Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 87 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výměna "doživotních" náplní
PříspěvekNapsal: 01.07.2017 21:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

474

Bydliště:

Pod Čantoryji

Co mysliš tím spolehlivým?
Zavitnikem vyřizneš závit stejně jako v továrně,jen s tím rozdílem že o číslo větši.Je to osvědčená metoda opravy.
To naopak vložka už nemusí byt to pravé.Při tahu šroubu po dotáhnuti nedosedá těsníci plocha o vanu,ale o ten přidany kus závitu navic a tlak na vanu nemusi byt žádny.Toť muj názor.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna "doživotních" náplní
PříspěvekNapsal: 03.07.2017 08:40 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

04.05.2016

Příspěvky:

134

mam na mysli to, jestli oprava zavitu tam, kde je nejaka napln (tady mot. olej) muze byt 100% spolehliva. Za me jen vymena vany, kus za kus. A dotahovat bud s citem, nebo momentem.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna "doživotních" náplní
PříspěvekNapsal: 03.07.2017 09:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1429

Pokud je tam "maso", tak 100%.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna "doživotních" náplní
PříspěvekNapsal: 10.07.2017 14:48 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

04.10.2016

Příspěvky:

67

Bydliště:

Rožnov

Co tohle:
https://www.uni-max.cz/souprava-pro-opr ... an-7-ks/d/

Je na turkovi taky M13x1.5 ?

_________________
2004 4.2 V8 AXQ v benálu, bez LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna "doživotních" náplní
PříspěvekNapsal: 10.07.2017 18:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

474

Bydliště:

Pod Čantoryji

Doufám že se nepletu,ale originalni šroub olejové vany je u Touarega T1 M14x1.5mm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna "doživotních" náplní
PříspěvekNapsal: 15.07.2017 21:57 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

04.10.2016

Příspěvky:

67

Bydliště:

Rožnov

Tak dneska výměna olejů motor a automat.

Motor:
Objednal jsem si tu prořezávací sadu z M14 na M15, ale zjistil jsem dvě věci. Jednak tam mám zátku o průměru 24mm a jednak vanu bych vyndal leda s celým čumákem. U té V8 musí celý chladič ven, jinak bych to ven nedostal. Nicméně zátka nevypadala úplně zle (měla být stržená) po odšroubování a tak jsem to utěsnil závitovým modrým siliconem a uvidím zítra.... Oleje vypuštěno skoro přesně 7,5L

Automat:
Nepovolili jsme nápustní šroub. Neměli jsme tak velký imbus, tak jsem udělal přípravek - navařil matky na šroub a ani se to nehlo, začal se kroutit přípravek. Vzali jsme větší šroub, pak až nějakou 22 šrouba, opilovali jsme mu hlavu, navařili soustavu matek na celý závit, nasadili na nápustní šroub a trubkou to zkoušeli povolit. Ani prd. Sundavat tu vanu jsme hned nechtěli, protože venku to do ničeho neupneme, takže jsme to dělali na autě. Takže zítra jdem pokračovat. Nějaký spreje na povolování šroubů do ignorovalo, je to tam asi zalepený z výroby jaxviň.
Vypustil jsem z toho trochu více než 6L a něco je ještě ve vaně. Výměnná sada Meyle má celkem 6L, takže jsme zvědavý, kolik mi bude po napuštění chybět.

_________________
2004 4.2 V8 AXQ v benálu, bez LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna "doživotních" náplní
PříspěvekNapsal: 16.07.2017 19:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

621

Bydliště:

Ostrava

Jj, to drzi jak svina. Myslim, ze 17 imbus. Ty srouby jsou jak blato, tim to nepovolis. Idealni imbus do goly

_________________
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna "doživotních" náplní
PříspěvekNapsal: 17.07.2017 07:44 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

04.10.2016

Příspěvky:

67

Bydliště:

Rožnov

Nakonec jsme našli tvrdší šroub, koupili dlouhou matku, navarili pro jistotu, nasunuli na to kříž na povolování šroubů od kol, na to lešenářskou trubku z každý strany a po pár zhoupnutích to povolilo lup a šlo to krásně vyšroubovat. Žádný stopy lepení, silikonu, nic.

Takže Motor:
Nastartovali jsme to s novým olejem, ten zvuk řetězů v hlavách, než se to natlakují napínáky je fakt děsněj. A normálně něco nepravidelně klepe na pravý straně pod ventilovým víkem. Takový důrazný klepání, jako když klepeš ukázovákem na dveře, nepravidelně, jako kdyby tam něco do toho víka bouchalo. S ohřátím motoru se to uklidnilo, po dolití oleje to snad zmizelo, uvidím dneska.

Převodovka:
Sada na výměnu Meyle je fajn, ale 6L oleje je málo. Vypustili jsme z toho něco pod 7L (6,5L v kyblu, něco ve filtru). Postupoval jsem, jak píšete, dolejvat na P, když už tam bylo cca 4,5L, tak prořadit, pak zase otevřít a dolejvat (opakovali jsme celkově 2x) a 6L tam padlo a ještě by něco pilo. Pak jsem dal zkušební jízdu, řadí normálně a jdu shánět další pixlu, abych to večer dolil.

Olej jsme tlačili ručně - vzal jsem flašku od oleje direráku s tím sosákem, vymyl, na to nasadil hadičku, do hadičky ohnutej tlustej vázácí drát, aby byla zahnutá a nalej flašku, nasadit a mačkat. Je to voser, příště si na to koupím nějaký lepší forichtung.

Přístup ke šroubům vany je v té přední části naprd. Chce to lepší dílenský vybavení, jinak je to porod. Šrouby jsem utahoval na cit, ne na moment.

Na magnetech obvyklý šlem, nic zásadního. Olej barevně stále růžový, ale samozřejmě tmavší, než nový. Těsnění, asi originál z výroby, ve vynikajícím stavu, že jsem přemýšlel, jestli ho tam nedat zpět, protože bude asi kvalitnější, než druhovýroba. Ale dal jsem nový.

Teplotu oleje převodovky pro dolívání jsme hledal na své úžasné china kopii Delphi DS150, ale marně. Takže jsem to měřil jen subjektivně, když je vana převodovky teplá jako já, má kolem těch 37C, nebo spíš o cuc více.

Celkově tam padlo nadávek, jako kdyby se rozebíral traktor LKT ....

_________________
2004 4.2 V8 AXQ v benálu, bez LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna "doživotních" náplní
PříspěvekNapsal: 17.07.2017 08:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

474

Bydliště:

Pod Čantoryji

Za dezinformaci se šroubem na vaně motoru se omlouvám.
Skutečně má jako V8 4.2l zátku M24x1.5 pod kat. č. 028103059A
Všechny ostatní motory Touatega T1 včetně benzinových W12 6.0 V6 3.2 mají výpustný šroub M14x1.5


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna "doživotních" náplní
PříspěvekNapsal: 17.07.2017 09:34 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

04.05.2016

Příspěvky:

134

taky jsem to na minulém T1 plnil ručně z takové velké stříkačky, ale byla to katastrofa.. Jak jsem koupil druhého turka, hned jsem objednal pneumatickou plničku a naplněno bylo asi za 20 min s kontrolou. Vlezlo se tam něco kolem 7L jako tobě, já kupoval radši 8L a litr mám doma v regálu.

Celkově výměnu oleje v převodovce jsem zvládl s demontáží, vyčištěním, výměnou filtru, montáží vany a doplnění oleje za cca 1.5hod pěkně klidným tempem.
Výměna oleje v rozvodovce a diferácích cca další hodina navíc s tím, že jsem demontoval výpustné šrouby než jsem šel dělat převodovku, takže jsem pak na nic nemusel čekat a jen se to doplnilo.

Jinak u mě povolení kontrolního šroubu za použití imbusu a prodloužení v pohodě.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna "doživotních" náplní
PříspěvekNapsal: 20.07.2017 17:56 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

04.10.2016

Příspěvky:

67

Bydliště:

Rožnov

Doplním info výše - dolil jsem to do převodovky, vešlo se tam něco nad 6.5L oleje. Přesně nevím, trochu se vycmrndá, jak se to dolévá na několik kroků. Takže k té sadě Meyle koupit ještě alespoň litr navíc.

_________________
2004 4.2 V8 AXQ v benálu, bez LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna "doživotních" náplní
PříspěvekNapsal: 10.08.2017 11:35 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

10.08.2017

Příspěvky:

7

Bydliště:

Trutnov

Ahoj,
mám 2.5 R5 - 300tis najeto :-D
poradí mi prosím někdo, jak vyměnit oleje v Dif, rozvodovce a převodovce ?
Předpokládám, že rozvodovka se plní šroubem z boku.... nicméně nějaký šikula se to asi kdysi snažil povolit a z šestihranu je kruh ....
díky moc


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 87 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group