Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 27.10.2011 09:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

279

Bydliště:

LIBEREC

Ten konektor je nejhorší, na té levé straně je přesně za nejakym vypoustakem serva, takže nejdrive sundat motorek a pak teprve konektor dolu, jde celkem OK, ale je krátký. Kdyz davas zpět, tak nejdrive konektor a pak sroubovat, jinak ho tam nedáš. Moje včerejší oprava dopadla bledě, motorek byl jiného cisla (asi je opravdu rozdíl mezi pravou a levou) a VAG hned nahlasil chybu, ale prapodivnou: ridici jednotka 2 turbodmychadla: a něco jako špatná nebo žádná komunikace (mam to v logu doma), takže evidentne je tam spatny motorek, protože na druhé strane jsem nic nedělal a nebo jsme ukroutili kabel, protože kdyz byl motorek spatny hlásí to: ridici jednotka turbodmychadla 1: defekt. A tady je něco o komunikaci. Průšvih je, ze VW to nemá v ETCE jako samostatný dil a netuším, kde to sehnat nové, i kdybych chtěl. Takže se pokusím o repas toho co jsem vytáhl, ale nevím ...

Netušíte někdo o někom kdo se tímto zaobírá? Je to výrobce HELLA a je stejny (designem i cislem, nevím jak vnitrkem) jako na spoustu jiných aut. Našel jsem ho u BMW, Volva, Mercedesu ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 30.03.2012 20:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.03.2012

Příspěvky:

2

zdravím, mám touareg V10 a padal do nouzovýho (diagnostika - vadná řídící jednotka turba č.2). Nechal jsem ji repasovat a auto jelo dobře asi 2 dny a zase padalo do nouzovýho (diagnostika - vadná řídící jednotka turba č.1). Nechal jsem ji taky repasovat a po namontování zpět do auta zase nouzovej režim - jednotka č.2. Dal jsem ji na reklamaci, řekli že je to neopravitelné a musel jsem koupit celé turbo včetně regulace (samotná se neprodává). Z turba jsem vzal pouze regulaci a mechanik ji namontoval. Zase nouzovej - regulace č. 1. Takže jsem ji vzal taky na reklamaci a opět jsem se dozvěděl, že nepůjde opravit, takže jsem musel koupit i druhý turbo. Na autě jsou teď obě regulace nové a auto kouří a nejede. Závady jsou vymazané a stejně nic (závady na jednotkách nejsou). Neví někdo, jestli není třeba nutné nové jednotky nějak synchronizovat s autem nebo tak něco? Přes diagnostiku se jednotky pohybují normálně.
Děkuju za případné rady.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 30.03.2012 21:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

279

Bydliště:

LIBEREC

Žádná synchronizace neni potreba. Nechtěl bych malovat čerta na zeď, ale buď rád že mas ty novy turba, asi je budes potrebovat ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 30.03.2012 22:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.03.2012

Příspěvky:

2

jenže je mi divný, že do servisu jsem jel s tím, že občas padal do nouzovýho kvůli načaté regulaci a turbu nic nebylo (nekouřilo a pokud zrovna nebylo v nouzovým kvůli regulaci, tak i pěkně jelo). Pak bylo auto cca měsíc v servisu, než se pořešily ty reklamace atd a najednou, že by odešlo turbo, ikdyž auto jen stálo v servisu? myslel jsem jestli se něco nerozhasilo zkoušením tech opravovaných regulací a jestli třeba není nutný něco s tema novýma udělat. nějakej reset nebo nahrání software nebo něco. mechanik už je z toho celkem zoufalej a já taky.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 24.02.2014 19:04 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

24.02.2014

Příspěvky:

1

Ahojte. Potřeboval bych poradit. mám v10 a občas my v tahu vypne turbo na počítači to pak ukáže že byla překročena hranice plnícího tlaku. turba byla vyčištěna a proměřena a jsou v poho i regulace podle čísla závady to píše že jsou vadná čidla teploty a přívodu vzduchu jenže ty se vyměnila a opět to vyplo. už jsme s mechanikem zoufalí. nevíme co s tím poradí někdo?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 09.06.2016 18:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

279

Bydliště:

LIBEREC

Sice starší téma, ale třeba někomu pomůže ... Tolik praktikovaná oprava výměny regulací je de facto k prdu a když to náhodou jede, tak ne na dlouho. Vlastně až teď u druhé V10, více jak 300.000km najetých na obou V10 a asi 6 ti výměnách regulací jsem konečně narazil na někoho kdo mi to vysvětlil ...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 09.06.2016 19:52 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

04.05.2015

Příspěvky:

120

Bydliště:

Plzeň

Jurasch píše:
Sice starší téma, ale třeba někomu pomůže ... Tolik praktikovaná oprava výměny regulací je de facto k prdu a když to náhodou jede, tak ne na dlouho. Vlastně až teď u druhé V10, více jak 300.000km najetých na obou V10 a asi 6 ti výměnách regulací jsem konečně narazil na někoho kdo mi to vysvětlil ...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ahoj,
Tvůj příspěvek jsem nějak nepochopil.. co je k prdu? Je tam jiná příčina? Osvětlíš mi to? :)

_________________
VW Touareg 5.0 V10 - chip - 413hp, 990 Nm tel.: 727 924 839 (v případě potřeby SMS)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo na V 10
PříspěvekNapsal: 09.06.2016 21:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

279

Bydliště:

LIBEREC

Samotná výměna regulace.

Je opravdu velká náhoda, aby se podařilo regulaci vrátit na turbo, tak, aby ovládala vše správně. Je to i zřejmě důvod proč se neprodavaji jako samostatný díl. Dneska jsem byl svědkem toho jak se ladí nastavení regulace "na stolici" mimo vůz a na display počítače sledoval jak setinkové rozdíly na táhle mají vliv na tlak a tedy celkový výkon. Nechtěl jsem věřit, ze vlastně každé turbo je nastaveno (respektive jejich regulace) trochu jinak, ale musel jsem kapitulovat.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group