Stránka 2 z 6

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 02.06.2011 20:24
od Mára_VR6
lerak71 píše:
Neozval?? 8O Já jsem si říkal, že jsi asi pak jel jinam, tak jsem se nechtěl nabízet :cry: Tak to asi někde vznikla chyba v komunikaci. 8O 8O Ty jsi mi něco posílal?
Tak mě opravdu mrzí......

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 02.06.2011 21:17
od lerak71
Mára_VR6 píše:
lerak71 píše:
Neozval?? 8O Já jsem si říkal, že jsi asi pak jel jinam, tak jsem se nechtěl nabízet :cry: Tak to asi někde vznikla chyba v komunikaci. 8O 8O Ty jsi mi něco posílal?
Tak mě opravdu mrzí......

Njn, odpovídal jsem Ti 7.4. a pak ještě 12.4. no ....., a bez výsledku... tak snad někdy příště... čus

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 02.06.2011 22:00
od Mára_VR6
aha, už jsem to našel, opravdu to byla moje chyba...........
omlouvám se ti, chodí mi 10-15 SZ denně a opravdu jsem to přehlédl.
Moje chyba :(

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 28.07.2011 15:08
od lubomt
lerak71 píše:Tak jsem podlehl "panice" :-) a nechal si vyměnit všechny doživotní náplně tj. aut. převodovka, rozvodovka, rozdělovací př. a diferáky. Vše mi udělali v autorizovaném servise za 10tis bez DPH (protože Mára, i když to vypadalo, že to udělá se prostě neozval...). Byl jsem výměnám přítomen a musím konstatovat, že při mejch "poctivejch" 115tis km - TO BYLO ASI FAKT ZBYTEČNÉ. (Kupodivu měli tentokrát ve všech třech aut. servisech, kde jsem se na to ptal, pravdu, že neměnit). V diferácích byl olej překvapivě čistý (ani ne černý), v převodovce a rozvodovce byl tmavší, ale nic zásadního. Překvapivě nešpinavější byl v rozdělovací převodovce, i když za celou dobu jsem použil redukci tak max 36 hodin. :laugh:
Myslím si, že výměnu má tak cenu dělat až kolem 200tis, ale samozřejmě záleží na tom jak kdo s autem jezdí ...
Zdar
A menili Ti v automate aj filter a tesnenie? Ak nie, tak to bola velka chyba (totiz tu o tom nic nepises). Takisto sa potom robi adaptacia. Mal som uz kopu tuaregov, kde odisla prevodovka pri 140-160.000km. Tak si mohol kludne počkat... Ked sa Ti nepači, ze si vyhodil peniaze. Prevodovy olej sa nici ako motorovy, vznika trenie,opotrebuvaju sa lamely (pripchava filter), opotrebuvaju sa kovove casti (magnety na spodku vane zachytavaju,no nie vsetko) , mikropiliny cestuju stale v oleji, deru viac prevodovku, olej nema uz sprevnu mazivost, hustotu, viskozitu, cez odvetravacie ventily sa dostava dnu vlhkost ako i voda, prehrievanie mu neprispieva... Sorry, pisem z dovolenky cez iPhone, ak su gramaticke chyby.
Zle si urcite neurobil.

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 30.07.2011 20:27
od Valda R5
čistili jste i chladič u automatické převodovky a hadice.U jaguáru jsem měl na to čistič co se nastříkal do hadic a chladiče, pak se to vyfoukalo a to byl přímo humus co z toho šlo.Taky jste mě nalomili s výměnama a tak si udělám výlet do Německa a nakoupím co je třeba a vrhnu se na to.Mám stálé dilema olejů v R5 motoru r.v.2004 .V mém manuálu je dokonce napsáno ,že na pevnou výměnu se může dát olej 505 01 který by měl mít stejné hodnoty ve střihu jen nemá tu stálost na long life.Děsí mě přímo představa, že ubližuji motoru i když jej měním co 15tisíc km.Mám zkušenosti a anglickými auty,tam se musel dávat výlučně olej 5W30 a neměl se protáhnout interval jina se motor zadřel.U Jagusáru zase byli uzké kanálky v klice a hustší olej jej mazal málo ,takže se kliky prostě taky zadíraly a výrobce to řešil výměnama motorů.TOUAREG je moje srdeční záležitost a nerad bych mu ublížil.

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 03.08.2011 13:11
od pogy14
Zdravím Vás, tak som sa aj ja rozhodol vymeniť tie doživotné náplne, výmenu oleja v automatickej prevodovke už mám za sebou včetne filtra a nového tesnenia, použil som olej mobil ATF 3309, teraz do diferencialov (predného a zadného) dávam mobil SHC 75W90 a do rozvodovky som nikde nemohol najsť, aky tam ide olej, tak ten som si musel objednať priamo vo VW servise, ale aj tak som sa nedopátral čo tam je za olej, predavač mi nevedel povedať, že vraj on vie iba objednávkové číslo, ale hneď mu tam v počítači vyskakovalo, že pri výmene oleja v rozvodovke treba meniť dva šroby (vypúšťací a kontrolny) kus za 9 euro, olej do rozvodovky 24 euro a do difakov som kupoval cez net po 12 euro za liter. Zajtra to idem meniť, tak som zvedavý čo z toho vytečie a koľko,už mám najazdených 193000km.

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 08.08.2011 09:09
od pogy14
Zdravím Vás, výmena "doživotných náplní" je za mnou, bol som prekvapený, ale z difakov vytieklo 0,9 litra (predný bol viac znečistený ako zadný), a z rozvodovky tak isto 0,9 litra a ten bol najhorší, takže moje konštatovanie unik oleja žiadny, len mám dobrý pocit, že to mám vymenené. :D

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 29.08.2011 12:19
od AAlfonzo
Ahoj, mohl bys mi poradit, jak vyměnit olej do motoru a olejový filtr? mám Touareg 3,2 benzin 2005, najeto 101 tis. A jaký olej tam má správně být. teď mám u motoru lístek Shell Helix longlife, ale kód žádný. diky

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 29.08.2011 20:55
od Mára_VR6
AAlfonzo píše:Ahoj, mohl bys mi poradit, jak vyměnit olej do motoru a olejový filtr? mám Touareg 3,2 benzin 2005, najeto 101 tis. A jaký olej tam má správně být. teď mám u motoru lístek Shell Helix longlife, ale kód žádný. diky
Odkud jsi ? Už jsem pár Touaregů servisoval..... :wink:

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 13.09.2011 22:29
od GeneHawkins
No tak jsem taky vyměnil všechny náplně. Počítám, že tam těch 300 tisíc byly...
Do manuálu a rozvodovky originál, dopředu a dozadu 75W-90.
No - zdá se mi to nějaký tišší...

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 14.09.2011 06:31
od Mára_VR6
No, že jo!
Já to říkám pořád :pleasantry:

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 20.09.2011 18:21
od p.kozumplik
Zdravím, vzhledem k tomu, že už mám nalítáno 150 tisíc km tak jsem si říkal, že se zeptám kamaráda coby hlavního servisního technika z autorizovaného VW jak je to s náplní do aut. převodovky. Říkal, že ať nevěřím na doživotní náplně a vyměním to nejlépe okolo 120 tisíc km pokud nechci, aby mě převodovka klekla. Na to jsem mu řekl, že už mám najeto "stopade" a že mě fakt nepotěšil. Takže už "přetahuji". Filtr a těsnění musím vyměnit taky. Koncem týdne se chystám na výměnu, tak asi to vezmu jedním vrzem i s rozvodovkou a diferáky.

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 22.09.2011 21:50
od lerak71
Byl jsem výměnám přítomen a musím konstatovat, že při mejch "poctivejch" 115tis km - TO BYLO ASI FAKT ZBYTEČNÉ. (Kupodivu měli tentokrát ve všech třech aut. servisech, kde jsem se na to ptal, pravdu, že neměnit). V diferácích byl olej překvapivě čistý (ani ne černý), v převodovce a rozvodovce byl tmavší, ale nic zásadního. Překvapivě nešpinavější byl v rozdělovací převodovce, i když za celou dobu jsem použil redukci tak max 36 hodin. :laugh:
Myslím si, že výměnu má tak cenu dělat až kolem 200tis, ale samozřejmě záleží na tom jak kdo s autem jezdí ...
Zdar[/quote]
A menili Ti v automate aj filter a tesnenie? Ak nie, tak to bola velka chyba (totiz tu o tom nic nepises). Takisto sa potom robi adaptacia. Mal som uz kopu tuaregov, kde odisla prevodovka pri 140-160.000km. Tak si mohol kludne počkat... Ked sa Ti nepači, ze si vyhodil peniaze. Prevodovy olej sa nici ako motorovy, vznika trenie,opotrebuvaju sa lamely (pripchava filter), opotrebuvaju sa kovove casti (magnety na spodku vane zachytavaju,no nie vsetko) , mikropiliny cestuju stale v oleji, deru viac prevodovku, olej nema uz sprevnu mazivost, hustotu, viskozitu, cez odvetravacie ventily sa dostava dnu vlhkost ako i voda, prehrievanie mu neprispieva... Sorry, pisem z dovolenky cez iPhone, ak su gramaticke chyby.
Zle si urcite neurobil.[/quote]

JJ, včetně těsnění a filtru ....

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 23.09.2011 14:09
od klo55
Copak to je adaptace u prevodovky?

Re: Výměna "doživotních" náplní

Napsal: 27.09.2011 08:42
od koto99
vôbec nie je prekvapením, že v rozvodovke je olej "najšpinavší". Vôbec to nesúvisí s tým, či jazdíš na redukciu, alebo nie. V rozdelovacej prevodovke je medzinápravový diferenciál s trecou lamelovou elektricky ovládanou, dalo by sa povedať uzávierkou, ktorá pomáha presúvať krútiaci moment na predok, alebo zadok podľa momentálnych požiadaviek. A keďže sú tam trecie lamely, tak tam vzniká teplo a olej sa prepeká. Znečistenie oleja je potom závislé na spôsobe jazdy. Časté prudké rozjazdy, jazda v teréne s vypnutou uzávierkou medzidifu, šantenie na snehu.....spôsobujú zapínanie tejto uzávierky a tým vzniká pôsobením trenia teplo. Preto by sa mal olej v prídavnej prevodovke meniť pravidelne.
Ja v teréne jazdím na redukciu s uzavreným medzinápravovým diferákom. Tým šetrím olej aj lamely. V žiadnom prípade ale nejazdím s takto zapnutým pohonom na spevnených povrchoch.