Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 356 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 05.02.2017 23:07 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

08.11.2016

Příspěvky:

80

Jak je to s redukcí? Bývá běžně, nebo je to spíš rarita? Dost by to pomohlo s tim vlekem.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 05.02.2017 23:16 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

02.04.2015

Příspěvky:

21

Redukci do pomala auzaverku stredu ma snad kazdy vyjimecne je i uzaverka zadniho diferencialu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 22.04.2017 14:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.09.2013

Příspěvky:

67

Bydliště:

Vsetín

Ahoj všichni již druhým rokem vlastním Touareg 2008 - 3.0 176 Kw a přemýšlím nad novějším Turkem 2010-2012 také 3.0, zajímalo by mně srovnání těchto dvou generací především co se poruchovosti a servisu týče.

Máte někdo zkušenosti že jste přecházeli z faceliftu Turek I na Turek II ?

Díky

_________________
VW Touareg V6 - 176KW - 3.0 2008<- VW Passat 3B5 1.9 TDI <- VW Polo 1.4 benzín


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 22.04.2017 14:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.06.2009

Příspěvky:

86

Ahoj,

já jsem přešel z T1 na T2 a za sebe můžu říct,že je to velký posun vpřed. U T2 jsem zatím žádné velké problémy neřešil, jen jediná maličkost a ta je celkem u T2 častá je,že odejde spínač zamykání u řidičových dveří,ale dá se v pohodě vyměnit, dělal jsem to už na třech T2 takže to bude postupem času u každého odcházet. Nebo se to dá obejít bez výměny spínače tím,že se odkóduje automatické zamykání a odemykání.

Po koupi jsem udělal výměnu všech náplní,vypl start -stop a jen jezdím. Pokud možno se poohlédni po MR 2012 s motorem 3.0 TDI 180 KW je lepší než 176 KW. Servisní náklady jsou +- stejné. Jinak samozřejmě před koupí vše zkontrolovat stejně jako u T1 ( diagnostika,kontrola měchů,převodovky apod.)

_________________
VW Touareg 7P5 3.0 TDI 180 KW BMT 2011


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 12.07.2017 22:01 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

12.07.2017

Příspěvky:

7

Zdravím jako nováček a předně všem vše dobré s jenich T.

Po delší době jsem se ve svém vozovém parku rozhodl udělat změnu a rozhodl jsem se vyzkoušet něco jiného než doteď a chci zkusit T. Četl jsem studoval a mám jasno v 3V6. Zadávací parametry jsou asi nelehké ale našel jsem. Do 300 000 kc s max 200 000 km od 2006.Idealne prvni majitel serviska.. Netrvam na Faceliftu puvodni se mi libi vic. Apriorne by se mi libila cena kolem 250 abych mel rezervu na neduhy. Nepotrebuji vzduch, chci kuzi a automat. Navi. Cokoliv navic je bonus a potesi ale neni nutny. Auto si kupuji jenom z duvodu lepsiho komfortu a svezeni se v necem "lepsim". Urcite ho nebudu mit vic jak tri roky to bych pak omlazoval nebo by se videlo co dal. A bude chip. Bohuzel bez muceni auta mam moc rad ale nerozumim jim. Neodhalim zavadu atd a neopravim si nic ale mam dobry servis a se spotrebou 13 zkusim zit☺ Nevim jak je toto vlakno moc aktivni ale rad bych vas pozadal o radu jestli nevite o nejakem zachovalem kousku. Na CZ scene me zaujal

https://www.tipcars.com/volkswagen-toua ... 35968.html

Kdyby byl technicky v poradku byl by pro me fajn.

Na mobile de po zadani 9000€ 2000 000km a ostatniho par kousku vyskoci asi dva jsou tam hezke pro me a je moznost si je asi dobezt pres znameho ale cnove mi to prijde jak ten CZ nic az tak prevratneho.

Mohl by se prosim nekdo podivat jestli by tam mistni Guru neco cinklo treba? Jsem defakto Brnak pripadne ale to jen info.

Moc dekuji. Omluva za psani, tukam to na telefonu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 12.07.2017 22:29 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

04.05.2016

Příspěvky:

134

Jestli chces, pomuzu ti ho zkontrolovat, bydlim take na Morave. Kdyztak SZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 12.07.2017 22:37 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

12.07.2017

Příspěvky:

7

michal29 píše:
Jestli chces, pomuzu ti ho zkontrolovat, bydlim take na Morave. Kdyztak SZ


Moc děkuju a vážím si toho. Pokud bych se na něj jel podívat dal bych vědět. Mám nějaký kontakt na ten bazar přes kolegu tak zjišťuje "kamaradsky" co mu k nemu reknou a uvidim dle toho.

Ten co je tady v inzerci je krasnej snav a mazel pekny ale asi uz neplati. Pripadne napisu i na kontakt v nem.

Dekuju jeste jednou


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 13.07.2017 02:52 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

12.07.2017

Příspěvky:

7

Jeste si sem ulozim toto protoze AAA me odrazujou ale ten najezd snad neni ani moznej
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volk ... oFrom=list

A

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volk ... oFrom=list


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 13.07.2017 16:58 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

04.10.2016

Příspěvky:

67

Bydliště:

Rožnov

JanoB píše:
Jeste si sem ulozim toto protoze AAA me odrazujou ale ten najezd snad neni ani moznej
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volk ... oFrom=list

A

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volk ... oFrom=list



Jestli jsou k tomu prvnímu protokoly z cizí STK (s uvedeným nájezdem), tak by se tomu dalo věřit. Sedačka řidiče vypadá dobře. To že celé VIN není uveřejněno v inzerátu ve mě vzbuzuje otázky.

Druhá kára má opotřebení interiéru podobné mě, já mám teď já - 180t.

_________________
2004 4.2 V8 AXQ v benálu, bez LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 13.07.2017 20:26 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

12.07.2017

Příspěvky:

7

Jako vypadá hezky a ten nájezd je super, ale mám k a AAA a Ese nedůvěru obecně, nepodloženou teda ale ten doslech je hroznej.

Děsně se v tom začínám plácat chlapy :evil: Koukam do toho o už tejden v kuse pomalu, vždycky si myslím, že mám tak nějak vybráno a zase to začnu prohlížet znova a špekulovat...Takže nevím tu základní myšlenku, jestlí jít do přer Faceliftu cena kolem těch 250 000 bez vzduchu a nebo přihodit třeba na 350 000 a už mít vzduch a ověřenějšího prodejce...kontkrétně myslím tenhle kousek

http://www.dasweltauto.cz/Car/1181873/v ... 26off%3D15

Ale pak si zase říkám jeslti to má pro mě cenu, nikdy s tím do terénu nepojedu, do ted jsem jezdil mnohem mnohem horsi auta takze i ten bez zduch pro me bude rise snu, nenaseru si do bot kdyz to o 100 litru rodrazim a navysim moznost servisu.

Ten uplne prvni kousek v Brne co sem mel vyhlidlej me zacal vrtat hlavou ze ma ojetej volant vzhledem k najezdu, nekdo tu psal jak je ta kuze drzak tak jsem z toho dostal strach a zacal jsem koukat jakoze overenej drazsi kousek...neni to ani tak o penezich ty bych na to mel ale nechce se mi davat jakoby vic penez o tretinu jen za dva roky novejsi auto se vzduchem...nebo ne ze nechce ale jeslti to auto ma opravdu tu hodnotu....ten druhej cernej kousek v tom tmavem interieru z Blegie vypada fajn ale jak muze dat pordejce takove zasrane neumyte auto do inzerce...to me odrazuje...A ten nejdrazsi nema CEBII, je Cebie zaruka neceho zas tak zasadniho, jeslti se ten vzduch ma posrat asi se posere...Nebo obecne je nejakej najezd treba placnu do 180000 kdy se do auta relativne nesype a pak je nejaka hranice kdy by se mel delat vlekej servis? Mysleno treba u Octavii je to tusim tech 1800000 pak se delaji rozvody vetsinou brzdy atd. proste takovej vetsi servis, je u T taky nejakej takovej "milnik"?

Omlouvám se za tyhle elaboraty :) pripadam si jak zenska v trimestru co nevi co chce, na auto se hrozne tesim, ale vzdycky jsem mel auto na doporuceni konkrétního kusu, ze jsem vedel ze je v poradku a tady mi to hrozne chybí a placam se v tom :blush:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 13.07.2017 20:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

474

Bydliště:

Pod Čantoryji

Vzduchový podvozek není jen o terénu,ale celjo ě posouvá auto o level dál i na normálni cestě.
U 3.0 tdi v jakémkoliv koncernovém autě počítej s výměnou rozvodových řetězu a viřivých klapek při 220-250tkm.
Viřive klapky jsou v pohodě ,na rozvody musi motor s převodovkou ven.
Dále je to olej v převodovkovém systemu automatu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 13.07.2017 22:11 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

12.07.2017

Příspěvky:

7

Nikdy jsem vzduch neměl, stejně jako jsem nikdy neměl "velké" auto, jen jsem měl asi měsíc X5, která netuším jestli to měla. Pokud je vzduch taková lázeň jak uživatelé vzduchu většinou píší, tak to asi stojí za zvážení. Pro mě je to těžko posouditelné a spíš v tom vidím jakoby to riziko další věci na servis...

těch 220 je dobré vodítko děkuji, mám roční nájezd zhruba 20 takže bych se měl dívat do těch 180 teoreticky aby mi to dva roky vydrželo:)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 14.07.2017 11:33 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

04.05.2016

Příspěvky:

134

To se tak neda říct, plnou 3.0 TDI jde na rozvody az klidne kolem 400k km, zeptej se uzivatele Satas, ten tyto motory servisuje (V6).

Z AAA a ESA bych nevzal podobny auto ani nahodou.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 15.07.2017 01:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

203

Bydliště:

Holice

JanoB píše:
Nikdy jsem vzduch neměl, stejně jako jsem nikdy neměl "velké" auto, jen jsem měl asi měsíc X5, která netuším jestli to měla. Pokud je vzduch taková lázeň jak uživatelé vzduchu většinou píší, tak to asi stojí za zvážení. Pro mě je to těžko posouditelné a spíš v tom vidím jakoby to riziko další věci na servis...

těch 220 je dobré vodítko děkuji, mám roční nájezd zhruba 20 takže bych se měl dívat do těch 180 teoreticky aby mi to dva roky vydrželo:)


Ahoj Jano,

byl jsem na tom loni podobně. Tady na fóru, když už jsem tu byl dík pašíkovi asi pět let, jsem poslední dva roky slintal po turkoj. Také jsem stále řešil, jestli to a nebo to a to. Ve finále sem se nejvíc bál právě vzduchu, jako asi i ty. Po cca 15k najetých se už vzduchu nebojím:)

Já chtěl původně asi pathfindera na plantáže, jenže pak jsem se projel v turkoj. Tož sem řešil, že do 300k korunek a nájezd do 200k. Najdeš kulové, nebo spíš pochybné. Tak jsem pár týdnů hledal a podobně jako ty - alá ženská v trimestru váhal. No a pak jsme si se ženů řekli, že asi nejde najít nic s poctivým nájezdem za rozumné prachy. Tož jsem přihodil kilo a jel se podívat na turka, který byl po FL nájezd 122k 176 kw (2008). Koukám sedačky s pamětí, 4Z klima, a další fajn věcičky, ale cena už asi půl mega:/ No a tak jsem ze srandy hodil to win bejvalímu sousedovi co dělá v Bartovi v Pardubkách a on mi řekl. TVL sousede, my to auto známe, ten sem jezdil pravidelně. Tož sem věděl všecko a fakt to bylo vše poctivé.

No a pak když už to začalo i když bylo auto stále servisováno v aut. a mělo jen 122k najetých se začal projevovat čas. Kardan a jeho středové uložení. Že prý 40k u nich. Tož jsem koupil ložisko a s jiným kolegou to v garáži zvládl a stálo to jen 2k. Následně ventilky, když klesá podvozek. Vážně stačilo vyměnit těsnění za pár korun. Pak se zjistilo, že kompresor jest v prd... Podvozek špatně klesal. Repas asi 8k. Pak výměna oleje plus pár blbosti tě výjde po 15k najetých km asi na 5k korunek:) No a samozřejmě výměna oleje v převodovce. To vyšlo asi na 9k. Dále nějaké řemínky a cosi a zase pár tisíc. Pojistka s havarijkem je asi za 16k. Kola: staré ojeté se nechají za pár Kč, ale budeš chtět druhou sadu a rovnou pěknou a budeš na 25k, pak ještě třeba nové zimáky a zase 15k včetně výměny. Pak ti příjde, že 165 kW je málo a budeš chtít chip:) Já tam měl mět 176 kW, ale naměřilo se asi 168 kW. Po úpravě je tam 198 kW a téměř 600 Nm. Jede to pecka, ale ukáže ti to vše, co už bylo před tím na hraně. Třeba u mne se projevuje, že vysokotlaké čerpadlo nestíhá dodávat palivo a jednou za 100 km při plném plynu to pípne, začne tůtat a motor že do servisu a už musím restartovat káru. Jenže to čerpadlo je asi za 25k! GRR. A to jsem koupil auto, které první majitel používal pro rodinu, druhého turka měl na tahání bazénů, které vyrábí a třetího prý jen na blbnutí v terénu. Ale i tak, když se díváš na nájezd, musíš počítat se stářím, protože ty věcičky prostě stárnou:)

Nenech se odradit. I za těch cca 50k ročně, na které to u těch ojetin výjde, to kua stojí za to!!!! Každou minutu, když v tom jedeme, si alespoň já užívám. Sorry taky za elaborát, trochu jsem si dnes posunul hranice spánku a piva, ale třeba ti to helfne:) A sorry za chyby, už ani tu sklenku s pivem nemohu najít:) Kua kde je?
Petr

_________________
Paša 2003 v kombíku, Touareg 2008 3.0 TDI

_________________
Farmář :-)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: CHCI TOUAREGA, CELÝ SI TO PŘEČTU !!!
PříspěvekNapsal: 15.07.2017 02:12 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

12.07.2017

Příspěvky:

7

:good:

Moc děkuju za názor a report...vypadá to, nechci to zakřiknout, že by možná byl k mání jeden velmi pravděpodobně namazlenej kousek. Sice na hranici mého limitu, ale jak říkáš, všechno co jsi vyjmenoval na tom bylo děláno. Samozřejmě, že mám ukrutnej strach z nákladu, spotřeby atd. ale říkám si..kua, kdy jindy než teď. Jsem mladej fousek - čerstvá třicítka, takže ty finanční obavy jsou, ale když to nepůjde, tak to halt nepůjde. Odjakživa jsem byl motorovej, ale spíš pasivně nedokážu opravit ani prd, ale auta motory miluju. Ještě donedávna jsem měl okruhovou motorku, motorku na selnici a auto, pak se mi posralo zdraví, oženil jsem se a mám malého syna a motorky jsou pryč, ne že by musely, ale čas a zdraví mi to nedovolí. Tak nějak potřebuju zase trochu nakopnout do života, je to vyloženě vrtoch, měl bych koupit koktu v kombajnu a bylo by po pilnu, ale já už jen se dívam na fotku toho auta a úplně mě to hřeje, prostě obrovská vlna radosti a těšení a chci se posunout dál...o hodně velký kus dál :yahoo: Teď jsem v práci a vydělávám na to auto...takže asi tak :pleasantry:

Takže třeba se ten kup zadaří a já to utáhnu a bude to přesně to co zažíváš ty! Ať to jezdí


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 356 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group