Polo 86c Classic Stance ..by Dom NA PRODEJ!
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 07.04.2011 15:45
Polo 86c Classic Stance ..by Dom NA PRODEJ!
Zdravim všechny. Chtěl bych vám představit káru, kterou jsem si nedávno pořídil jako svý druhý auto hlavně kvůli zimě, do práce a prostě taková daily bitch Je to Polo 86c Classic 1.0i 4q.. Na to popojíždění to bohatě stačí a kdo ví, třeba se tam časem nastěhuje něco silnějšího Tady zatim něaký foto a něaká moje vize do budoucna Auto je jinak vcelku zachovalý, a hlavně nikde nehnije!
Naposledy upravil(a) Dom-VW dne 24.03.2014 23:24, celkem upraveno 1 x.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
dobře ty, dobře ty... teď mi zase přišly vzpomínky na ut mojí bejvalou děravou popelnici
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
Ta vize vypadá velmi slibně...
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
jj a největší vtip je v tom, že když jsem si jednou dělal taky takovou vizi, tak mi vyšla v podstatě stejná
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 07.04.2011 15:45
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
Díky Sem zastáncem toho že auto by mělo ležet a mít pořádný kola, nic víc nic míň Uvidíme jak to půjde, sehnal jsem ted pěkný VW 14" plechy tak přemejšlím že je vezmu a udělám něaký nesmyslný převářky Co myslíte? Budou 14" ok? Něbo to chce větší? Nemám s Polem ještě moc zkušeností proto se ptám Jinak na ukázku moje vůbec první auto (modrá Octa) a moje nynější hlavní auto (zelená Octa 1.8T) do který momentálně budu AIR podvozek
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
na 86c 13" popř. 14", nic většího, protože to jinak nepoložíš a hlavně to bude jako trakař
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 07.04.2011 15:45
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
No asi vezmu ty 14" plecháče Jde mi o to aby mezera mezi diskem (ne gumou) a blatníkem byla minimum nejlíp žádná A pořád to přitom bylo dost nízko Takže najít něakej kompromis mezi timhle no.. Potom ještě otázka jakej rozměr pneu, moc se v takhle malejch rozměrech neorientuju :/ Jinak se chci zeptat na podvozky.. Koukal sem že nejlevnější stavítko na do dělá TAčko za 12K což dost převyšuje cenu auta A pevnej uplně nechci.. Nedá se tam dopasovat něco z jinýho modelu? G1? nebo tak něco klidně i s menšíma úpravama.. Ničeho se nebojim
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
Dal bych 13" To je na 86C správná velikost 8x13 pneu 175/50.. Štelováky jsou na tyhle Pola dráhý,kvůli kompletu s těhlicí.. Třeba G1,6N,ale úpravy trošku většího ražení... Si udělej rovnou svůj.. Očeš vzpěru od páky řízení a misky pro pružinu,nalisuj přes ní závitovou trubku,navař o kus níž páku pro kulák,misku navolno,pod ní matku a šteluj... Ještě jsem nikde neviděl,ale tohle je nějaký plán přes zimu,uvidíme jestli to bude fungovat..
-
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 07.04.2011 15:45
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
No tak to jsi mě nepotěšil Já měl v hlavě něco podobnýho.. Koupit např. toho pevnýho JOMa uřezat misku na pružinu, na soustruhu nechat do tlumiče vyříznout závit, sehnat ty úzký pružiny z něakýho jinýho stavítka a štelovat Otázkou je jak moc by se to pak finančně vyplatilo oproti koupi origo štelungu na to
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
Jelikož se přední tlumiče mění jen jako patrony,tak ti stačí sehnat nějaký jiný vzpěry,nebo použít ty stávající..Když koupíš JOM,tak koupíš taky jen patrony s pružinou.. Já sportovní pružiny s tlumičema mám už na autě,takže chci vyřešit jen to štelování..Závit přímo do vzpěry bych raději nedělal,myslím,že by se docela zeslabila..Chce to akorátní trubku - do ní závit a tu pak nalisovat na vzpěru.. A pak jak jsi psal sehnat úzký pružiny z jiného štelováku a nechat vyrobit misky...no jde o to jestli ta klasická by vadila kolu nebo ne,možná že těm 13" + nízký gumy 175/50 by ani nemusela..nevím,to budu teprve měřit..
-
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 07.04.2011 15:45
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
Jasný Já měl dneska auto v práci abych omrkl jak se věci maj. Udělal sem komplet brzdovku, která byla černá jak uhel. Hned to brzdí o poznání líp i když desky a kotouče sou tada po smrti, takže ty koupim hned jak to bude možný. Pak ještě jeden čep, kterej má roztrženou manžetu rovnou udělám a 2 ložiska sou načatý :/ Ale ty zatim asi řešit nebudu když ani nehučej.. A koukal jsem, jak sou řešený ty přední tlumiče a fakt dát jen pružiny nebo komplet to stavítko, jinak pouštět se do něakejch vetších akcí asi fakt nemá smysl.. A tim sem se chtěl teda rovnou zeptat.. Když budu vyndavat ty přední tlumiče, je zapotřebí to vytáhnout komplet s tou těhlicí? Příjde mi to dost nesmyslně řešený teda, abych kvůli tlumiči vybouchl poloosu atd.. :/ Jinak zejtra budu mít ty origo VW plecháče 14" tak je hned rozřežu a začnu makat na jejich převaření
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
No stejně musíš sundat pružinu a s ní ty věci spojený,hlavně ta matka co drží patronu někdy bývá docela zarezlá,takže spíš vyťuknout poloosu a celý ven..
-
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 07.04.2011 15:45
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
A já myslel že to celý je ten tlumič, kterej když doslouží tak se mění celej.. A ted koukám že se mění jen patrona Nicméně to nic nemění na tom, že když budu sundavat pružinu, že to stejně musí celý ven.. Našel jsem něaký sportovní pružiny se sníženim 85/70 což jako počáteční hodnoty nezní uplně spatně, ale stejně bych je ještě asi seřízl Jezdit vysoko mě totiž nebaví, tak to vidim asi jako dočasný řešení A to že by se mi tyhle pružiny nevešly vedle těch plecháčů se nebojim, když je budu rozširovat jen směrem ven
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
Ne ne,jen patrony... No pružiny se ti tam určitě vejdou..Když nebudeš hejbat s miskou v podobě štelováku,jak jsme řešili před tím,tak miska s pružinou zůstane nad kolem a vadit nebude
-
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 07.04.2011 15:45
Re: Polo 86c Classic Stance ..by Dom
To je taky pravda No uvidim.. Chtěl jsem to rozdělat už dneska, ale pak už jsem to nestíhal, takže sem si aspoň všechno povolil a promazal aby až to budu dělat příště už sem se s tim nezdržoval