Jízda v terénu s redukcí a uzávěrou

2002 - 20..

Moderátor: Mára_VR6

Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Sintom
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 23.01.2012 20:28

Re: Jízda v terénu s redukcí a uzávěrou

Příspěvek od Sintom »

Ahoj, připojím se s dalším všetečným dotazem :)

Tím že má Touareg stálý pohon všech kol, v některých situacích se sním nebude dát moc blbnout. Neměl někdo rozdělanou rozvodovku, jak se tam připojuje zadní náprava, jestli by nestačilo něco odpojit a i přez hlášení poruchy by šel pohon jen na přední nápravu ? Ideální by bylo jen na zadní, ale to zatím ztoho co jsem u této rozvodovky pochopil nejde. Teoreticky díky tomu že tam není mezi diferenciál, tak by to jít mělo...
Jestli se ptáte kčemu to, tak není nad to se na sněhu vyblbnout s jednou nápravou a teprve, když člověk zapadne připojit druhou :)

Zachvíli budu vědět co jak vše udělat, jen to auto mě bude chybět :)

Uživatelský avatar
vrbic
Člen klubu
Příspěvky: 365
Registrován: 21.01.2010 22:52
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Jízda v terénu s redukcí a uzávěrou

Příspěvek od vrbic »

Sintom píše:Ahoj, připojím se s dalším všetečným dotazem :)

Tím že má Touareg stálý pohon všech kol, v některých situacích se sním nebude dát moc blbnout. Neměl někdo rozdělanou rozvodovku, jak se tam připojuje zadní náprava, jestli by nestačilo něco odpojit a i přez hlášení poruchy by šel pohon jen na přední nápravu ? Ideální by bylo jen na zadní, ale to zatím ztoho co jsem u této rozvodovky pochopil nejde. Teoreticky díky tomu že tam není mezi diferenciál, tak by to jít mělo...
Jestli se ptáte kčemu to, tak není nad to se na sněhu vyblbnout s jednou nápravou a teprve, když člověk zapadne připojit druhou :)

Zachvíli budu vědět co jak vše udělat, jen to auto mě bude chybět :)

Nestačilo by na tyhle hrátky vypnout ESP ? :-) Podle mě něco tam rozpojovat je u Touarega nesmysl...

koto99
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 03.07.2009 23:37
Bydliště: Bratislava

Re: Jízda v terénu s redukcí a uzávěrou

Příspěvek od koto99 »

Samozrejme že Touareg má medinápravový diferák Torsen s lamelovou servouzáverou. Ak chceš zadnokolku vyber predný kardan. Ale nie som si istý, či sa potom s 2,5 tonovým hebedom na snehu niekam pohneš. Ale zábava to určite bude.
VW Touareg R5 TDI, automat, vankúše, koža, drevo..........Jeep Grand Cherokee 2,7CRD, AUDI A4 1,8T Cabriolet, VW Multivan 2,0 BiTurbo DSG 4Motion

Sintom
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 23.01.2012 20:28

Re: Jízda v terénu s redukcí a uzávěrou

Příspěvek od Sintom »

Hmmm tak vtompřípadě by to bohužel jednoduše nešlo. Takže to má klasický torsen stejně jako 4motion audi atd. a lamelama který předpokládám ztlačujou zajišťujou uzavírání. V ručním uzavření se zmáčknou natvrdo a v režimu auto předpokládám při prokluzu kol z čidla ABS se to přivře, no vida už jsem zase o něco chytřejší :) Jen při trošce teorie ty lamely při najetu 200 tisíc už musí být naprosto vháji ne ? Tedy možnost A. Bude to stále otevřený a rozhazovat se to bude tedy naopak blbě tam kde kola prokluzujou půjde vše a auto se nehne, nebo obráceně, že to zůstane zavřený tedy vnější kola v zatáčkách budou dělat větší obvod než vniitřní a půjdou do háje diferáky kardany klouby poloosy, gumy a bude vyšší spotřeba, či jak to je ? Pokud rozepisuji téma které už někde je tak se omlouvám, ale zatím jsem to nikde nečetl.

koto99
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 03.07.2009 23:37
Bydliště: Bratislava

Re: Jízda v terénu s redukcí a uzávěrou

Příspěvek od koto99 »

Aby sa tie lamely nezošúchali, treba pri jazde v teréne uzavrieť uzávierku medzidifu. Inak uvaríš olej a zodreš lamely. Ja mám nabehaných skoro 200t km a jazdím aj terén - uzávieku zatváram a nemám problém. Jedine sa mi posralo to servo na zatláčanie lamiel. Vtedy bol medzidif stále zatvorený. Ale to bolo pokašlané už keď som ho kúpil - cca 120t km.
VW Touareg R5 TDI, automat, vankúše, koža, drevo..........Jeep Grand Cherokee 2,7CRD, AUDI A4 1,8T Cabriolet, VW Multivan 2,0 BiTurbo DSG 4Motion

Odpovědět

Zpět na „Touareg“