Stránka 1 z 1
snížení
Napsal: 02.09.2011 13:02
od kochta
ahoj neumí někdo snížit auto pomocí diagnostiky jako je třeba u ABT
ABT Ovládání úrovně
elektronische Tieferlegung Elektronická Snížení
Die Tieferlegung erfolgt niveauabhängig ca. 30-60mm Snížení hladiny je závislá na cca 30-60mm
Voller Erhalt der serienmäßigen Geländetauglichkeit Plné přijetí normy off-road schopnosti
Einfacher Einbau durch Tausch des serienmäßigen Steuergerätes Jednoduchá instalace výměnou standardní ECU
Einfach Rückrüstung auf Serie möglich Jednoduše vrátit lze upgradovat na řadu
Angepasste Niveaulagen unter Berücksichtigung ausreichender Restfederwege Nastavené úrovně pozice, s ohledem na dostatečnou reziduální jarní cestování
Keine Lötarbeit erforderlich Žádné pájení potřebné
Notlaufeigenschaften und Diagnosefähigkeit wie Serie Nouzový jízdní vlastnosti a diagnostické funkce, jako sériový
Re: snížení
Napsal: 02.09.2011 18:36
od paricek
umim, je to lehky, zvladnes to i sam. Kup si kabel
http://www.greebid.com/wholesale/vag106 ... e-791.html" onclick="window.open(this.href);return false; a pak
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: snížení
Napsal: 03.09.2011 12:44
od kochta
díky ale mám kontrolní otázku jde to i na novej model ?
Re: snížení
Napsal: 04.09.2011 22:54
od paricek
asi to pujde, ale nevim ty vejsky od podbehu.
Re: snížení
Napsal: 12.09.2011 14:25
od Peter_11
A to tam mam napisat nejake mensie hodnoty,aby sa auto znizilo?
Re: snížení
Napsal: 12.09.2011 14:47
od zviratko
žádnej kabel nekupuj , přes diagnostiku to vůbec nejde. Stačí když si vyrobíš jiné tyčky které ovládají výšku vozidla. Ve předu a vzadu jsou vždycky dvě. vyrob si kratší , třeba se závitem at si to můžeš štelovat . Když je uděláš kratší , tak to auto půjde níž a přitom zůstane všechno zachované.
Takto to dělám u Audi co mají vzduch podvozek.
Re: snížení
Napsal: 12.09.2011 20:26
od LuboR5
koukám dobrej nápad , Češi vymyslí všechno .
Re: snížení
Napsal: 12.09.2011 20:37
od zviratko
Sice jsem to já nevymyslel , ale začalo to u Mercedesu , ale dá se to použít na všechny takto ovládané auta
Re: snížení
Napsal: 14.09.2011 11:07
od paricek
zviratko píše:žádnej kabel nekupuj , přes diagnostiku to vůbec nejde. Stačí když si vyrobíš jiné tyčky které ovládají výšku vozidla. Ve předu a vzadu jsou vždycky dvě. vyrob si kratší , třeba se závitem at si to můžeš štelovat . Když je uděláš kratší , tak to auto půjde níž a přitom zůstane všechno zachované.
Takto to dělám u Audi co mají vzduch podvozek.
ale jde to, je to prace na 20min, staci metr a kabel, proste se daj pri kalibraci jine hodnoty, treba o 35mm vyssi a tim se to snizi.
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: snížení
Napsal: 14.09.2011 17:03
od n_ox
zviratko píše:žádnej kabel nekupuj , přes diagnostiku to vůbec nejde. Stačí když si vyrobíš jiné tyčky které ovládají výšku vozidla. Ve předu a vzadu jsou vždycky dvě. vyrob si kratší , třeba se závitem at si to můžeš štelovat . Když je uděláš kratší , tak to auto půjde níž a přitom zůstane všechno zachované.
Takto to dělám u Audi co mají vzduch podvozek.
jsem trošku laik .. kde by se ty tyčinky měly nacházet?
Re: snížení
Napsal: 14.09.2011 20:25
od GeneHawkins
Od podvozečku ke snímačku.