zerling píše:Díky moc za odpověď. Konečně po dlouhé době něco přínosného, na co se dá odpovědět. Tedy když opominu, jak tu člověk s nickem kochta srovnával Touarega s opicí a jeho servis s nějakými banány a pod ním několik smajlíků, které zdůraznily.... vlastně ani nevím co zdůrazňovaly.
Co se týká LPG, tak nad tím jsem přemýšlel. Měl jsem Passata benzín a později i plyn. Ale pořád se to nějak *** prostě to každou chvíli zlobilo. Zhruba jednou do měsíce jsem jel do Toveře za Podivínským, kterej to pořád zkoušel opravit, ale nikdy se mu to nepodařilo. No a druhá věc co mi vadí je, že v kufru Touaregu, už tak není bůhví jak hodně místa a když tam budu mít rezervu, tak už tam asi nedám nic dalšího ?
Nebo vozíš jen takovou tu sadu na dojetí ? Ale to si zase neumím představit, kdybych třeba v Německu na dálnici v jednu ráno píchnul a pak nevím, zda se dá ujet s tou "nouzovkou" třeba 500km.
Prostě nad tím, zda jej koupit, pořád přemýšlím, ale po přečtení rozumných příspěvků, od Touarega opravdu odstupuiji.
Nicméně i taj si myslím, že tohle téma může hodně napovědět budoucím zájemců. Alespoň ví, co je může a asi i bude čekat.
Je pravda, že plyn se většinou v autě musí poladit, já to taky ze začátku v Touaregu řešil, jenže problém byl nakonec ve snímačích klepání motoru. Po jejich výměně to na plyn šlapalo bez problémů, plyn je prostě víc citlivý na stav palivového systému.
Já rezervu v autě nemám, je tam opravná dojezdová sada, místo rezervy byla druhá baterka kvůli nezávislému topení. Dojezdová sada není ideální, chci si výhledově koupit rezervu, kterou bych s sebou bral když pojedu do těžšího terénu.
Namísto baterky je toroid (baterky je přemístěná doprava) a mám o několik cm zvedlou (nově udělanou, ale i s polstrováním) podlahu. Bylo s tím dost drbání, ale když plánuješ mít auto 4 roky a najet 150-200 tis. km tak se to podle mě vyplatí. Já mám už všechny investice do LPG a spol. dávno zaplacené.
Hodně štěstí při rozhodování.