Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 12.08.2011 12:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2011

Příspěvky:

1

Ahoj všichni příznivci Touaregů.
Požádal by o radu či zkušenost, vlastním Touareg V10 v současné době má auto najeto cca 100 tis. km. Při jízdě dochází k radikálnímu snížení výkonu motoru, při zjišťování závady jsme přišli na to, že pravděpodobně nepracuje levé turbo, dochází ke zploštění hadice vedoucí z chladiče vzduchu do motoru. Otázka by byla tato: 1) Je možné, že se jedná o závadu turba již při 100 tis. km.. 2) má tohle turbo nějakou regulaci výkonu? 3) Je nutné při demontáži turba demontovat motor z auta ?.
Předem díky za radu či pozatek .... :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 12.08.2011 12:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5892

Bydliště:

Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

ahoj já mám V10 jen poloviční, ale....
1. ano, stát se to může
2. má elektronickou - není podtlakem, ale servomotorkem
3. ano, bohužel motor se musí vyndat.
Podle toho co popisuješ to vypadá že turbo se vůbec netočí.

_________________
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

_________________
VW Touareg facelift 2.5 TDI chip + Touareg 4.2 V8 FSI Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 23:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.05.2011

Příspěvky:

20

Pokud odejde ta elektronická regulace, tak ta je umístěna přímo na turbu a musí se taky vyndat motor? Nebo to je nějaká "krabička" mimo a pouze se vymění?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 09.09.2011 12:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.09.2011

Příspěvky:

153

Na diesel poweru borec psal ze turba jdou vytahnout bez demontaze motoru a prevodovky,prej to delal.A ze i sundani hlav jde bez demontaze motoru.Prej trochu oser,ale porad lepsi nez rvat motor s prevodovkou ven.......


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 04.10.2011 08:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.05.2009

Příspěvky:

237

Bydliště:

Jiráskova 269, Nová Ves u Kolína, okres Kolín

klo55 píše:
Na diesel poweru borec psal ze turba jdou vytahnout bez demontaze motoru a prevodovky,prej to delal.A ze i sundani hlav jde bez demontaze motoru.Prej trochu oser,ale porad lepsi nez rvat motor s prevodovkou ven.......


Jestli je to pravda.. Tak to klobouk dolů.. Chtěl bych ho vidět při práci..

_________________
http://www.kvark-elektronika.cz
http://www.facebook.com/kvarkelektronika

*vývoj a výroba elektroniky - zakázková i sériová výroba*


volkswagen touareg V10 TDI + land rover discovery TD5


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 04.10.2011 16:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.09.2011

Příspěvky:

153

Procti si to forum,muzes mu tam napsat a pripadne se na necem domluvit.Ja ho neznam,jen jsem to tam cetl.Ja prodal jak koupil.
n_ox píše:
klo55 píše:
Na diesel poweru borec psal ze turba jdou vytahnout bez demontaze motoru a prevodovky,prej to delal.A ze i sundani hlav jde bez demontaze motoru.Prej trochu oser,ale porad lepsi nez rvat motor s prevodovkou ven.......


Jestli je to pravda.. Tak to klobouk dolů.. Chtěl bych ho vidět při práci..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 10.10.2011 19:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.10.2011

Příspěvky:

1

čau, taky mám 10V
taky mám problém s jedním turbem, nevím jestli ten samý,ale nemám výkon. já mám problém právě s řídící jednotkou, která ovládá turbo.
problém je ten, že se těžko ta řídící jednotka shání a pokud ji seženeš, tak je problém nahrát do ní software.
jinak při výměně celého turba musí celý motor ven!!!!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 10.10.2011 20:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

279

Bydliště:

LIBEREC

Co myslíš tou řidící jednotkou? Ten servomotorek na turbu? Me to také hlásí na VAGu chyba na řidící jednotce turba 1, ale i podle rad jednoho cloveka co uz par V10 videl venku, to je pravě tím servomotorkem, ktery je pridreny a nedokáže ovládat klapky v plném rozsahu. V praxi se to projevuje tím, ze při jízdě po meste to nepoznas, ale jak vyjedes na dálnici a chceš vyhnat pavouky z výfuku a trochu to vytocis, spadne to do nouze. Původně jsem myslel ze to to jsou váhy vzduchu a úplne zbytečně je vyměnil.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 10.10.2011 21:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.08.2011

Příspěvky:

44

ja mam tiez V10 a mal som problem ze mi vypinalo turbo na pravej strane a isiel z tadial dym a zapachal ako zhoreny olej, ale iba obcas a to iba ked som mu daval a to poriadne.. problem bol maly a to vymena tesnenia... ( neviem na akej suciastke a kde - to vie moj mechanik nevyznam sa v motoroch ) ale problem bol v tom, ze tesnenie bolo fuc a olej pri rychlej jazde kvapkal rovno na prave turbo a potom ho hodilo do nudzoveho rezimu ... motor von nesiel ale bola to prplacka kym sa tam dostali...

_________________
TOUAREG V10 (2005)
AUDI A8L 6,0 W12 (2006)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 11.10.2011 22:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.05.2011

Příspěvky:

20

Mám pravděpodobně úplně stejný problém s přidřeným servomotorkem ovládání turba. Na VAGu mi to hlasí dokonce na obou. Někde na fóru jsem četl, že v některých případech stačí pouze "rozhýbat a promazat". Jaký je Váš názor? Má někdo fotku, kde je ten servomotorek umístěný a čím ho nejlépe promazat?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 12.10.2011 20:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

279

Bydliště:

LIBEREC

Takže u me vymena zafungovala 100%. Přístup ze spoda není sice ideální, ale jedine mozny, neches-li tedy vytahovat cely motor ;) Opravdu to chce jednou za čas poradne protáhnout, aby to nevytuhlo, což díky velkému výkonu tohoto motoru při jízdě po meste není skoro mozné.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 19.10.2011 20:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.05.2011

Příspěvky:

20

Tak už jsem taky absolvoval rozhýbání táhel ovládání turba. Na pravé straně to docela ještě jde, ale levá strana je přístupná pouze pomocí chirurgických nástrojů.
To Jurasch: Tobě se podařilo vyměnit motorek na řidičově straně demontáží od spodku auta?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 20.10.2011 06:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

279

Bydliště:

LIBEREC

Agent 007: ano, ale byt na me, tak to vzdam uz při prvním pohledu po zvednutí ;) ale protože me Miky20 ujistil že to jde, dotáhl jsem to do konce.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 26.10.2011 12:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

279

Bydliště:

LIBEREC

Takže jsem najel asi 1000 km a VAG hlásí stejnou závadu: chyba na ridici jednotce turba 1 :(
Je mi to sice záhadou, ale muže se to stát, zvlášť kdyz nedávám nové díly. Jinak ta výměna ve stručnosti: kromě spodního plata, povolit i podbeh a uchycení trubek (zřejmě s vodou, protože maji gumové spojky), tím vznikne prostor z boku na povoleni dvou šroubu a zavlacky na tahle. Třetí šroub je kryt savli, takže je to "hodinarska práce" a povoluje se po pul otáčkách, ale jde to. Motorek je venku i a přípravou za 30min ve dvou (protože je potreba aby někdo odtahoval ty povolené hadice).

Tahlo od turba jde lehce, takže doufám že je to ten motorek. No uvidíme ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 27.10.2011 09:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.05.2011

Příspěvky:

20

Tak to je hodně nemilé.
Ještě na tebe mám dotaz, jak odpojuješ konektor kabelu od motorku? Je ten kabel dostatečně dlouhý, aby se konektor vytáhnul komplet ven?
Po výměně motorku za jiný, provádíš nějakou adaptaci ve VAGu, nebo to není potřeba?
BTW, držím palce při výměně!


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group