Zdravím všechny Poloklubáky.
Tak jsem od jedná milé babči koupil VW Polo 6N z roku 1999 s nemotorem 1.0 AER.
Auto jsem koupil s tím že je motor zadřený a v nejhorším mě bude čekat výměna. Dnes jsem motor demontoval, odstrojil a rozebral. Po kompletním rozkladu jsem zjistil nejdříve že motor je potkaný Zohýbané ventily a otisky ventilů na pístech. Dále jsem zjistil že vačková hřídel byla skutečně zadřená na straně u rozvodů což vedlo vyšším odporem nejspíš k přeskočení řemene a následnému potkání. Lágry na klice nejsou ani v hlavních ani v ojničních ložiscích nějak moc opotřebované.
Přikládám zde pár foto z průběhu prací.
moje dotazy zní jestli mohu použít písty s otisknutýma ventilama bez dalšího možného poškození (Prasknutí, klepání atd. Nebo raději dát nové.
Dále zda někdo nemá hlavu na motor AER která by byla v pořádku popřípadě celý motor.
Zadřené a přeskočené 6N 1.0AER
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01.06.2014 10:20
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01.06.2014 10:20
Re: Zadřené a přeskočené 6N 1.0AER
Tak jsem se dnes pustil zatím co je nová hlava v brusírně a blok se odmáčí od karbonu do leštění. Stihnul jsem zatím vyleštit jen kapotu a přední nárazník spolu s lištou pod světly. Myslím že výsledek je perfektní. (viz foto)
Dále mě čeká zbavení bloku motoru vrstvy špíny a původní barvy. bohužel netuším jak na to a čím by to pustilo aniž by jsem dalších 14 dní kartáčkem na zuby čistil všechny záhyby a žebra. našel jsem toto video:
https://www.youtube.com/watch?v=6LupqhFM8wo" onclick="window.open(this.href);return false;
Bohužel žádný obdobný přípravek jsem nikde nenašel. Nemá někdo nějaký typ? Pískovat se mi ho nechce.
Dále mě čeká zbavení bloku motoru vrstvy špíny a původní barvy. bohužel netuším jak na to a čím by to pustilo aniž by jsem dalších 14 dní kartáčkem na zuby čistil všechny záhyby a žebra. našel jsem toto video:
https://www.youtube.com/watch?v=6LupqhFM8wo" onclick="window.open(this.href);return false;
Bohužel žádný obdobný přípravek jsem nikde nenašel. Nemá někdo nějaký typ? Pískovat se mi ho nechce.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadřené a přeskočené 6N 1.0AER
na motor zkus Carlan
čím jsi leštil?
čím jsi leštil?
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01.06.2014 10:20
Re: Zadřené a přeskočené 6N 1.0AER
Na motory a kola používám 3l bílý kanystr od Coyote a maximální spokojenost od mastnot a karbonu ale vnějšek motoru nevyčistí od oxidace či co to je za hnus. Leštím pastou rdx. Něco jako od 3M ale o něco levnější a taky spokojenost.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01.06.2014 10:20
Re: Zadřené a přeskočené 6N 1.0AER
Mám na vás malou prosbičku, neví někdo zda je blok z AER záměnný za jiný? třeba ALH nebo AEV? AER nemohu najít a ten co jsem měl mi totálně dorubali v brusírně u Pokorného v Hovorčovicích popřípadě kdyby někdo měl ten samý blok popřípadě celý motor.
Jinak pár fotek z pokračujících prací.
Jinak pár fotek z pokračujících prací.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01.06.2014 10:20
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01.06.2014 10:20
- Martin. D
- Moderátor
- Příspěvky: 2471
- Registrován: 16.06.2008 05:57
Re: Zadřené a přeskočené 6N 1.0AER
Pěkná práce jen tak dál!!! Přesouvám do vhodnější skce.....