Stránka 3 z 4
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 09.02.2012 22:03
od MMM8
kdyžměnim polohyvidim že funguje na MFD..ale při jizdě nevim kdy dofukuje ..jestli "řeší" nějaké úniky vzduchu a jak často.Vím je to popis laika ,možno k zasmání
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 10.02.2012 12:17
od MMM8
jak provrtal?? to pak je tlak neustále i v hadičkách??
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 10.02.2012 12:36
od GeneHawkins
Tam je standardně.
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 10.02.2012 13:39
od MMM8
tak pak naco je ten ventilek?
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 10.02.2012 13:49
od GeneHawkins
GeneHawkins píše:... Pokud uteče tlak z té plastové trubičky, zůstane zbytkový tlak v tlumiči tak, aby to nepadlo na zem.
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 10.02.2012 15:13
od MMM8
a když ho tady provrtal ten ventilek?
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 10.02.2012 16:03
od GeneHawkins
Jestli to byla otázka na mě, tak jsem jí neporozuměl.
Hele, já to vezmu polopatě. Aby se auto zvedlo na správnou výšku potřebuje nafoukat např. 8 atmosfér. To je tlak v těch vzduchových vzpěrách i v plastové trubičce, kterou se vzduch přivádí i odvádí. Trubička, spoje a hlavně ventilky, které tlak rozdělují u řídící jednotky nejsou dokonale těsné. Za jízdy se to doplní ze zásobníku a jednou za čas na chvilku spustí kompresor.
Po vypnutí motoru kompresor přestane dofukovat, ale nepatrné uniky jsou stále, podle stavu celé soustavy. Když klesne tlak v trubičce pod např. 4 atmosféry, začne ventilek, zajišťující rozdíl tlaku 4 atm. upouštět ze vzpěry.
Podle stavu soustavy pak třeba přijdeš k auto a auto je trochu níž, ve vzpěrách zůstane třeba 6 atm. Když ovšem bude netěsnost větší, tak ventilek zajistí, že ve vzpěře zůstanou ještě např. 4 atm. a auto tak nespadne na zem, i když nebude v trubičkách nic.
Protože mi auto nepadá = soustava je těsná, kašlu na ventilek zbytkového tlaku, a protože byl úplně zablokovaný, provrtal jsem ho a odstranil tak nejen překážku normální funkce, ale tedy bohužel i onu čtyřatmosférovou pojistku proti úplnému padnutí při poruše těsnosti. Nemám to tak napořád, ale jako provizorní oprava to ničemu nebrání.
Podotýkám ještě, že všechna čísla jsem si vycucal z prstu a jsou jen pro ilustraci.
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 10.02.2012 17:35
od il ciuffo
Super, konečně začínám chápat jak to funguje... Čili od toho se i odvijí, jestli to chápu správně, jak komu často fouká ten kompresor. Někomu třeba po každém nastartováním a někomu skoro vůbec.
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 18.03.2012 17:17
od petrgolf
Tak se přidávám s hláškou
Co mi včera auto udělalo:
Dojedu v noci domů vypnu motor zavřu auto a slyším nějaké cvakání za př. kolem spolujezdce. Běhal jsem kolem auta startoval vypínal,zamikal, zkusil jsem auto zvedat i dávat dolů a vše v pohodě po vypnutí pořád hlučné cvakání, byl jsem naštvaný ,ale bylo fakt pozdě, tak jsem šel spát i když cvakalo. Říkal jsem si , že auto bude asi ráno vybitý, ale ráno nebylo došel jsem k autu a to už necvakalo. Normálně nastartuji a vypadne na mě právě tato hláška STOP FAULT RUNNING GEAR.
Zkusím tedy podvozek a nic pořád ve stejné výšce a to dole..
Předpokládám , že odešel kompresor. Má někdo takovou zkušenost?
Poslední dobou se mi zdá , že odchází v autě nějak el. po nachipování.
Min měsíc škrtící klapka- výměna. Problikávali brzdy, to mohlo být zimou- teď už nesvítí.
A další věc , že mi přestalo svítit 3 brzdové světlo.
Jsem z toho celkem špatný , protože jsme byl spokojený..
Myslí si někdo , že za to může všechno špatný chip, nebo je to souhra náhod?
P.
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 18.03.2012 18:09
od il ciuffo
Pokud to nedělal idiot, co se hrabal někde v elektrice, mimo škrtící klapky to na zbytek problémů nemá vliv.
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 18.03.2012 21:27
od MMM8
mne to udelalo v prubehu 600km jizdy...pak to 100 km svitilo..po vypnuti a nastartování už to bylo v pohode.Diagnostika ohlasila zavadu regulace světle vyšky -snimač světle výšky ,mechanická závada sporadicka ..ale který snimač to nevim.. Vite někdo kde jsou ?
díky
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 19.03.2012 10:59
od il ciuffo
Myslím, že je u Touarega na každým kole jeden. Funguje i jako snímač naklápění xenonů. Hledej krabičku a z ní vede umělá páka, která je připojená ještě přes jednu tyčku s kloubkem na nápravu. Je to prostě čidlo naklápění xenonů. To najdeš.
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 01.04.2012 21:09
od Hans.ostrava
Pokud by měl někdo zájem tak jsou 2 kusy na prodej.Jedná se o nové a originální díly VW. Tel. 728 682 574
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 01.04.2012 22:51
od MMM8
a cena by nebyla ke zvežejnění?
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Napsal: 08.07.2015 00:20
od mtsbolvan
Ahoj mam problém nevím co to je