Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 09.02.2012 23:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.12.2011

Příspěvky:

116

kdyžměnim polohyvidim že funguje na MFD..ale při jizdě nevim kdy dofukuje ..jestli "řeší" nějaké úniky vzduchu a jak často.Vím je to popis laika ,možno k zasmání


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 10.02.2012 13:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.12.2011

Příspěvky:

116

jak provrtal?? to pak je tlak neustále i v hadičkách??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 10.02.2012 13:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1428

Tam je standardně.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 10.02.2012 14:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.12.2011

Příspěvky:

116

tak pak naco je ten ventilek?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 10.02.2012 14:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1428

GeneHawkins píše:
... Pokud uteče tlak z té plastové trubičky, zůstane zbytkový tlak v tlumiči tak, aby to nepadlo na zem.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 10.02.2012 16:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.12.2011

Příspěvky:

116

a když ho tady provrtal ten ventilek?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 10.02.2012 17:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1428

Jestli to byla otázka na mě, tak jsem jí neporozuměl.

Hele, já to vezmu polopatě. Aby se auto zvedlo na správnou výšku potřebuje nafoukat např. 8 atmosfér. To je tlak v těch vzduchových vzpěrách i v plastové trubičce, kterou se vzduch přivádí i odvádí. Trubička, spoje a hlavně ventilky, které tlak rozdělují u řídící jednotky nejsou dokonale těsné. Za jízdy se to doplní ze zásobníku a jednou za čas na chvilku spustí kompresor.
Po vypnutí motoru kompresor přestane dofukovat, ale nepatrné uniky jsou stále, podle stavu celé soustavy. Když klesne tlak v trubičce pod např. 4 atmosféry, začne ventilek, zajišťující rozdíl tlaku 4 atm. upouštět ze vzpěry.
Podle stavu soustavy pak třeba přijdeš k auto a auto je trochu níž, ve vzpěrách zůstane třeba 6 atm. Když ovšem bude netěsnost větší, tak ventilek zajistí, že ve vzpěře zůstanou ještě např. 4 atm. a auto tak nespadne na zem, i když nebude v trubičkách nic.
Protože mi auto nepadá = soustava je těsná, kašlu na ventilek zbytkového tlaku, a protože byl úplně zablokovaný, provrtal jsem ho a odstranil tak nejen překážku normální funkce, ale tedy bohužel i onu čtyřatmosférovou pojistku proti úplnému padnutí při poruše těsnosti. Nemám to tak napořád, ale jako provizorní oprava to ničemu nebrání.

Podotýkám ještě, že všechna čísla jsem si vycucal z prstu a jsou jen pro ilustraci.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 10.02.2012 18:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.01.2012

Příspěvky:

48

Bydliště:

Praga, Roma

:good: Super, konečně začínám chápat jak to funguje... Čili od toho se i odvijí, jestli to chápu správně, jak komu často fouká ten kompresor. Někomu třeba po každém nastartováním a někomu skoro vůbec.

_________________
VW Touareg 3.2 V6

In bocca al lupo...
Crepi!


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 18.03.2012 18:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.04.2008

Příspěvky:

41

Tak se přidávám s hláškou :(

Co mi včera auto udělalo:

Dojedu v noci domů vypnu motor zavřu auto a slyším nějaké cvakání za př. kolem spolujezdce. Běhal jsem kolem auta startoval vypínal,zamikal, zkusil jsem auto zvedat i dávat dolů a vše v pohodě po vypnutí pořád hlučné cvakání, byl jsem naštvaný ,ale bylo fakt pozdě, tak jsem šel spát i když cvakalo. Říkal jsem si , že auto bude asi ráno vybitý, ale ráno nebylo došel jsem k autu a to už necvakalo. Normálně nastartuji a vypadne na mě právě tato hláška STOP FAULT RUNNING GEAR.

Zkusím tedy podvozek a nic pořád ve stejné výšce a to dole..

Předpokládám , že odešel kompresor. Má někdo takovou zkušenost?

Poslední dobou se mi zdá , že odchází v autě nějak el. po nachipování.
Min měsíc škrtící klapka- výměna. Problikávali brzdy, to mohlo být zimou- teď už nesvítí.
A další věc , že mi přestalo svítit 3 brzdové světlo.

Jsem z toho celkem špatný , protože jsme byl spokojený..

Myslí si někdo , že za to může všechno špatný chip, nebo je to souhra náhod?


P.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 18.03.2012 19:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.01.2012

Příspěvky:

48

Bydliště:

Praga, Roma

Pokud to nedělal idiot, co se hrabal někde v elektrice, mimo škrtící klapky to na zbytek problémů nemá vliv.

_________________
VW Touareg 3.2 V6

In bocca al lupo...
Crepi!


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 18.03.2012 22:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.12.2011

Příspěvky:

116

mne to udelalo v prubehu 600km jizdy...pak to 100 km svitilo..po vypnuti a nastartování už to bylo v pohode.Diagnostika ohlasila zavadu regulace světle vyšky -snimač světle výšky ,mechanická závada sporadicka ..ale který snimač to nevim.. Vite někdo kde jsou ?

díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 19.03.2012 11:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.01.2012

Příspěvky:

48

Bydliště:

Praga, Roma

Myslím, že je u Touarega na každým kole jeden. Funguje i jako snímač naklápění xenonů. Hledej krabičku a z ní vede umělá páka, která je připojená ještě přes jednu tyčku s kloubkem na nápravu. Je to prostě čidlo naklápění xenonů. To najdeš.

_________________
VW Touareg 3.2 V6

In bocca al lupo...
Crepi!


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 01.04.2012 21:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.12.2008

Příspěvky:

8

Bydliště:

Ostrava

Pokud by měl někdo zájem tak jsou 2 kusy na prodej.Jedná se o nové a originální díly VW. Tel. 728 682 574


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 01.04.2012 22:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.12.2011

Příspěvky:

116

a cena by nebyla ke zvežejnění?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
PříspěvekNapsal: 08.07.2015 00:20 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

08.07.2015

Příspěvky:

1

Ahoj mam problém nevím co to je


Přílohy:
11008793_1009368972414713_5767824732940203312_n.jpg
11008793_1009368972414713_5767824732940203312_n.jpg [ 14.36 KiB | Zobrazeno 530 krát ]
Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group