Stránka 1 z 1

Nový touareg 3.0 TDi turbo

Napsal: 15.09.2011 22:05
od Adalbert
Jak je to s motorem u 3.0TDi má jedno nebo 2 turba ? Někde sem se dočetl že má 2 turba ale pod kapotou sem našel jedno .

Re: Nový touareg 3.0 TDi turbo

Napsal: 15.09.2011 22:11
od BORASK1
Treba ist reklamovat do jedneho tyzdna od kupy .Urcite ho zabudli namontovat .......

Re: Nový touareg 3.0 TDi turbo

Napsal: 16.09.2011 06:21
od Mára_VR6
no jo, to je ta montáž na slovensku, je to v blave, to už je blízko maďarska, tak můžeš být rád, že tam nemáš místo turba čabajku. :lol: :lol:

Hlavně si dělám srandu. :!: :wink: :drinks:

Neboj jedno je Ok :wink:

Re: Nový touareg 3.0 TDi turbo

Napsal: 17.09.2011 19:16
od Radek2311
Mára_VR6 píše:no jo, to je ta montáž na slovensku, je to v blave, to už je blízko maďarska, tak můžeš být rád, že tam nemáš místo turba čabajku. :lol: :lol:

Hlavně si dělám srandu. :!: :wink: :drinks:

Neboj jedno je Ok :wink:
Super řečeno :lol: :lol:

Re: Nový touareg 3.0 TDi turbo

Napsal: 18.09.2011 10:42
od excalibur
Cau,

je mi jasne, ze tim vyvolam trochu "flamewar", ale po cca 12000 km s novym 2011 Treg V6 TDI (176kw) clovek nejake zkusenosti posbira.

Musim rici, ze u motoru je velmi citelny prelom "tahu" cca tesne kolem 2000 rpm. Nad toutou hodnotou tahne jak sileny ale pod ni je velmi "liny". Obecne se twin-turbo motory (at uz s primym kompresorem pro nizke otacky, nebo s dvema prumery turba - jedno pro male a druhe pro vetsi otacky) v takove situaci chovaji vyrovnaneji.

Samozrejme se tomu da prizpusobit zpusob jizdy. Nejviditelnejsi je to u nahleho pruzneho zrychleni napr pri predjizdeni. Clovek bud musi vedome seslapnout plyn s malickym predstihem, aby si automatika stacila uvedomit, ze chcete kick-down (typicky skoci o 2 stupne), nebo to musi padly pod volantem schodit dolu o 2 stupne, aby v okamziku zahajeni predjizdeni tam bylo tak cca 2500+ rpm.

Re: Nový touareg 3.0 TDi turbo

Napsal: 19.09.2011 15:33
od GeneHawkins
A v čem spočívá ta war :?: