a časech z loňska.
Jak sem už popisoval jinde, záleží na tom, jaký to turbo je, jak je všechno udělaný a jak se to nastaví. Tady jen s origo WG tlačí 0,6 a podle videa je vidět jak tlak naskočí. To samý umí Gčko, jenže naskočí do 0,5 a pak už jen přelezlo na 0,6 a bylo. Kdežto tady utáhnu a naprosto stejně to tam práskne 1,1 baru a to je potom jinej mazec. Čekám až přijde z německa info a následně jednotka, potom to budu moct nafouknout na 1 bar stálej a odměřit nějaký výkony a časy. Pocitově jsem už teď na rychlostech a časech z loňska.
Yeah, low and wide!
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Glorča G40
A neni tedy to turbo maly,ze dava hodna ze spoda...co ve vysokych,vyplati se to tocit treba pres 5tis.??
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
Problém neni. Tlak udrží 1 bar v celym spektru až do špičky, ale plnej test až s jednotkou, abych nezadělal na prů*er
Yeah, low and wide!
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
První skoro závodní nasazení, všechno drží, funguje jak má. I nadále čekám na jednotku pro další posilování.
Yeah, low and wide!
- m-NIC-h
- Profík
- Příspěvky: 916
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: in Budweis
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
Koukám že jsi byl v Bechyni. Já nebyl nějak jsem to tenhle rok finančně neutáhl
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
JJ, Bechyně bylo náhradní řešení, protože jsme měli testovat v Mostě(nestihli) a závodit v Berouně(zrušenoxodloženo)
Měl sem zase na starosti mikrofón a o auto se mi staral Fokr. Jen mi ho zahřál, připravil a přivezl na start
Měl sem zase na starosti mikrofón a o auto se mi staral Fokr. Jen mi ho zahřál, připravil a přivezl na start
Yeah, low and wide!