Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 29.01.2011 18:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

9

Ahoj zdravím všechny a zároveň moc prosím oradu.Začali se mi spouštět sami od sebe chladící větráky(sahary)motoru,nejspíš je to teplotním čidlem ,protože se sepnou občas i při úplně studeném motoru.Žádnou chybu to nehází voda v motoru je taky ok.
Řešil někdo už stejný problém ?Nevím kam se mám přesně podívat, případně kde vyčistit kontakty.Děkuji moc za rady


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 29.01.2011 19:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5890

Bydliště:

Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

může to dělat vadné čidlo venkovní teploty.

_________________
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

_________________
VW Touareg facelift 2.5 TDI chip + Touareg 4.2 V8 FSI Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 30.01.2011 12:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.08.2010

Příspěvky:

174

Bydliště:

Frýdek-Místek

Měl jsem ten stejný problém. Po zapnutí zapalování se oba dva větráky rozjely na plno i při studeném motoru, teploměr ukazoval normálně. Bylo to čidlo chladící kapaliny G62, které je pod sáním druhého válce, pozor není to čidlo chladící kapaliny na výstupu z chladiče. Dá se to zkontrolovat proměřením multimetrem než to rozebereš.
0°C 5000-6500 Ω
10°C 3350-4400 Ω
20°C 2250-3000Ω
-
-
-
-
100°C 150-230 Ω

Jednoduše řečeno , čím menší odpor, tím větší teplota chladící kapaliny. Pokud na konektorech nenaměříš žádný odpor (můj případ), ŘJ si myslí že je motor pořádně horký a zapíná ventilátory naplno. Pak je to toto čidlo. Cena byla myslím cca 300kč( vw dealer). :kap: Nevím jaký typ motoru máš, ale hodnoty čidla budou stejné, maximálně umístění. Já jsem to dělal na 2,5 BAC.:rog:

Postup výměny tady na foru už byl od Mary.

_________________
VW Passat B5.5 AVF
VW Touareg R5 BAC


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 30.01.2011 20:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

9

Ok děkuji za rady skusím proměřit jinak motor je to V8 4.2 benzin.Jo a ještě nevíte kde to mám přesně najít u toho V8 ? :oops: Zítra se na to skusím podívat :wink: .


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 31.01.2011 17:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.08.2010

Příspěvky:

174

Bydliště:

Frýdek-Místek

Mělo by to být podle toho obrázku ne spojovací trubce pro vodu mezi oběma hlavami. :ura1:


Přílohy:
V8-G62.JPG
V8-G62.JPG (106.94 KiB) Zobrazeno 2377 krát


_________________
VW Passat B5.5 AVF
VW Touareg R5 BAC
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 16.01.2014 23:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.02.2010

Příspěvky:

63

Bydliště:

Pri BA

aj mne zapina vetraky pri studenom motore...neviete kde najdem to cidlo G62 v 3.0TDi kod motoru CASA?
dik

_________________
VW Touareg II 3.0 TDi 193kW, rv.2015, VW Caddy 1.9TDi 55kW+chip rv.08


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 20.01.2014 09:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.02.2010

Příspěvky:

63

Bydliště:

Pri BA

cidlo som nasiel,vetraky su uz ok...

nemate moznost napichnut niekto váš Touareg na VAG? Potrebujem este vediet ake hodnoty su na motor01/merane hodnoty08/skupina 47 pozicia 1

ja tam mam stale 94,5 stupna ci za studena alebo tepla...nemeni sa to .... je to ok?


Přílohy:
teplota_resize.jpg
teplota_resize.jpg (91.12 KiB) Zobrazeno 2124 krát


_________________
VW Touareg II 3.0 TDi 193kW, rv.2015, VW Caddy 1.9TDi 55kW+chip rv.08
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 08.12.2016 18:44 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

04.10.2016

Příspěvky:

58

Bydliště:

Praha Vychod

Ahoj, tak na V8 4.2 stejný problém - větráky jely pár dní na plno. Dojel jsem s tím dneska do servisu a cestou to přestalo dělat a chová se to normálně. V servisu na diagnostice vidí, jak obě čidla dávají smysluplný hodnoty o teplotě chladící kapaliny. Zkoušeli na kabel připojit shodný vw čidlo a ukazovalo (na vzduchu) taky hodnoty odpovídající teplotě okolí.
No a roztočení ventilátorů se nepodařilo zopakovat.
Diagnostika neukazuje chybu čidel chladící kapaliny.

Máte nějaký další zkušenosti s řešením tohoto problému ?

_________________
2004 4.2 V8 AXQ v benálu, bez LPG, možná bude E85


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 13.01.2017 19:13 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

04.10.2016

Příspěvky:

58

Bydliště:

Praha Vychod

Tak posun, ale ne tím správným směrem. Obě čidla teploty chladící kapaliny vyměněná, kostry ventilátorů očištěné a zkontrolované. Ale nic moc se nezměnilo. Vetráky sice nejedou na plný kule, ale i v -15C po velmi klidné jízdě dochlazují chladící kapalinu po vypnutí motoru. A rozběhnou se někdy s nastartováním studeného motoru. Teplota chladící kapaliny na palubovce cestuje - někdy je auto zahřáté za pár minut na 90 (v mém případě 200F) a jiny se drží na 70C a vyleze až když stojím chvíli na volnoběh. Ukazatel teploty taky sem tam cestuje mezi 70 a 90C, nekdy pomalu, nekdy během dvou sekund. Cestování teploty se děje i když oba ventilátory odpojím. Topení mám přepnuto na ECON, klima by neměla běžet.
Občas se stává, že se skokově zvýší běh ventilátoru topení v kabině na max. A drží, dokud to ručně nesundám zpět.

Diagnostika říká, že teplota chladící kapaliny je moc nízká. Jinak samozřejmě hlásí chybu ventilátorů, když je odpojím.

_________________
2004 4.2 V8 AXQ v benálu, bez LPG, možná bude E85


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 25.01.2017 03:39 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

29.07.2016

Příspěvky:

40

Ahoj. Mam ten samej problem. Po zapnuti klicku se roztoči ventilátor chlazeni. Můžete nekdo poradit kde najdu to spravne cidlo teploty vody. Popis nebo foto. Motor 3.0tdi 165kw BKS. Diky moc.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 28.01.2017 04:26 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

19.06.2014

Příspěvky:

36

Ahoj,
Termostat asi vymeneny mas? Asi by to moc nesedelo na ty vetraky, ale taky jsem mel V8 neustale podchlazenou. Zkousel jsem cidlo a stejne to byl termostat :-( ale vetraky si nepamatuju. Bylo leto...

XPajas píše:
Tak posun, ale ne tím správným směrem. Obě čidla teploty chladící kapaliny vyměněná, kostry ventilátorů očištěné a zkontrolované. Ale nic moc se nezměnilo. Vetráky sice nejedou na plný kule, ale i v -15C po velmi klidné jízdě dochlazují chladící kapalinu po vypnutí motoru. A rozběhnou se někdy s nastartováním studeného motoru. Teplota chladící kapaliny na palubovce cestuje - někdy je auto zahřáté za pár minut na 90 (v mém případě 200F) a jiny se drží na 70C a vyleze až když stojím chvíli na volnoběh. Ukazatel teploty taky sem tam cestuje mezi 70 a 90C, nekdy pomalu, nekdy během dvou sekund. Cestování teploty se děje i když oba ventilátory odpojím. Topení mám přepnuto na ECON, klima by neměla běžet.
Občas se stává, že se skokově zvýší běh ventilátoru topení v kabině na max. A drží, dokud to ručně nesundám zpět.

Diagnostika říká, že teplota chladící kapaliny je moc nízká. Jinak samozřejmě hlásí chybu ventilátorů, když je odpojím.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 26.02.2017 13:38 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

02.12.2016

Příspěvky:

6

Taky mám stejný problém, jen s tím že jede jen hlavní vrtule a to i po vypnutí klíčku ..někdo nějakej tip? rele na vetráku? Motor 3,2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 27.02.2017 01:23 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

04.10.2016

Příspěvky:

58

Bydliště:

Praha Vychod

Zatím ne, chystam se na to. Termostat dela to podchlazeni. Jinak tip na roztoceny vetraky na Turkovi je, ze to dela klima (pokud teda jsou cidla chladici kapaliny OK). Klima má nějaké(á) čídla teploty, nebo ví se, proč to způsobuje (třeba pokles média, a zblázní se to, atd) ?

honza.jd píše:
Ahoj,
Termostat asi vymeneny mas? Asi by to moc nesedelo na ty vetraky, ale taky jsem mel V8 neustale podchlazenou. Zkousel jsem cidlo a stejne to byl termostat :-( ale vetraky si nepamatuju. Bylo leto...

XPajas píše:
Tak posun, ale ne tím správným směrem. Obě čidla teploty chladící kapaliny vyměněná, kostry ventilátorů očištěné a zkontrolované. Ale nic moc se nezměnilo. Vetráky sice nejedou na plný kule, ale i v -15C po velmi klidné jízdě dochlazují chladící kapalinu po vypnutí motoru. A rozběhnou se někdy s nastartováním studeného motoru. Teplota chladící kapaliny na palubovce cestuje - někdy je auto zahřáté za pár minut na 90 (v mém případě 200F) a jiny se drží na 70C a vyleze až když stojím chvíli na volnoběh. Ukazatel teploty taky sem tam cestuje mezi 70 a 90C, nekdy pomalu, nekdy během dvou sekund. Cestování teploty se děje i když oba ventilátory odpojím. Topení mám přepnuto na ECON, klima by neměla běžet.
Občas se stává, že se skokově zvýší běh ventilátoru topení v kabině na max. A drží, dokud to ručně nesundám zpět.

Diagnostika říká, že teplota chladící kapaliny je moc nízká. Jinak samozřejmě hlásí chybu ventilátorů, když je odpojím.

_________________
2004 4.2 V8 AXQ v benálu, bez LPG, možná bude E85


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení motoru
PříspěvekNapsal: 02.03.2017 00:28 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

14.06.2014

Příspěvky:

6

Bydliště:

Pardubice

Mě se občas stane, že když auto moc honím tak dojedu s vrtulema roztočenejma na max... Ne pokaždé, nepravidelně.
Trvá to do doby než doleju chladící kapalinu z min na max... Pak se vrtule uklidní

_________________
Passat 04 1.9tdi
Caddy 08 1.9tdi
Turek 04 4.2 V8/LPG
Passat B8 2.0tdi


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group