Glorča G40

Fotky, inspirace, tuning...

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Uživatelský avatar
Hans86C
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 471
Registrován: 29.04.2008 17:57
Bydliště: Sokolov

Re: Glorča G40

Příspěvek od Hans86C »

Hezka prace... :good:

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Glorča G40

Příspěvek od BigBang »

jj krááása :D
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Glorča G40

Příspěvek od draaczech »

Děláme co umíme :thanks:
K včerejšímu datu hotovo: Ukotvení baterie a nádrže, nataženo pancéřové palivové vedení, pumpa a filtr na místě. Palubka v autě, budíky upevněny, natažen nový + přes odpojovák na startér. Pojistky přesunuty z motoráku do palubky-jedna rada :idea:
celý pojistky pasujou do palubky přesně místo panelu ovládání topení a dokonce sedí i 2 díry na šrouby :rofl:
Včera sem ještě začal řešit úchyty kapoty a zadních dveří, který mam laminátový a váží 4 kg/ks:good:
lamino.JPG
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Glorča G40

Příspěvek od draaczech »

http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 6285104281" onclick="window.open(this.href);return false;
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Glorča G40

Příspěvek od draaczech »

A jezdíme...


Jen pro info, byl to první jízdní test na vyzkoušení motoru a turba. Všechno se dělalo prakticky znova a jinak než je v serii, pouze podle vlastního uvážení a nikdo nevěděl co to bude dělat. Zjistili jsme, že zásadních chyb jsme se nedopustili, protože to jede :good:
K testu:Motoricky jsme na tom při nastavení tlaku na 0,6 baru o něco málo lépe než vloni s kompresorem. Nástup je okamžitej (kam se hrabe kompresor 8) ) Zkušebně jsme byli schopný nastavit až 1 bar, ale na to neni zatim připravená jednotka, proto jsme zatěžovali zvolna 0,6 a zajížděli a zkoušeli. Starty budou už tradičně problém, protože buď to uleju a nebo prohrabu. Je třeba potrénovat a naučit se s tim. A nebo koupit chytrou krabičku se startprogramem :idea:
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
Martin. D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2471
Registrován: 16.06.2008 05:57

Re: Glorča G40

Příspěvek od Martin. D »

:good:

Uživatelský avatar
Hans86C
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 471
Registrován: 29.04.2008 17:57
Bydliště: Sokolov

Re: Glorča G40

Příspěvek od Hans86C »

To je nálož :potlesk:

Uživatelský avatar
Hans86C
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 471
Registrován: 29.04.2008 17:57
Bydliště: Sokolov

Re: Glorča G40

Příspěvek od Hans86C »

Jaky je odhad vykonu,nebo byla brzda?? Pises,ze turbo zacne tlacit hned,ne jako kompresor..Ale ja vim,ze kdyz jsem jezdil s geckem,tak se mi na nem prave libilo,ze ma nastup pekne zkraje,ne jako turbo.. :roll:
Naposledy upravil(a) Hans86C dne 21.03.2011 20:05, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Martin. D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2471
Registrován: 16.06.2008 05:57

Re: Glorča G40

Příspěvek od Martin. D »

Taky bych řekl že kompresor tlačí hned kdežto turbo až po chvíli......

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Glorča G40

Příspěvek od draaczech »

Kluci přijeďte za mnou na závody a já vás svezu :!: Třeba hned 15.4. do Berouna.
Jak sem už popisoval jinde, záleží na tom, jaký to turbo je, jak je všechno udělaný a jak se to nastaví. Tady jen s origo WG tlačí 0,6 a podle videa je vidět jak tlak naskočí. To samý umí Gčko, jenže naskočí do 0,5 a pak už jen přelezlo na 0,6 a bylo. Kdežto tady utáhnu a naprosto stejně to tam práskne 1,1 baru a to je potom jinej mazec. Čekám až přijde z německa info a následně jednotka, potom to budu moct nafouknout na 1 bar stálej a odměřit nějaký výkony a časy. Pocitově jsem už teď na rychlostech a časech z loňska.
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
Hans86C
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 471
Registrován: 29.04.2008 17:57
Bydliště: Sokolov

Re: Glorča G40

Příspěvek od Hans86C »

A neni tedy to turbo maly,ze dava hodna ze spoda...co ve vysokych,vyplati se to tocit treba pres 5tis.??

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Glorča G40

Příspěvek od draaczech »

Problém neni. Tlak udrží 1 bar v celym spektru až do špičky, ale plnej test až s jednotkou, abych nezadělal na prů*er :wink:
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Glorča G40

Příspěvek od draaczech »

První skoro závodní nasazení, všechno drží, funguje jak má. I nadále čekám na jednotku pro další posilování.
Přílohy
IMG_0772.jpg
P1210377.jpg
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
m-NIC-h
Profík
Profík
Příspěvky: 916
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: in Budweis
Kontaktovat uživatele:

Re: Glorča G40

Příspěvek od m-NIC-h »

Koukám že jsi byl v Bechyni. Já nebyl nějak jsem to tenhle rok finančně neutáhl

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Glorča G40

Příspěvek od draaczech »

JJ, Bechyně bylo náhradní řešení, protože jsme měli testovat v Mostě(nestihli) a závodit v Berouně(zrušenoxodloženo)
Měl sem zase na starosti mikrofón a o auto se mi staral Fokr. Jen mi ho zahřál, připravil a přivezl na start :good:
Yeah, low and wide!

Odpovědět

Zpět na „(ne)Jen moje Polo“