Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jízda v terénu s redukcí a uzávěrou
PříspěvekNapsal: 28.11.2012 17:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2012

Příspěvky:

36

Ahoj, připojím se s dalším všetečným dotazem :)

Tím že má Touareg stálý pohon všech kol, v některých situacích se sním nebude dát moc blbnout. Neměl někdo rozdělanou rozvodovku, jak se tam připojuje zadní náprava, jestli by nestačilo něco odpojit a i přez hlášení poruchy by šel pohon jen na přední nápravu ? Ideální by bylo jen na zadní, ale to zatím ztoho co jsem u této rozvodovky pochopil nejde. Teoreticky díky tomu že tam není mezi diferenciál, tak by to jít mělo...
Jestli se ptáte kčemu to, tak není nad to se na sněhu vyblbnout s jednou nápravou a teprve, když člověk zapadne připojit druhou :)

Zachvíli budu vědět co jak vše udělat, jen to auto mě bude chybět :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jízda v terénu s redukcí a uzávěrou
PříspěvekNapsal: 28.11.2012 20:27 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.01.2010

Příspěvky:

365

Bydliště:

Nová Paka

Sintom píše:
Ahoj, připojím se s dalším všetečným dotazem :)

Tím že má Touareg stálý pohon všech kol, v některých situacích se sním nebude dát moc blbnout. Neměl někdo rozdělanou rozvodovku, jak se tam připojuje zadní náprava, jestli by nestačilo něco odpojit a i přez hlášení poruchy by šel pohon jen na přední nápravu ? Ideální by bylo jen na zadní, ale to zatím ztoho co jsem u této rozvodovky pochopil nejde. Teoreticky díky tomu že tam není mezi diferenciál, tak by to jít mělo...
Jestli se ptáte kčemu to, tak není nad to se na sněhu vyblbnout s jednou nápravou a teprve, když člověk zapadne připojit druhou :)

Zachvíli budu vědět co jak vše udělat, jen to auto mě bude chybět :)



Nestačilo by na tyhle hrátky vypnout ESP ? :-) Podle mě něco tam rozpojovat je u Touarega nesmysl...

_________________
Můj Nový Touareg

_________________
VW Touareg V6 TDI Exclusive 2014, VW Golf Variant TSI 2012, VW Caddy Life TDI 2011


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jízda v terénu s redukcí a uzávěrou
PříspěvekNapsal: 28.11.2012 20:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.07.2009

Příspěvky:

268

Bydliště:

Bratislava

Samozrejme že Touareg má medinápravový diferák Torsen s lamelovou servouzáverou. Ak chceš zadnokolku vyber predný kardan. Ale nie som si istý, či sa potom s 2,5 tonovým hebedom na snehu niekam pohneš. Ale zábava to určite bude.

_________________
VW Touareg R5 TDI, automat, vankúše, koža, drevo..........Jeep Grand Cherokee 2,7CRD, AUDI A4 1,8T Cabriolet, VW Multivan 2,0 BiTurbo DSG 4Motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jízda v terénu s redukcí a uzávěrou
PříspěvekNapsal: 28.11.2012 23:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2012

Příspěvky:

36

Hmmm tak vtompřípadě by to bohužel jednoduše nešlo. Takže to má klasický torsen stejně jako 4motion audi atd. a lamelama který předpokládám ztlačujou zajišťujou uzavírání. V ručním uzavření se zmáčknou natvrdo a v režimu auto předpokládám při prokluzu kol z čidla ABS se to přivře, no vida už jsem zase o něco chytřejší :) Jen při trošce teorie ty lamely při najetu 200 tisíc už musí být naprosto vháji ne ? Tedy možnost A. Bude to stále otevřený a rozhazovat se to bude tedy naopak blbě tam kde kola prokluzujou půjde vše a auto se nehne, nebo obráceně, že to zůstane zavřený tedy vnější kola v zatáčkách budou dělat větší obvod než vniitřní a půjdou do háje diferáky kardany klouby poloosy, gumy a bude vyšší spotřeba, či jak to je ? Pokud rozepisuji téma které už někde je tak se omlouvám, ale zatím jsem to nikde nečetl.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jízda v terénu s redukcí a uzávěrou
PříspěvekNapsal: 30.11.2012 10:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.07.2009

Příspěvky:

268

Bydliště:

Bratislava

Aby sa tie lamely nezošúchali, treba pri jazde v teréne uzavrieť uzávierku medzidifu. Inak uvaríš olej a zodreš lamely. Ja mám nabehaných skoro 200t km a jazdím aj terén - uzávieku zatváram a nemám problém. Jedine sa mi posralo to servo na zatláčanie lamiel. Vtedy bol medzidif stále zatvorený. Ale to bolo pokašlané už keď som ho kúpil - cca 120t km.

_________________
VW Touareg R5 TDI, automat, vankúše, koža, drevo..........Jeep Grand Cherokee 2,7CRD, AUDI A4 1,8T Cabriolet, VW Multivan 2,0 BiTurbo DSG 4Motion


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group